Wat wil jij dan, zo'n iel sprietje?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:29 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
beter wordt er helemaal niet gebodybuild
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef QBay het volgende:
In mijn geval kan je beter vragen waar ik niet op afknap![]()
.
Helemaal als ze direct durven te zijn. Na het likeurtje: "Kom. Ik wil douchen."quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrouwen die verstand hebben van (bepaalde) zaken. Anti-afknapper.
Dat soort vrouwen. Daar staat een man 's-morgens voor op.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Helemaal als ze direct durven te zijn. Na het likeurtje: "Kom. Ik wil douchen."
Snap niet waarom ik haar niet gelijk ten huwelijk had gevraagd..:@
gemiste kansquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Helemaal als ze direct durven te zijn. Na het likeurtje: "Kom. Ik wil douchen."
Snap niet waarom ik haar niet gelijk ten huwelijk had gevraagd..
We zijn niet op een slechte manier uit elkaar gegaan dus misschien dat ik haar eens op de koffie vragen moetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen. Daar staat een man 's-morgens voor op.
en jij gaat zeker elke keer naar de wc om een scheetje te laten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Ik was nog niet klaar;
Mannen die;
- scheten laten in mijn bijzijn. [Boeren mag, mits het geen sport is om hem er zo hard mogelijk uit te laten knallen]
Vrouwen die dit doen zijn een veel grotere afknapper!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Ik was nog niet klaar;
Mannen die;
- scheten laten in mijn bijzijn. [Boeren mag, mits het geen sport is om hem er zo hard mogelijk uit te laten knallen]
Op de espresso. Mixen met die bonen moet ze.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef Dven het volgende:
[..]
We zijn niet op een slechte manier uit elkaar gegaan dus misschien dat ik haar eens op de koffie vragen moet
Nopequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Vrouwen die dit doen zijn een veel grotere afknapper!!!
Vrouwen die dat durven zijn meestal toch de beste.quote:
Uitnodiging zojuist verzonden!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op de espresso. Mixen met die bonen moet ze.
Op het juiste moment kan een scheet anders hartstikke grappig zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Ik was nog niet klaar;
Mannen die;
Ik wil bij de bruiloft zijn. Keihard tekeer gaan en zo.quote:
Sowieso mannenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:37 schreef usedtoknow het volgende:
Mannen die opscheppen of teveel over zichzelf praten.Sowieso mensen die dat doen.
Tegen die tijd zal ik ook jou een uitnodiging verzenden!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wil bij de bruiloft zijn. Keihard tekeer gaan en zo.
Yupquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:35 schreef Matty___ het volgende:
[..]
en jij gaat zeker elke keer naar de wc om een scheetje te laten.
Nice.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal ik ook jou een uitnodiging verzenden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |