Ik mis de forever alone troll image.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:31 schreef Aliana het volgende:
[..]
Dat zal fijn alleen blijven voor sommigen hier.
Dat is voor iedereen denk ik wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Elkaar WILLEN begrijpen. Is voor mij essentieel in een relatie.
Ik las "vrouwen die binnen een kwartier klaarkomen"quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:30 schreef twi het volgende:
Vrouwen die binnen een kwartier klaar zijn met zich opmaken.
Dat had je al gezegd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:33 schreef Sinosappel het volgende:
Oja, mannen die van knuffelen houden![]()
Ik denk dat je die om half drie 's middags ook zo had gelezen hoor, meisje.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik las "vrouwen die binnen een kwartier klaarkomen"
Tis al laat geloof ik
Ook dubbelwaardig denk ikquote:
Ik had dat nooit moeten vertellen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat je die om half drie 's middags ook zo had gelezen hoor, meisje.
Meid, maak je niet dik!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik had dat nooit moeten vertellen.
Niet met mij in de buurt, neequote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik had dat nooit moeten vertellen.
Wat is een lelijke stem? Ligt het aan de diepte, de snelheid, het accent?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:40 schreef Sinosappel het volgende:
Oeh, een grote afknapper voor mij is een lelijke stem of lach
En nog steeds een erg accent, natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:40 schreef Sinosappel het volgende:
Oeh, een grote afknapper voor mij is een lelijke stem of lach
Wat?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:41 schreef twi het volgende:
[..]
En nog steeds een erg accent, natuurlijk.
Ja, zelfs Brabants.
Brabants is sexy.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:41 schreef twi het volgende:
[..]
En nog steeds een erg accent, natuurlijk.
Ja, zelfs Brabants.
Aiiii. Leuke vraag wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:42 schreef Dven het volgende:
Wat vindt iedereen eigenlijk afknappers bij zichzelf?
Gewicht. Voor de rest ben ik perfect.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:42 schreef Dven het volgende:
Wat vindt iedereen eigenlijk afknappers bij zichzelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |