Bestaan die?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:44 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die grappige vrouwen onaantrekkelijk vinden
Ik neem liever een stel harige ballen in mijn mond, dan van die ballen met stoppels die kei pijnlijk zijn en schuren enzoquote:
Ja, gatverquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:42 schreef venusonherknees het volgende:
Mannen die aan mij vragen: wat zal ik aan doen vanavond.
Het is dan wel zaak om het ook netjes glad te houden inderdaadquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:45 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Ik neem liever een stel harige ballen in mijn mond, dan van die ballen met stoppels die kei pijnlijk zijn en schuren enzo
Waar zit 'helemaal kaal' in deze formule?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:45 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Ik neem liever een stel harige ballen in mijn mond, dan van die ballen met stoppels die kei pijnlijk zijn en schuren enzo
Wel respect dat je een stel harige ballen in je mond neemt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:45 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Wtf.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:45 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Zonder aarzelen, zo, hop! Die mond in.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel respect dat je een stel harige ballen in je mond neemt.
Niet, in mijn ervaring zijn de ballen te gevoelig om elke/om de dag te bewerken zodat ze echt zacht blijven.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar zit 'helemaal kaal' in deze formule?
Niet waar. Ontharingscreme, harsen, laseren en mijn persoonlijke favoriet: Wegbrandenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:46 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Niet, in mijn ervaring zijn de ballen te gevoelig om elke/om de dag te bewerken zodat ze echt zacht blijven.
Jouw ex is echt een sukkel als hij degene is die jou dit heeft wijsgemaakt. Sry2sayquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:46 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Niet, in mijn ervaring zijn de ballen te gevoelig om elke/om de dag te bewerken zodat ze echt zacht blijven.
Vrouwen met stoppels zijn ook erg pijnlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:47 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Nee serieus, nooit meegemaakt? Da's echt minder aangenaam.
Vertel dat de mannen wiens ballen ik in de toekomst in mijn mond ga nemen aubquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet waar. Ontharingscreme, harsen, laseren en mijn persoonlijke favoriet: Wegbranden
Minder aangenaam dan harige ballen? Ik dacht het nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:47 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Nee serieus, nooit meegemaakt? Da's echt minder aangenaam.
Stel me maar aan hen voor!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:48 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Vertel dat de mannen wiens ballen ik in de toekomst in mijn mond ga nemen aub
Flost wel zo gemakkelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Minder aangenaam dan harige ballen? Ik dacht het niet
Wtf?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:46 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Helaas was het niet alleen mijn ex bij wie ik dit heb meegemaaktquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jouw ex is echt een sukkel als hij degene is die jou dit heeft wijsgemaakt. Sry2say
"Waar heeft u last van?"quote:
Het zit je ook niet mee, peins ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:49 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Helaas was het niet alleen mijn ex bij wie ik dit heb meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |