quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Namen die met M-a-r beginnen. De ultieme middelmatigheid.
Marjan, Marga, Margo, Marjolein, Marcella, Marieke, Marleen, Marjo, Marja etc.
Mensen die Sinosappel heten op FOK!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Rondingen is niets mis mee. Vetrollen = dik. Verder vind ik het uiterlijk niet heel erg belangrijk. Zolang ze maar gewoon verzorgd is. Een slecht onderhouden gebit vind ik bijvoorbeeld een afknapper (bijv: gele tanden). Karakter vind ik het belangrijkst.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:20 schreef Chlamydia het volgende:
Ik hou wel van een beetje rondingen, Ik ben trots op mijn rondingen.
Beter dan Tiet en Kontloos
quote:
zo zo...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. hazentanden zijn ook lelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:25 schreef Chlamydia het volgende:
Botox bij oude vrouwen dat vind ik ook wagelijk
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:23 schreef Chlamydia het volgende:
[..]
Nee dat is te erg plamuur, Ik vind niet dat die kont van haar bij haar figuur past. Maar goed dat kind heeft zichzelf ook niet gemaakt
das anders best een mooie vrouw, ze is wel een beetje onnatuurlijk dat wel, ik snap sowieso niet dat mensen in zichzelf laten hakken en snijden om wille van een beter uiterlijk maar dat terzijde, het is absoluut geen lelijke vrouw..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:24 schreef Chlamydia het volgende:
[..]
Ik vind het allebei niet om aan te zien
Wat een sletquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kont doet mij anders geen pijn aan de ogen
ligt er aan hoeveel. als je met 8 katten leeft vind ik dit een dealbreaker.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:27 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die niet van katten houden
Da's een dealbreaker.
valt toch wel mee.quote:
True that true that. Laat bodybuilden maar aan de mannen overquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:27 schreef Chlamydia het volgende:
Van die vrouwelijke bodybuilders Ieuw![]()
![]()
Vrouwen die verstand hebben van (bepaalde) zaken. Anti-afknapper.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals het hoort kreeg ik er ook een klein glaasje mineraalwater en een likeurtje bij
Katten poesjes en tijgers!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:27 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die niet van katten houden
Da's een dealbreaker.
beter wordt er helemaal niet gebodybuildquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
True that true that. Laat bodybuilden maar aan de mannen over
Vrouwen die flink sporten kunnen best mooi zijn. Zolang ze maar niet aan de mannelijke hormonen zittenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
True that true that. Laat bodybuilden maar aan de mannen over
als jij er eentje opent welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |