moet je je beter wassenquote:
Als je de moeite waard bent doen ze dat toch wel.quote:
Ik zal nooit de blik in haar ogen vergeten toen ze het leven van dat beestje beëindigde!quote:
Mensen met teveel sympathie. ''Och wat erg dit, och wat erg dat. Er zijn genoeg mensen die het veel slechter hebben dan jij, denk daar ook eens aan'' Kots kotsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef NanaVonB het volgende:
trouwens ook een hele grote afknapper; mensen die niet integer zijn en mensen zonder sympathie
Ah ok. Nice man.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal nooit de blik in haar ogen vergeten toen ze het leven van dat beestje beëindigde!
Was wel enorm trots op haar enzo!
Daarna een mislukte hut gebouwd en als beesten in het bos geneukt!
Maar wat houd je tegen?
kiss of deathquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:20 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
- mannen die willen tongen als ze net wakker zijn![]()
Nee, zij heeft het beest geslacht!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:18 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hebben jullie ook samen het beest afgeslacht en het bloed gedronken?
Slechte ademquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:20 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Mannen die niet willen tongen als ze net wakker zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:20 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Trekt te snel mieren aan denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En daarna een chocoladetoetje, die je dan van d'r lichaam moet aflikken ofzo, is goed te combineren
moet je ff door likkenquote:
Dit is idd erg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:20 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Mensen met teveel sympathie. ''Och wat erg dit, och wat erg dat. Er zijn genoeg mensen die het veel slechter hebben dan jij, denk daar ook eens aan'' Kots kots
Joh.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Op FOK! wel in ieder geval.
Maargoed
Beren!quote:
He? Eten en seks zijn in mijn ogen toch echt twee hele verschillende dingen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je bent serieus de eerste die er ook zo over denkt
Waarom vind ik dit grappig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:22 schreef Dven het volgende:
Vrouwen die niet tongen willen als ik net in hun mond klaargekomen ben!
Omdat je visueel ingesteld bentquote:
omdat je hard je best doetquote:
Vrouwen waarbij je niet in de mond mag klaarkomen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:22 schreef Dven het volgende:
Vrouwen die niet tongen willen als ik net in hun mond klaargekomen ben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |