Moeilijk te zeggen. Dat is voor iedereen anders.quote:
Onder koken verstond hij: ''verpakking eraf halen, in microgolf stoppen, op knopje drukken, wachten op piepje''quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Wat een kneus. Of had ie gewoon zin om zelf te koken voortaan?
Dubbele afknapperwaardigquote:
Doe eens een poging. Kan jij wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Dat is voor iedereen anders.
Ik kom altijd te vroeg of te laatquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:09 schreef twi het volgende:
Vrouwen (en ongetwijfeld mannen) die chronisch te laat komen.
Vrouwen die bellen tijdens het eten.
De wc-rol met het papier naar de muur ophangen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doe eens een poging. Kan jij wel.
Sowieso vrouwen die niet met eten om kunnen gaan.quote:
Slecht uitdruppelen en dan telkens een druppel op de bril laten liggen, die zelf niet eens opmerken dus laat staan afvegen. Die bril omhoog laten staan interesseert me geen reet, pisdruppels op de bril daarentegen wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De wc-rol met het papier naar de muur ophangen.
Goede afknapper voor vrouwen ook!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:10 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die bijzonder veel aandacht nodig hebben en daar op vervelende manieren om vragen
Dat is de vraagquote:
Klinkt akelig specifiek. Ervaring mee?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:12 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Slecht uitdruppelen en dan telkens een druppel op de bril laten liggen, die zelf niet eens opmerken dus laat staan afvegen. Die bril omhoog laten staan interesseert me geen reet, pisdruppels op de bril daarentegen wel.
Jup, diezelfde exquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klinkt akelig specifiek. Ervaring mee?
Knap dat je het er zo lang mee volgehouden hebt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |