Ik heb je iets gestuurd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah. Mooi ingepakte cadeautjes zijn leuker om uit te pakken.
Ergens heb je ook wel gelijk. Als je ze als souvenir meeneemt moeten ze natuurlijk wel mooi staan in je collectie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah. Mooi ingepakte cadeautjes zijn leuker om uit te pakken.
We hebben beide gelijk!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ergens heb je ook wel gelijk. Als je ze als souvenir meeneemt moeten ze natuurlijk wel mooi staan in je collectie.
beiden even erg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:08 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Voor een vrouw in elk geval minder erg dan voor een man.
hee die heb je pas 3x genoemdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:10 schreef usedtoknow het volgende:
Maar wat ook een afknapper is; mannen die helemaal niets ondernemen en bang zijn in het leven.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
hee die heb je pas 3x genoemd
Is dat zo?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik proef een frustratiequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Als je gelukkig bent en je weet het, klap in je handen.quote:
Oja nog een paar,quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:48 schreef Chlamydia het volgende:
Slechte Adem,
Teveel haargroei (baard enzo)
Domme of irritante namen
Slechte hygiene onverzorgt
Arrogantie
extreme voetballiefde (ik heb een teringhekel aan voetbal)
jaloers gedrag
Wantrouwen
Dat iemand je niet neemt zoals je bent
Macho
ik kan nog wel even doorgaan, maar dat doe ik niet
Ik vermoed dat ze iemand probeert te bashenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
die kom je toch nooit tegenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:10 schreef usedtoknow het volgende:
Maar wat ook een afknapper is; mannen die helemaal niets ondernemen en bang zijn in het leven.
jouw frustraties zijn de grootste afknapper. heb je je eigen topic wel gelezen? damn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:10 schreef usedtoknow het volgende:
Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar als je eraan gewend bent let je daar niet zo op. Hoewel ik bij mannen toch echt sneller zoiets heb van ''ai ai'' dan bij vrouwen.quote:
wat praat je zelf?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:11 schreef Chlamydia het volgende:
[..]
Oja nog een paar,
Limburgs-Duits accent
Fries accent
Plat haags
Bekakt ( van die utrechtse kakkers)
Gronings
Brabants
ja dat is duidelijk jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze iemand probeert te bashen
wat zeik je danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:12 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Nee, zulke mannen ga ik niet mee om en ken ik ook niet echt persoonlijk.
Dat zijn er veel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:11 schreef Chlamydia het volgende:
[..]
Oja nog een paar,
Limburgs-Duits accent
Fries accent
Plat haags
Bekakt ( van die utrechtse kakkers)
Gronings
Brabants
Proberen is het goede woord.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze iemand probeert te bashen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |