Wat is een lelijke stem? Ligt het aan de diepte, de snelheid, het accent?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:40 schreef Sinosappel het volgende:
Oeh, een grote afknapper voor mij is een lelijke stem of lach
En nog steeds een erg accent, natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:40 schreef Sinosappel het volgende:
Oeh, een grote afknapper voor mij is een lelijke stem of lach
Wat?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:41 schreef twi het volgende:
[..]
En nog steeds een erg accent, natuurlijk.
Ja, zelfs Brabants.
Brabants is sexy.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:41 schreef twi het volgende:
[..]
En nog steeds een erg accent, natuurlijk.
Ja, zelfs Brabants.
Aiiii. Leuke vraag wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:42 schreef Dven het volgende:
Wat vindt iedereen eigenlijk afknappers bij zichzelf?
Gewicht. Voor de rest ben ik perfect.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:42 schreef Dven het volgende:
Wat vindt iedereen eigenlijk afknappers bij zichzelf?
Ik heb lelijke voeten en brede korte handenquote:
Nee, in het algemeen. Jij praat geheel ABN. Volgens mij als enige van TCquote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vind je mij een accent hebben?
In mijn gedachte welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vind je mij een accent hebben?
Gronings (Ik weet trouwens niet hoe het precies klinktquote:
Mja, mijn niet al te dominante maar toch zeker aanwezige Leidse R.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:48 schreef Dven het volgende:
Oja. Ook een afknapper. Mijn eigen accent.
Beter dan het zwak Rotterdams van mijn kantquote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:49 schreef twi het volgende:
[..]
Mja, mijn niet al te dominante maar toch zeker aanwezige Leidse R.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |