Er kookt altijd maar één persoon tegelijk, dus veel delen komt er niet bij kijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nou, het kan ook zo zijn dat omdat je juist goed kan koken, dat je het belangrijk vindt als een potentiële vriendje dat ook kan. Gedeelde hobby zeg maar.
Vrouwen met humor is altijd een pluspunt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En die geen humor hebben. Die altijd sjagge zijn.
dat zijn er al 3 danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrouwen met humor is altijd een pluspunt.
Nee meer dat je elkaar dan aanvult.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nou, het kan ook zo zijn dat omdat je juist goed kan koken, dat je het belangrijk vindt als een potentiële vriendje dat ook kan. Gedeelde hobby zeg maar.
Je kan afwisselen. Als je samenwoont kookt de man op maandag, dan de vrouw op dinsdag, daarna de man weer op woensdag etc. Zoiets.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er kookt altijd maar één persoon tegelijk, dus veel delen komt er niet bij kijken.
Kan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je kan afwisselen. Als je samenwoont kookt de man op maandag, dan de vrouw op dinsdag, daarna de man weer op woensdag etc. Zoiets.
Samen romantisch koken!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het liefst zeven dagen per week.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Koken vind ik zo zonde van mijn tijd. Daarom doe ik het nooit.![]()
Ik vind het wel supernice als er lekker gekookt wordt.
Jaloers.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Samen romantisch koken!
Ik heb in Zweden met een vriendin een Hoen gevangen en samen bereid aan de rand van een meer. Wat eetbare wortels van planten uitgegraven en dennennaaldenthee gedronken. Mijn meest romantische diner ooit!![]()
hebben jullie ook samen het beest afgeslacht en het bloed gedronken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Samen romantisch koken!
Ik heb in Zweden met een vriendin een Hoen gevangen en samen bereid aan de rand van een meer. Wat eetbare wortels van planten uitgegraven en dennennaaldenthee gedronken. Mijn meest romantische diner ooit!![]()
En? Geneukt of wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Samen romantisch koken!
Ik eet ook minstens 4 dagen in de week bij vrienden/kennissen/mensen die ik tegenkom op straat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het liefst zeven dagen per week.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Samen romantisch koken!
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:18 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik eet ook minstens 4 dagen in de week bij vrienden/kennissen/mensen die ik tegenkom op straat.
Eten + seks = nee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En daarna een chocoladetoetje, die je dan van d'r lichaam moet aflikken ofzo, is goed te combineren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |