Zal het voortaan niet meer doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Neem dan ook niet zo snel genoegen.
Verstandig.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:37 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Zal het voortaan niet meer doen.
''Oh ja ik weet wel honderd voorbeelden, maar ik kan er zo gauw geen bedenken.''quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ik voel een "Dat kan van alles zijn" aankomen.
"Leg de buitenspelregel uit?"quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:38 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
''Oh ja ik weet wel honderd voorbeelden, maar ik kan er zo gauw geen bedenken.''
Inderdaad, mannen die denigrerende opmerkingen maken
Als afknapper hoop ik toch. Ik vind echt niets, maar dan ook helemaal niets aantrekkelijk aan mannelijke/vrouwelijke maagden. Ik heb geen behoefte aan een sekspartner die ik nog moet leren waar mijn clit zitquote:
Moeilijk te zeggen. Gewoon opmerkingen waarbij een man doet alsof ik een kind ben of anderszijds doen alsof ik minderwaardig ben.quote:
En dan zeggen zequote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Leg de buitenspelregel uit?"
Zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Als afknapper ja!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:40 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Als afknapper hoop ik toch. Ik vind echt niets, maar dan ook helemaal niets aantrekkelijk aan mannelijke/vrouwelijke maagden. Ik heb geen behoefte aan een sekspartner die ik nog moet leren waar mijn clit zit
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:40 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan zeggen zetl;drSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Ze zijn niet zeker van zichzelf en beuken voor de zekerheid de vrouw naar beneden, dan zijn ze tenminste eens een keer superieur aan iets.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Gewoon opmerkingen waarbij een man doet alsof ik een kind ben of anderszijds doen alsof ik minderwaardig ben.
Of juist nietquote:
Ja zoiets.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze zijn niet zeker van zichzelf en beuken voor de zekerheid de vrouw naar beneden, dan zijn ze tenminste eens een keer superieur aan iets.
Zoiets.
Harige ballen!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:42 schreef venusonherknees het volgende:
Mannen die langer voor de spiegel staan dan ik.
Mannen die meer paar schoenen, kleding en geurtjes hebben dan ik.
Mannen die aan mij vragen: wat zal ik aan doen vanavond.
Mannen die hun ballen scheren.
Niet zo onderdanig jijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:37 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Zal het voortaan niet meer doen.
Nee inderdaad. Maar als ze het niet door hebben menen ze het tenminste niet echt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Maar soms hebben mannen het niet eens door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |