'woman' is wel toegestaan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:49 schreef Sinosappel het volgende:
O ik weet al een goed voorbeeld van denigrerende opmerking: als een man mij 'meisje' noemt als het niet lief bedoelt is.
Bv als je in een discussie zit en hij komt met: "Ik dacht het niet, meisje"
Ik vind dat jij het ook niet doorhebtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Maar soms hebben mannen het niet eens door.
Maak er 1 aan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:44 schreef twi het volgende:
Ik begin door m'n afknappers heen te raken, er moet een opknappers-topique komen.
Jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:50 schreef twi het volgende:
Ik bedoel Sinosje altijd lief hè, dat weet je?
Dat is gewoon ronduit griezelig, neem ayumu, met ''beertje''quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:51 schreef twi het volgende:
Trouwens, dat is nog een afknapper voor mij. Koosnaampjes.
Hangt er een beetje vanaf. Soms is het lief.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:51 schreef twi het volgende:
Trouwens, dat is nog een afknapper voor mij. Koosnaampjes.
Lieverd, schatje, baby, sweetie, honey.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is gewoon ronduit griezelig, neem ayumu, met ''beertje''
Beertje vind ik wel lief hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is gewoon ronduit griezelig, neem ayumu, met ''beertje''
Voor mij is het te laat. Damn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:53 schreef Dven het volgende:
Maar FOK!kers! Ik zie dat het bijna twee uur is. Ik moet rennen anders kan ik geen zwoel rokende meisjes meer spotten in de club
Gegroet allen!
En misschien tot zo als ik niet op tijd aankom![]()
Ik leef mee! Ciaoquote:
Uhhmmm....rugpuistenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:57 schreef twi het volgende:
Jullie moeten me nog wel even wakker houden met afknappers hoor, anders val ik morgen om deze tijd in slaap.
Niet van ayumuquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beertje vind ik wel lief hoor.
Klopt ik ben de 20 al gepasseerdquote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:05 schreef Aliana het volgende:
[..]
Hij wil jou vast ook niet, dus dat komt goed uit.
Vind je het niet sowieso vervelend?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:05 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen met zo veel gel in hun haar dat je niet meer lekker kan kroelen
Wat? Gel? Mwah.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je het niet sowieso vervelend?
Dat zal vast niet de enige reden zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt ik ben de 20 al gepasseerd
Jawel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:08 schreef Aliana het volgende:
[..]
Dat zal vast niet de enige reden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |