Da's een goeie, en als het dan boven hun t-shirt uitkomtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Over haar gesproken:
Rughaar.![]()
Dikke zwarte haren op de benen.![]()
Ik hoef geen aap.
Oja mee eens. En:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Gemene, botte mannen.
Mannen zonder eigen mening.
Racisme/homofobie/etc.
Kunnen we daaruit afleiden dat je zelf ook niet scheert?quote:
Ja grote afknapper inderdaad.quote:
Mee eens, maar borsthaar vind ik dan wel weerquote:
tjaaa, you'll never find outquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kunnen we daaruit afleiden dat je zelf ook niet scheert?
Ze bedoelt corpsballen. Studenten.quote:
clubgenoten, studenten bij studentenvereniging...met lang vies vettig haar en een hete aardappel in de keel..ohja en ze stinken naar bierquote:
Mannen die naar bier stinken, niet veel mis mee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:41 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
clubgenoten, studenten bij studentenvereniging...met lang vies vettig haar en een hete aardappel in de keel..ohja en ze stinken naar bier
Ja belachelijk idee natuurlijk. Hoe durf ik idd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wtf heb jij haar op je pik? neeeeeeeeee
Nou niet gevreesd hoor, je bent niet echt interessantquote:
Deze zijn wel lelijk ja maar je hebt ook mooie exemplaren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze bedoelt corpsballen. Studenten.
Dit soort kwallen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snel nog naar de supermarkt voor scheermesjes huphupquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja belachelijk idee natuurlijk. Hoe durf ik idd.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:41 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
clubgenoten, studenten bij studentenvereniging...met lang vies vettig haar en een hete aardappel in de keel..ohja en ze stinken naar bier
Ongetwijfeld..maar wat Nana zegt...vet lang haar en brallen. Daar moet je van houden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:43 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Deze zijn wel lelijk ja maar je hebt ook mooie exemplaren.
Vet haar is vies.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ongetwijfeld..maar wat Nana zegt...vet lang haar en brallen. Daar moet je van houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |