"Neger, alsjeblieft.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef Dven het volgende:
[..]
"Weet je zeker dat ze ons niet horen?"
quote:
Niets mis mee.quote:
Vaak snappen die inderdaad niet dat mannen met geld dit hebben gemaakt omdat ze bazen zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:34 schreef Sinosappel het volgende:
Lelijke mannen (zonder geld) die beweren dat vrouwen niet op mannen maar op geld vallen
Mannen!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:44 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Nee zo hypocriet zijn 'ze' dan ook wel weer ;-)
Gertrimd. Een kale doos is ook een afknapper.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:44 schreef daftme het volgende:
Overigens is een ongeschoren deurmat ook niet alles.
Helemaal niet. Zo knus met je kat dichtbijquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:41 schreef DeHovenier het volgende:
Vrouwen die hun huisdier mee laten slapen op hun bed. Vooral als het katten zijn, ik ben allergisch voor katten.
En het is onhygiënisch ook.
Dan wordt het nooit wat tussen ons.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zo knus met je kat dichtbij
Slapen met katten is de bom.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik kende een meid die arm in arm sliep met haar Tibetaanse Mastiff, dat vond ik eigenlijk wel heel lief.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hangt van de vrouw af. Sommige lijken dan inderdaad net een kleuterquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Gertrimd. Een kale doos is ook een afknapper.
True, Maar wel liever kaal dan nooit bijgewerkt. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Gertrimd. Een kale doos is ook een afknapper.
Sterker nog; mijn poes kat wil er altijd tussenin liggen..zoooo lief. En uiteraard heeft zij de meeste credits.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |