"Neger, alsjeblieft.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef Dven het volgende:
[..]
"Weet je zeker dat ze ons niet horen?"
quote:
Niets mis mee.quote:
Vaak snappen die inderdaad niet dat mannen met geld dit hebben gemaakt omdat ze bazen zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:34 schreef Sinosappel het volgende:
Lelijke mannen (zonder geld) die beweren dat vrouwen niet op mannen maar op geld vallen
Mannen!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:44 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Nee zo hypocriet zijn 'ze' dan ook wel weer ;-)
Gertrimd. Een kale doos is ook een afknapper.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:44 schreef daftme het volgende:
Overigens is een ongeschoren deurmat ook niet alles.
Helemaal niet. Zo knus met je kat dichtbijquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:41 schreef DeHovenier het volgende:
Vrouwen die hun huisdier mee laten slapen op hun bed. Vooral als het katten zijn, ik ben allergisch voor katten.
En het is onhygiënisch ook.
Dan wordt het nooit wat tussen ons.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zo knus met je kat dichtbij
Slapen met katten is de bom.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik kende een meid die arm in arm sliep met haar Tibetaanse Mastiff, dat vond ik eigenlijk wel heel lief.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hangt van de vrouw af. Sommige lijken dan inderdaad net een kleuterquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Gertrimd. Een kale doos is ook een afknapper.
True, Maar wel liever kaal dan nooit bijgewerkt. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Gertrimd. Een kale doos is ook een afknapper.
Sterker nog; mijn poes kat wil er altijd tussenin liggen..zoooo lief. En uiteraard heeft zij de meeste credits.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Bij een kleuter kan het wel ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Hangt van de vrouw af. Sommige lijken dan inderdaad net een kleuter
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:48 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb een keer met een konijn in bed geslapen als kind, toen ik bij een vriendinnetje ging logeren.
Toen werden we wakker onder de konijnenkeutels. Serieus dat hele bed ondergescheten dat beest.
Ik heb een keer met een konijn in bed geslapen als kind, toen ik bij een vriendinnetje ging logeren.
Toen werden we wakker onder de konijnenkeutels. Serieus dat hele bed ondergescheten dat beest.
Zo'n konijn blijft toch nooit stil zitten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:48 schreef Sinosappel het volgende:
Toch jammer als de rest van je lichaam zo is dat je net een kleuter lijkt als je je poes scheertquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Hangt van de vrouw af. Sommige lijken dan inderdaad net een kleuter
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Toch jammer als de rest van je lichaam zo is dat je net een kleuter lijkt als je je poes scheert
Ik val over het algemeen op korte vrouwen, soms zijn ze dan dunner dan je verwacht en dan wordt het inderdaad erg onaantrekkelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Toch jammer als de rest van je lichaam zo is dat je net een kleuter lijkt als je je poes scheert
Nee we forceerden hem om bij ons te blijven liggen. En we hadden gaas over het bed heen gemaaktquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:49 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zo'n konijn blijft toch nooit stil zitten.
Rattenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn ex had ratten die ze graag mee in bed nam. Binnen no-time alles onder keutels en pis
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee we forceerden hem om bij ons te blijven liggen. En we hadden gaas over het bed heen gemaakt
[..]
Nee we forceerden hem om bij ons te blijven liggen. En we hadden gaas over het bed heen gemaakt
[..]
Vooral op Hyvesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vrouwen met 1000000 vrienden/vriendjes zonder te zien dat al die gasten meer willen, in hun naïeviteit.
Slechtste idee ooit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En heb je er van geleerd?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Ik scheit die trutten onder vannacht"
Die chicks die telkens telegrams ontvangen danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:51 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Vooral op HyvesFB
App
fax
sms
msn
![]()
Ik heb nog nooit ranziger vlees geproefd dan van een konijn!quote:
Dan was ie vast nog niet gaarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ranziger vlees geproefd dan van een konijn!
Zo worden fetishes geboren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Ik scheit die trutten onder vannacht"
En nu jaag je op ze?quote:
Struisvogel zou ik kiezen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ranziger vlees geproefd dan van een konijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |