+6quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Mijn vrouwelijke metgezel voor de avond is gearriveerd. Ik wens iedereen een fijne avond en een extra brofist voor mijn:
[ afbeelding ]
Ik kan zoenenquote:
Ondanks je geile stem + bijbehorende brabo accent zeg ik toch nee.quote:
Goede ja. Maar dan wel voor vrouwenquote:
Klopt, maar mijn ervaring leert dat mannen gemiddeld toch slechter zoenen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Goede ja. Maar dan wel voor vrouwenVerbazingwekkend hoe veel slechte zoeners er zijn
Ja ik kan dit echt zo moeilijk aanzien. Ik ben echt niet snel vies van dingen maar dit vind ik op de 1 of andere manier gewoon nastyquote:
Daar heb ik dan net weer geen ervaring mee maar ik geloof je graag!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:46 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn ervaring leert dat mannen gemiddeld toch slechter zoenen.
wat is deze.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ondanks je geile stem + bijbehorende brabo accent zeg ik toch nee.
Ze hebben alleen zichzelf ermee.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik kan dit echt zo moeilijk aanzien. Ik ben echt niet snel vies van dingen maar dit vind ik op de 1 of andere manier gewoon nasty
Ik kan niet geloven dat het echt is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze hebben alleen zichzelf ermee.
Ik vind het wel geil. Hap hap hap. Ik wil nu ook weten hoe ze pijptquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik kan dit echt zo moeilijk aanzien. Ik ben echt niet snel vies van dingen maar dit vind ik op de 1 of andere manier gewoon nasty
Inderdaad, er achter komen dat een van absoluut niet goed in bed is... Of sowieso, niet eerst andere mensen ervaren voordat ze in en vaste relatie stappen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze hebben alleen zichzelf ermee.
Ze hebben nog geen verstand van wat goed is en wat niet. Dat scheeltquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:50 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Inderdaad, er achter komen dat een van absoluut niet goed in bed is... Of sowieso, niet eerst andere mensen ervaren voordat ze in en vaste relatie stappen.
Alsof zij pijptquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het wel geil. Hap hap hap. Ik wil nu ook weten hoe ze pijpt
Ik wil het niet, maar toch bestaat dit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat het echt is.
Bestaan er vrouwen die niet pijpen?quote:
Ja echt, waar zitten ze met hun hoofd?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:50 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Inderdaad, er achter komen dat een van absoluut niet goed in bed is... Of sowieso, niet eerst andere mensen ervaren voordat ze in en vaste relatie stappen.
Asof 1 van beiden goed in bed gaat zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:50 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Als ik geen herkansingen blijk te hebben, ben ik van de partijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen verstand van wat goed is en wat niet. Dat scheelt
Ga je nog liften of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |