so truequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Ik zet wel even de Senseo aan!"
* penis omlaag
Ja genoeg keus toch, Beetje vet mag welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zit best veel tussen gratenpakhuis en dik!
Daarom: Italiaanse vrouwen!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Ik zet wel even de Senseo aan!"
* penis omlaag
Zoals Kim K?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:21 schreef Chlamydia het volgende:
[..]
Ja genoeg keus toch, Beetje vet mag wel
wie de neuk is kim Kquote:
Oeh damn, erg ophitsend.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom: Italiaanse vrouwen!
Heb ooit een dame gedate en toen ik een keer bij haar thuis kwam vroeg ze of ik koffie wilde. Natuurlijk sloeg ik dit aanbod niet af en tot mijn grote verbazing begon ze verschillende soorten koffiebonen te verzamelen en te malen!
Nee dat is te erg plamuur, Ik vind niet dat die kont van haar bij haar figuur past. Maar goed dat kind heeft zichzelf ook niet gemaaktquote:
hebben ze d'r nog geen nekschot gegeven?quote:
ik denk dat ze kim kardashian bedoeld.quote:
Zeker als je weet dat de maling in een Jura-machine verdween..quote:
Oh Jezus.. Ga door.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker als je weet dat de maling in een Jura-machine verdween..
Niet alles is zo zwart/wit hč.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:19 schreef Chlamydia het volgende:
[..]
Wat vind je wel aantrekkelijk dan? Van die Tiet en Kontloze gratenpakhuizen met satestokjes?
Ze is wel plamuur maar zonder make up wel mooi.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:23 schreef Chlamydia het volgende:
[..]
Nee dat is te erg plamuur, Ik vind niet dat die kont van haar bij haar figuur past. Maar goed dat kind heeft zichzelf ook niet gemaakt
wanneer zie je dat wijf zonder make up op tv?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:24 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ze is wel plamuur maar zonder make up wel mooi.
Ik vind het allebei niet om aan te zienquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:24 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ze is wel plamuur maar zonder make up wel mooi.
Niet, op internet wel foto'squote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:24 schreef Matty___ het volgende:
[..]
wanneer zie je dat wijf zonder make up op tv?
Namen die met M-a-r beginnen. De ultieme middelmatigheid.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:14 schreef Chlamydia het volgende:
[..]
ik heet Marjolein echt speciaal is die niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |