Ja. Onsmakelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:32 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Ook, en geldt wederom ook voor vrouwen.
Aan genoeg dingen, aan de andere kant waren er meer dingen die me aanspraken!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar ergerde je je nog meer aan bij esperanza?
Nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:31 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Wat ook echt lelijk is zijn puisten.
En nu is ze weg. Toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Aan genoeg dingen, aan de andere kant waren er meer dingen die me aanspraken!
Ah neee! Maar dan niet om de haverklap, maar zo soms, uit teken van liefdequote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:32 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die je een kusje op je voorhoofd geven.
Guess so. Forever alone againquote:
Ik tik em aan.quote:
quote:
Vriendinnen die niet balls-out ruzie kunnen maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:34 schreef Dven het volgende:
Vriendinnetjes die niet aan goedmaakseks doen.
Nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:33 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Ah neee! Maar dan niet om de haverklap, maar zo soms, uit teken van liefde
Goedmaakseksquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:34 schreef Dven het volgende:
Vriendinnetjes die niet aan goedmaakseks doen.
Voorbeeld?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:36 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die denigrerende opmerkingen maken
Dan is het echt in 1 klap gedaan met de pret
Siii!!!quote:
Zal het voortaan niet meer doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Neem dan ook niet zo snel genoegen.
Verstandig.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:37 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Zal het voortaan niet meer doen.
''Oh ja ik weet wel honderd voorbeelden, maar ik kan er zo gauw geen bedenken.''quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ik voel een "Dat kan van alles zijn" aankomen.
"Leg de buitenspelregel uit?"quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:38 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
''Oh ja ik weet wel honderd voorbeelden, maar ik kan er zo gauw geen bedenken.''
Inderdaad, mannen die denigrerende opmerkingen maken
Als afknapper hoop ik toch. Ik vind echt niets, maar dan ook helemaal niets aantrekkelijk aan mannelijke/vrouwelijke maagden. Ik heb geen behoefte aan een sekspartner die ik nog moet leren waar mijn clit zitquote:
Moeilijk te zeggen. Gewoon opmerkingen waarbij een man doet alsof ik een kind ben of anderszijds doen alsof ik minderwaardig ben.quote:
En dan zeggen zequote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Leg de buitenspelregel uit?"
Zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Als afknapper ja!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:40 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Als afknapper hoop ik toch. Ik vind echt niets, maar dan ook helemaal niets aantrekkelijk aan mannelijke/vrouwelijke maagden. Ik heb geen behoefte aan een sekspartner die ik nog moet leren waar mijn clit zit
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:40 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan zeggen zetl;drSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Ze zijn niet zeker van zichzelf en beuken voor de zekerheid de vrouw naar beneden, dan zijn ze tenminste eens een keer superieur aan iets.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Gewoon opmerkingen waarbij een man doet alsof ik een kind ben of anderszijds doen alsof ik minderwaardig ben.
Of juist nietquote:
Ja zoiets.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze zijn niet zeker van zichzelf en beuken voor de zekerheid de vrouw naar beneden, dan zijn ze tenminste eens een keer superieur aan iets.
Zoiets.
Harige ballen!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:42 schreef venusonherknees het volgende:
Mannen die langer voor de spiegel staan dan ik.
Mannen die meer paar schoenen, kleding en geurtjes hebben dan ik.
Mannen die aan mij vragen: wat zal ik aan doen vanavond.
Mannen die hun ballen scheren.
Niet zo onderdanig jijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:37 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Zal het voortaan niet meer doen.
Nee inderdaad. Maar als ze het niet door hebben menen ze het tenminste niet echt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Maar soms hebben mannen het niet eens door.
Bestaan die?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:44 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die grappige vrouwen onaantrekkelijk vinden
Ik neem liever een stel harige ballen in mijn mond, dan van die ballen met stoppels die kei pijnlijk zijn en schuren enzoquote:
Ja, gatverquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:42 schreef venusonherknees het volgende:
Mannen die aan mij vragen: wat zal ik aan doen vanavond.
Het is dan wel zaak om het ook netjes glad te houden inderdaadquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:45 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Ik neem liever een stel harige ballen in mijn mond, dan van die ballen met stoppels die kei pijnlijk zijn en schuren enzo
Waar zit 'helemaal kaal' in deze formule?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:45 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Ik neem liever een stel harige ballen in mijn mond, dan van die ballen met stoppels die kei pijnlijk zijn en schuren enzo
Wel respect dat je een stel harige ballen in je mond neemt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:45 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Wtf.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:45 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Zonder aarzelen, zo, hop! Die mond in.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel respect dat je een stel harige ballen in je mond neemt.
Niet, in mijn ervaring zijn de ballen te gevoelig om elke/om de dag te bewerken zodat ze echt zacht blijven.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar zit 'helemaal kaal' in deze formule?
Niet waar. Ontharingscreme, harsen, laseren en mijn persoonlijke favoriet: Wegbrandenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:46 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Niet, in mijn ervaring zijn de ballen te gevoelig om elke/om de dag te bewerken zodat ze echt zacht blijven.
Jouw ex is echt een sukkel als hij degene is die jou dit heeft wijsgemaakt. Sry2sayquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:46 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Niet, in mijn ervaring zijn de ballen te gevoelig om elke/om de dag te bewerken zodat ze echt zacht blijven.
Vrouwen met stoppels zijn ook erg pijnlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:47 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Nee serieus, nooit meegemaakt? Da's echt minder aangenaam.
Vertel dat de mannen wiens ballen ik in de toekomst in mijn mond ga nemen aubquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet waar. Ontharingscreme, harsen, laseren en mijn persoonlijke favoriet: Wegbranden
Minder aangenaam dan harige ballen? Ik dacht het nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:47 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Nee serieus, nooit meegemaakt? Da's echt minder aangenaam.
Stel me maar aan hen voor!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:48 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Vertel dat de mannen wiens ballen ik in de toekomst in mijn mond ga nemen aub
Flost wel zo gemakkelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Minder aangenaam dan harige ballen? Ik dacht het niet
Wtf?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:46 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Helaas was het niet alleen mijn ex bij wie ik dit heb meegemaaktquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jouw ex is echt een sukkel als hij degene is die jou dit heeft wijsgemaakt. Sry2say
"Waar heeft u last van?"quote:
Het zit je ook niet mee, peins ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:49 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Helaas was het niet alleen mijn ex bij wie ik dit heb meegemaakt
Betere ballen zoeken jij! Wederom: Aldoende leert menquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:49 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Helaas was het niet alleen mijn ex bij wie ik dit heb meegemaakt
Neger.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:49 schreef Dven het volgende:
[..]
"Waar heeft u last van?"
Een gevoelige balzak
'woman' is wel toegestaan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:49 schreef Sinosappel het volgende:
O ik weet al een goed voorbeeld van denigrerende opmerking: als een man mij 'meisje' noemt als het niet lief bedoelt is.
Bv als je in een discussie zit en hij komt met: "Ik dacht het niet, meisje"
Ik vind dat jij het ook niet doorhebtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Maar soms hebben mannen het niet eens door.
Maak er 1 aan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:44 schreef twi het volgende:
Ik begin door m'n afknappers heen te raken, er moet een opknappers-topique komen.
Jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:50 schreef twi het volgende:
Ik bedoel Sinosje altijd lief hè, dat weet je?
Dat is gewoon ronduit griezelig, neem ayumu, met ''beertje''quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:51 schreef twi het volgende:
Trouwens, dat is nog een afknapper voor mij. Koosnaampjes.
Hangt er een beetje vanaf. Soms is het lief.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:51 schreef twi het volgende:
Trouwens, dat is nog een afknapper voor mij. Koosnaampjes.
Lieverd, schatje, baby, sweetie, honey.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is gewoon ronduit griezelig, neem ayumu, met ''beertje''
Beertje vind ik wel lief hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is gewoon ronduit griezelig, neem ayumu, met ''beertje''
Voor mij is het te laat. Damn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:53 schreef Dven het volgende:
Maar FOK!kers! Ik zie dat het bijna twee uur is. Ik moet rennen anders kan ik geen zwoel rokende meisjes meer spotten in de club
Gegroet allen!
En misschien tot zo als ik niet op tijd aankom![]()
Ik leef mee! Ciaoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |