ik kom op fok ook vaak irritante vrouwen tegen, weet niet hoe het komtquote:
heb jij zo'n speciale naam dan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:09 schreef Chlamydia het volgende:
[..]
Rick, Samantha, Wouter, Beau, Frans, Guus, Harm, Evert, Robert-Jan, Stefan, Klaas, Bastiaan of Sebastiaan, Sander, Eva, Frits, Frederik en nog een paar maar daar kom ik niet op
Ei met ui.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:13 schreef Chlamydia het volgende:
[..]
Ik ben haags, maar ik praat gewoon ABN, gelukkig niet zo'n achterlijke stem als Henk bres ofzo
Het is wel zo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:13 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ik kom op fok ook vaak irritante vrouwen tegen, weet niet hoe het komt
ik heet Marjolein echt speciaal is die nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:13 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
heb jij zo'n speciale naam dan als ik vragen mag?
Princessen die denken dat ze zelf geweldig zijn maar dat iedereen om hun heen volzit met afknappers; ook een afknapper lijkt mequote:
Maar schijnbaar weinig succesvolle pogingen!quote:
Mannen die weten wat ze willen, dat is heet toch dames?quote:
ik vind het gewoon het enige accent in nederland wat nergens naar klinkt. niet naar nederlands en niet naar duits. heb het vaak genoeg gehoord.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar als je eraan gewend bent let je daar niet zo op. Hoewel ik bij mannen toch echt sneller zoiets heb van ''ai ai'' dan bij vrouwen.
Wie voelt zich aangesproken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar schijnbaar weinig succesvolle pogingen!
Lijkt mij ook wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Princessen die denken dat ze zelf geweldig zijn maar dat iedereen om hun heen volzit met afknappers; ook een afknapper lijkt me
over plaat voor hoofd gesprokenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:15 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Wie voelt zich aangesproken?
[..]
Lijkt mij ook wel.
gelukkig dan maar...quote:
Ignorance is blissquote:
Wat vind je wel aantrekkelijk dan? Van die Tiet en Kontloze gratenpakhuizen met satestokjes?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:17 schreef soklos het volgende:
Ik vind dikke vrouwen echt totaal niet aantrekkelijk.
Zolang het met mate is, moet wel kunnen vind ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:17 schreef soklos het volgende:
Vrouwen zonder liefde voor goed gezette koffie zijn afknapperwaardigquote:
Dikke mannen ook wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:17 schreef soklos het volgende:
"Ik zet wel even de Senseo aan!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Vrouwen zonder liefde voor goed gezette koffie zijn afknapperwaardig
Er zit best veel tussen gratenpakhuis en dik!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:19 schreef Chlamydia het volgende:
[..]
Wat vind je wel aantrekkelijk dan? Van die Tiet en Kontloze gratenpakhuizen met satestokjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |