dis je me nu terug?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou niet gevreesd hoor, je bent niet echt interessant
Sowieso drukte maken om niks, zeuren, bitchen, enz. enz.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:45 schreef Gitank2 het volgende:
Volgens mij ben ik zelf een behoorlijke afknapper (na een boel dates gehad te hebben die op niets, of bij sommige dan op een keertje seks en meer niet uitliepen).
Maar zelf knap ik af op veel punten die ik hier genoemd zie worden, maar daar wil ik aan toevoegen:
Ruzie krijgen op MSN(meegemaakt en daarna nog gedate ook nog, malloot dat ik was
)
Te opdringerig zijn, ik heb soms wat ruimte nodig.
Een geloof hebben dat homo zijn moeilijk maakt en alleen problemen gaat geven in een relatie.
Verder boeit het uiterlijk me niet heel veel, zolang hij er maar verzorgd uitziet en een lieve uitstraling heeft
Wat zijn mind games precies?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:46 schreef Bredemug het volgende:
- Vrouwen die teveel alcohol drinken.
- Vrouwen die 1 kilo make up nodig hebben
- Vrouwen die onzeker zijn
- Vrouwen die geen open-mind hebben.
- Vrouwen die mind games spelen om aan aandacht te krijgen.
- Vrouwen die asociaal zijn
- Vrouwen die afhankelijk zijn
Klopt, sommige kakkers en corpsballen zijn best lekker!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:43 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Deze zijn wel lelijk ja maar je hebt ook mooie exemplaren.
Meen je dit echt?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:47 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Klopt, sommige kakkers en corpsballen zijn best lekker!
Voor een echte relatie lijkt het me dan weer niks overigens.
Ja, waar doel je precies op met mind games?quote:
Ja, en sowieso, hosselen via Fokquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:46 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Hij geeft alleen maar aan dat hij je oninteressant vindt.
Ben je toch? Anders gaf je gewoon antwoord. Wie kent je nou?quote:
hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:48 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ja.waarom voor een relatie niet?
[..]
Ja, waar doel je precies op met mind games?
Vrouwen die tof lopen te doen over voetbal, en je na een tijdje zegt dat je er niks mee hebt en ze nooit meer erover praten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:48 schreef Chlamydia het volgende:
Slechte Adem,
Teveel haargroei (baard enzo)
Domme of irritante namen
Slechte hygiene onverzorgt
Arrogantie
extreme voetballiefde (ik heb een teringhekel aan voetbal)
jaloers gedrag
Wantrouwen
Dat iemand je niet neemt zoals je bent
Macho
ik kan nog wel even doorgaan, maar dat doe ik niet
Stereotypisch.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:15 schreef usedtoknow het volgende:
- Vieze tanden
- Stank
- Liegen/bepaalde dingen verbergen
- Onzekerheid
- Slijmen en contact bij meerdere meiden dus: makkelijke mannen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en sowieso, hosselen via Fok
Maar ik bedoel maar dat ik er niet wakker van lig of ze schaamhaar heeft of niet.
En als je denkt dat een vent zonder haar een jongetje is...dan vraag ik me af of je jezelf een klein meisje vindt als je jezelf scheert. Dus vandaar de vraag.
Voetbal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrouwen die tof lopen te doen over voetbal, en je na een tijdje zegt dat je er niks mee hebt en ze nooit meer erover praten.
wat lief dat je even een stoeltje voor me op de kast zet...sta alleen wel prima zoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je toch? Anders gaf je gewoon antwoord. Wie kent je nou?
En ik had nog wel zo'n laag kastje voor je neergezetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:51 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
wat lief dat je even een stoeltje voor me op de kast zet...sta alleen wel prima zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |