Betere ballen zoeken jij! Wederom: Aldoende leert menquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:49 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Helaas was het niet alleen mijn ex bij wie ik dit heb meegemaakt
Neger.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:49 schreef Dven het volgende:
[..]
"Waar heeft u last van?"
Een gevoelige balzak
'woman' is wel toegestaan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:49 schreef Sinosappel het volgende:
O ik weet al een goed voorbeeld van denigrerende opmerking: als een man mij 'meisje' noemt als het niet lief bedoelt is.
Bv als je in een discussie zit en hij komt met: "Ik dacht het niet, meisje"
Ik vind dat jij het ook niet doorhebtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Maar soms hebben mannen het niet eens door.
Maak er 1 aan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:44 schreef twi het volgende:
Ik begin door m'n afknappers heen te raken, er moet een opknappers-topique komen.
Jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:50 schreef twi het volgende:
Ik bedoel Sinosje altijd lief hè, dat weet je?
Dat is gewoon ronduit griezelig, neem ayumu, met ''beertje''quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:51 schreef twi het volgende:
Trouwens, dat is nog een afknapper voor mij. Koosnaampjes.
Hangt er een beetje vanaf. Soms is het lief.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:51 schreef twi het volgende:
Trouwens, dat is nog een afknapper voor mij. Koosnaampjes.
Lieverd, schatje, baby, sweetie, honey.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is gewoon ronduit griezelig, neem ayumu, met ''beertje''
Beertje vind ik wel lief hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is gewoon ronduit griezelig, neem ayumu, met ''beertje''
Voor mij is het te laat. Damn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:53 schreef Dven het volgende:
Maar FOK!kers! Ik zie dat het bijna twee uur is. Ik moet rennen anders kan ik geen zwoel rokende meisjes meer spotten in de club
Gegroet allen!
En misschien tot zo als ik niet op tijd aankom![]()
Ik leef mee! Ciaoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |