Daar heb je een punt ja... gezien het voor beide de eerste keer is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Asof 1 van beiden goed in bed gaat zijn.
Aldoende leert men?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Asof 1 van beiden goed in bed gaat zijn.
YEAH!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:53 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Als ik geen herkansingen blijk te hebben, ben ik van de partij
Ow. Oke. Naja. Zo boeiend is het meestal niet dusquote:
Nog veel erger, mannen die niet beffen omdat ze het ''eng'' vinden... Heren, het smaakt veel neutraler dan sperma, het spuit niet plots je keelgat in en het is nog een nuttig glijmiddel ookquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:56 schreef stefanhaan het volgende:
Vrouwen die niet pijpen wat is deze
ik vind beffen juist geweldig om te doenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:57 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Nog veel erger, mannen die niet beffen omdat ze het ''eng'' vinden... Heren, het smaakt veel neutraler dan sperma, het spuit niet plots je keelgat in en het is nog een nuttig glijmiddel ook
Klopt. Mits onderhouden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:57 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Nog veel erger, mannen die niet beffen omdat ze het ''eng'' vinden... Heren, het smaakt veel neutraler dan sperma, het spuit niet plots je keelgat in en het is nog een nuttig glijmiddel ook
Onder die voorwaarde inderdaad. Ik heb het dan ook over een doorsnee, netjes bijgehouden vagina.quote:
Vulvavreesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:57 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Dan is het: ok go.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:59 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Onder die voorwaarde inderdaad. Ik heb het dan ook over een doorsnee, netjes bijgehouden vagina.
Klinkt op een vreemde manier opwindendquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:59 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Onder die voorwaarde inderdaad. Ik heb het dan ook over een doorsnee, netjes bijgehouden vagina.
Vreemd? Allerminst.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Klinkt op een vreemde manier opwindend
Vrouwen die koken en vervolgens alle groentes doodkoken. Weg smaak, weg vitamines, weg knapperigheidquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:01 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die alleen maar ongezond eten en niet van fruit en groente houden is ook een afknapper voor mij
Evenals de opmerking: "Ik ben toch geen konijn"
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:01 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die alleen maar ongezond eten en niet van fruit en groente houden is ook een afknapper voor mij
Dat ook al. Of sowieso je kookkunsten afkeuren en roepen ''mijn moeder kookte veel lekkerder''quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:01 schreef Sinosappel het volgende:
Haha, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Wat een kneus. Of had ie gewoon zin om zelf te koken voortaan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:02 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Dat ook al. Of sowieso je kookkunsten afkeuren en roepen ''mijn moeder kookte veel lekkerder''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |