Voornamelijk de exemplaren die door veel vrouwen gewaardeerd worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:57 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Maar dan wel sommige mannen lelijk vinden
Vrouwen zijn daar best handig in, als ze maar willen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:57 schreef Matty___ het volgende:
[..]
want jij kunt objectief een andere vrouw beoordelen als ze er beter uit ziet dan jij
Definieer 'slecht neuken'quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:57 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
- teringzooi in huis
- slecht neuken
You got mequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:52 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Met een pittig kapseeeeel!!
En katten, hun kids en de toppie vakantie naar Zuid Frankrijk
Ja?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:57 schreef Matty___ het volgende:
[..]
want jij kunt objectief een andere vrouw beoordelen als ze er beter uit ziet dan jij
Ja! Eikels!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Voornamelijk de exemplaren die door veel vrouwen gewaardeerd worden.
Dus een mooie dame mag zich niet begeven onder de wat minder bedeelde vrouw? Beetje vreemde redenatie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:54 schreef daftme het volgende:
Als een lekkere stoot een lelijk dikkertje mee heeft om op te vallen.
Gezapig, geen conditie, geen fantasie, geen flinke lul zodat het alsnog wat lijkt.quote:
hey check deze mooi vrouw daar lopen, Ziet ze er niet beter uit dan ik?quote:
Dat is een goeie ja. Slecht neuken kan een potentiële toekomstige mevrouw ass de nek om draaien.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:59 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hey check deze mooi vrouw daar lopen, Ziet ze er niet beter uit dan ik?
Zul je mij niet horen zeggenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:55 schreef Feeeeble het volgende:
Mannen die zeggen dat ze niet kunnen zien of een man mooi is
En wat is dat? Omschrijf eens.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:00 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Waar IK niet van opgewonden raak.
Jawel maar niet om de reden dat ze er beter uit zien naast de minder bedeelde..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:59 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dus een mooie dame mag zich niet begeven onder de wat minder bedeelde vrouw? Beetje vreemde redenatie.
picasquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je weet niet tegen wie je het hebt he.
ja welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:01 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Daar gaat het in dit topic niet over..
Geen probleem, vrijdag mag er matig off-topic gegaan worden!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:01 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:01 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
En wie zijn jullie om te beoordelen wat haar motieven zijn voor vriendschap met het de lelijke dikkerd?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:01 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Jawel maar niet om de reden dat ze er beter uit zien naast de minder bedeelde..
Vrouwen die helemaal wild worden van cupcakes.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:02 schreef Dven het volgende:
Oja, vrouwen waarvan ik het cakebeslag niet snoepen mag wanneer ze cupcakes aan het bakken zijn
Een vrouw hoort gewoon cake en taarten te kunnen bakken!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrouwen die helemaal wild worden van cupcakes.___
Wel sinds jij het noemde als afknapper.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:01 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |