I feel ya man!quote:
Zoals je me leerde, alles met 'te' ervoor is niet goed.quote:
Ik hoorde daar laatst ook iemand over...Ik kan me er niks bij voorstellen. Verwarrend.quote:
Zwaartekracht vergt tijd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:21 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Niet te nee (niet aantrekkelijk ivm zwaartekracht), maar ook niet van die muggenbultjes.
Google het eens, is niet sexy.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik hoorde daar laatst ook iemand over...Ik kan me er niks bij voorstellen. Verwarrend.
Maar dan mogen ze niet hardlopen. Dat zorgt al snel voor hangersquote:
Dat klopt. Midden in.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:21 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Niet te nee (niet aantrekkelijk ivm zwaartekracht), maar ook niet van die muggenbultjes.
Hoezo mogen ze dat niet. Heb je dat ooit gezien? Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar dan mogen ze niet hardlopen. Dat zorgt al snel voor hangers
Een vriendin van mij had dat. Degene die daarna kwam overcompenseerde het. Die tepels waren bijna zo groot als een vingertopquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:22 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Google het eens, is niet sexy.
Dus is de overweging:quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:23 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Klopt, maar hoe groter de borsten, hoe minder tijd de zwaartekracht vergt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |