Ja maar het lijkt wel alsof iedereen het geil vind om slagroom/chocoladesiroop van elkaars lichaam te likken ofzo. Misselijkmakend tbhquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
He? Eten en seks zijn in mijn ogen toch echt twee hele verschillende dingen.![]()
Sterk punt!quote:
Inderdaad plakzooi en zo, mij niet gezien. Brrr.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt wel alsof iedereen het geil vind om slagroom/chocoladesiroop van elkaars lichaam te likken ofzo. Misselijkmakend tbh
Plakkerig en tijdbedervendquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt wel alsof iedereen het geil vind om slagroom/chocoladesiroop van elkaars lichaam te likken ofzo. Misselijkmakend tbh
alles met "te" ervoor is sowieso niet goed, het moet een beetje uitgebalanceerd zijn...ik kan er trouwens wel enorm slecht tegen als mensen ontevreden in het leven staan... want er zijn nu eenmaal altijd stakkers die het erger treffenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:20 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Mensen met teveel sympathie. ''Och wat erg dit, och wat erg dat. Er zijn genoeg mensen die het veel slechter hebben dan jij, denk daar ook eens aan'' Kots kots
Tetten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
alles met "te" ervoor is sowieso niet goed, het moet een beetje uitgebalanceerd zijn...ik kan er trouwens wel enorm slecht tegen als mensen ontevreden in het leven staan... want er zijn nu eenmaal altijd stakkers die het erger treffen
Tevreden!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
alles met "te" ervoor is sowieso niet goed, het moet een beetje uitgebalanceerd zijn...ik kan er trouwens wel enorm slecht tegen als mensen ontevreden in het leven staan... want er zijn nu eenmaal altijd stakkers die het erger treffen
Geen problemen mee. Geil omdat het vies isquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:22 schreef Dven het volgende:
Vrouwen die niet tongen willen als ik net in hun mond klaargekomen ben!
Silence. We moeten ze niet laten weten dat het eigenlijk moet. Fool.quote:
Gaaf!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Sterk punt!
In maart wel naar Vasternorrland om een beer te vangen en te zenderen met een Zweeds onderzoeksstation!
Ja. Vaak komen die niet verder dan de sms/bel/date fase bij mij. Bah.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef daftme het volgende:
opdringerigheid. In elke vorm. Van welke kleding je zogenaamd behoort te dragen, tot het zeiken om de wc bril. Gelijk dumpen die types.
Die grens ligt bij mij wat hoger.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Silence. We moeten ze niet laten weten dat het eigenlijk moet. Fool.
Geen grenzen, dat scheelt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:27 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die grens ligt bij mij wat hoger.
Het kan opzich wel. Ik ken een aantal golddiggers die inmiddels wel echt van de zak met geld houden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:30 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Wat schattig om zo naief te zijn......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |