Deel 6 moet een opknappers-topic worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:10 schreef picardmike het volgende:
deel 5 al weer, waar gaat het heen met de afknappers in de wereld.
Moet jij nie slapen ondertussen sinosappel. Je hebt wel erg veel zin vandaag.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:13 schreef Sinosappel het volgende:
Laten we nu vast beginnen. Wat zijn jullie *ultieme* opknappers?
Hoort wie het zegt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:15 schreef Aliana het volgende:
[..]
Oh ik meende het hoor. Je weet gewoon niet waar je het over hebt.
Zin? Waarin?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Moet jij nie slapen ondertussen sinosappel. Je hebt wel erg veel zin vandaag.
Houthakkersblousjes, brillen, intelligentie, humor.quote:
Je gaat om half-drie snachts toch niet om opknappers vragen? Ben je helemaal van de pot gerukt.quote:
Mensen die anderen testenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:26 schreef kingtoppie het volgende:
Een vrouw die nimmer de behoefte voelt om haar man te testen of hij over zich heen laat lopen of niet, maar hem stimuleert om positieve dingen te doen.
Terechte afknapper wel, moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:28 schreef kingtoppie het volgende:
Je gaat weer terug op de afknappers sinos
Dat 'begrip', wat zit daar achter?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:30 schreef kingtoppie het volgende:
Optimisme en begrip doen voor mij een hoop eigenlijk.
Dat zal fijn alleen blijven voor sommigen hier.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:07 schreef venusonherknees het volgende:
De titel zegt het al! Waar knap jij echt voor 100% op af bij mensen? Welke uiterlijke kenmerken, karaktereigenschappen enzovoort?
Elkaar WILLEN begrijpen. Is voor mij essentieel in een relatie.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat 'begrip', wat zit daar achter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |