http://www.trouw.nl/tr/nl(...)meter-per-stap.dhtmlquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoezo mogen ze dat niet. Heb je dat ooit gezien? Volgens mij niet.
Grote borsten zijn wat mij betreft afknappersquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus is de overweging:
Korte tijd - intens genot
Lange tijd - geen genot
Ik kies optie 1.
Vrouwen die in het dagelijks leven roken. Vrouwen die tijdens uitgaan roken en zo af en toe een zwoele trek van hun sigaret nemen terwijl ze je lonkend aankijken daarentegen...quote:
Dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:26 schreef Dven het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)meter-per-stap.dhtml
Ja. Of zwaar hijgende mensen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:26 schreef Sinosappel het volgende:
Smakkende mannen
Oeh, dat is echt 1 van mijn grootste afknappers. Jeuk krijg ik er van.
Ga doorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:26 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Vrouwen die in het dagelijks leven roken. Vrouwen die tijdens uitgaan roken en zo af en toe een zwoele trek van hun sigaret nemen terwijl ze je lonkend aankijken daarentegen...
Geloof wat je wil.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Grote borsten zijn wat mij betreft afknappers
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:26 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Vrouwen die in het dagelijks leven roken. Vrouwen die tijdens uitgaan roken en zo af en toe een zwoele trek van hun sigaret nemen terwijl ze je lonkend aankijken daarentegen...
Hmm. Zo straks maar de deur uit op zoek naar zo'n exemplaar danquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:29 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Nee, dat zijn privéherinneringen die mij uren aan fantaseerplezier bieden
Waar ergerde je je nog meer aan bij esperanza?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:29 schreef Dven het volgende:
Mensen die zeiken over andere contacten die je misschien wel hebt terwijl je ze net kent
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar ergerde je je nog meer aan bij esperanza?
Wat ook echt lelijk is zijn puisten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:30 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Inderdaad. En mannen met slechte tanden uiteraard ook.
Ook, en geldt wederom ook voor vrouwen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:31 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Wat ook echt lelijk is zijn puisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |