Of "Vogels met vlinders in z'n buik"quote:Op zondag 22 januari 2012 23:47 schreef Friek_ het volgende:
Ik zag liever 'KoosVogels en zijn onbereikbare liefde' als TT.
Die is nog creatief bedacht idd.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Of "Vogels met vlinders in z'n buik"
Jammer dan!quote:Op zondag 22 januari 2012 23:47 schreef Friek_ het volgende:
Ik zag liever 'KoosVogels en zijn onbereikbare liefde' als TT.
Nah.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:53 schreef GSbrder het volgende:
De titel is links ja?
Ik dacht dat links het altijd voor de onbegrepen daders opneemt
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat jullie geen zak aan, maar Koos is verliefd
Laten we het zo zeggen; rechtse partijen willen geweldplegers tegen hulpverleners strenger straffenquote:
De linkse ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen; rechtse partijen willen geweldplegers tegen hulpverleners strenger straffen
Die film laat juist het geweld van een hulpverlener zelf zien en tevens ook alle perspectieven van iedereen die bij een bepaald betrokken is.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen; rechtse partijen willen geweldplegers tegen hulpverleners strenger straffen
Die zijn niet zo happig op strengere straffen.quote:
Film? Over politieke partijen?quote:Op maandag 23 januari 2012 00:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die film laat juist het geweld van een hulpverlener zelf zien en tevens ook alle perspectieven van iedereen die bij een bepaald betrokken is.
Dus helaas.
Doodslag , de nieuwste Hollandsche film.quote:
En daar gaat het over de PvdA en de VVD?quote:Op maandag 23 januari 2012 00:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Doodslag , de nieuwste Hollandsche film.
Nee, ook het geweld tegen hulpverleners en dat een hulpverlener er gewoon helemaal niks mee kan.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die film laat juist het geweld van een hulpverlener zelf zien en tevens ook alle perspectieven van iedereen die bij een bepaald betrokken is.
Dus helaas.
Weet ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ook het geweld tegen hulpverleners en dat een hulpverlener er gewoon helemaal niks mee kan.
Wel voor geweld tegen hulpverleners. En voor financiële delictenquote:Op maandag 23 januari 2012 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die zijn niet zo happig op strengere straffen.
Ook daarbij is het draagvlak niet zo groot als bij Verdonk/PVV/VVD.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel voor geweld tegen hulpverleners. En voor financiële delicten
True.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:31 schreef waht het volgende:
Alleen ondervolk gebruikt geweld tegen hulpverleners.
De Polder. Waar we in het geheim een gevangenis onder de grond hebben, zonder fatsoenlijk eten en met talloze hulpverleners die die gasten de grond intrappenquote:
Ik heb er serieus nooit de logica van begrepen. Hoe haal je het in je botte kop om een hulpverlener te meppen?quote:Op maandag 23 januari 2012 00:31 schreef waht het volgende:
Alleen ondervolk gebruikt geweld tegen hulpverleners.
Ik kan er met m'n gedachten ook niet bij. Dan denk je überhaupt niet na of heb je een gebroken moreel kompas.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb er serieus nooit de logica van begrepen. Hoe haal je het in je botte kop om een hulpverlener te meppen?
Een situatie waarbij de dader er ogenschijnlijk slechter aan toe is dan het eerste slachtoffer en dus eerder hulpverlening krijgt, waarbij de omstanders zich verbaasd afvragen: "Maar HIJ is toch godverdomme begonnen" kan natuurlijk tot frustratie leiden waarbij klappen kunnen vallen als de ambulancebroeder niet luistert.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb er serieus nooit de logica van begrepen. Hoe haal je het in je botte kop om een hulpverlener te meppen?
Hmm, ik kan me wel indenken hoe zo'n situatie zou aflopen inderdaad. Al blijft het echt een enorme stap om een hulpverlener (die gewoon objectief gezien z'n werk doet) maar te gaan meppen. Dan zit er ergens toch fundamenteel een stukje los.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een situatie waarbij de dader er ogenschijnlijk slechter aan toe is dan het eerste slachtoffer en dus eerder hulpverlening krijgt, waarbij de omstanders zich verbaasd afvragen: "Maar HIJ is toch godverdomme begonnen" kan natuurlijk tot frustratie leiden waarbij klappen kunnen vallen als de ambulancebroeder niet luistert.
Ik keur het niet goed, maar ik zou het ook "uitermate vervelend" vinden als mijn gewonde vrienden niet behandeld worden, maar een messentrekker die zichzelf per ongeluk ook heeft gestoken wel.
Als de ambulance moet komen, dan is dat niet voor niets. Dan vraag ik me eerder af wie gebeld heeft, waarvoor het is en hoe het precies zit. Beetje Tokkie-mentaliteit om hen (de hulpverleners) maar te beschouwen als onderdeel van een complot.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:31 schreef Picchia het volgende:
Stel: er komt een ambulance aangesjeesd, die stopt plotseling voor je huis en neemt je moeder mee. Moet je dan zeggen: "Ooh oooh, het is maar mijn moeder. Die had ik toch niet nodig. Ik smeer morgen mijn brood zelf wel. Neem maar mee." Nee toch? Die bescherm je toch?
Het is een Tokkie-mentaliteit om blindelings op personen te vertrouwen omdat zij toevallig in een mooie wagen rijden.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als de ambulance moet komen, dan is dat niet voor niets. Dan vraag ik me eerder af wie gebeld heeft, waarvoor het is en hoe het precies zit. Beetje Tokkie-mentaliteit om hen (de hulpverleners) maar te beschouwen als onderdeel van een complot.
Er bestaat zoiets als legitimatie.quote:Op maandag 23 januari 2012 04:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is een Tokkie-mentaliteit om blindelings op personen te vertrouwen omdat zij toevallig in een mooie wagen rijden.
Nee, dan bel je James Earl Jones.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:31 schreef Picchia het volgende:
Stel: er komt een ambulance aangesjeesd, die stopt plotseling voor je huis en neemt je moeder mee. Moet je dan zeggen: "Ooh oooh, het is maar mijn moeder. Die had ik toch niet nodig. Ik smeer morgen mijn brood zelf wel. Neem maar mee." Nee toch? Die bescherm je toch?
Ga werken man, uitkeringstrekker.quote:
Kommie nog een keer langs om een artikeltje te schrijven over mijn bedrijf of was dat weer grootspraak?quote:Op maandag 23 januari 2012 09:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga werken man, uitkeringstrekker.
Dat wij voor zo'n abject gedrocht als zuurvoud moeten betalenquote:Op maandag 23 januari 2012 09:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga werken man, uitkeringstrekker.
Je zolderkamerwietkwekerijtje?quote:Op maandag 23 januari 2012 09:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kommie nog een keer langs om een artikeltje te schrijven over mijn bedrijf of was dat weer grootspraak?
Jealousy is a bitchquote:
Enkel als er iets boeiends is te melden. Belastingfraude, overtreding van de milieuregels, mishandeling. Iets in die geest.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kommie nog een keer langs om een artikeltje te schrijven over mijn bedrijf of was dat weer grootspraak?
Ik wil je best mishandelen hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Enkel als er iets boeiends is te melden. Belastingfraude, overtreding van de milieuregels, mishandeling. Iets in die geest.
Oh, dat geloof ik best.quote:
Ok. Zal het personeel inlichten dat als je flutkrantje belt, ze toch ff moeten doorschakelen dan.quote:
En stiekem zo blij als een kind wanneer het lokale courantje belt, die stumperd van een 3-voud. Met zn baggerbedrijfjequote:Op maandag 23 januari 2012 09:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ok. Zal het personeel inlichten dat als je flutkrantje belt, ze toch ff moeten doorschakelen dan.
Je moet niet zo proberen mij af te bluffen. Lukt toch niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En stiekem zo blij als een kind wanneer het lokale courantje belt, die stumperd van een 3-voud. Met zn baggerbedrijfje
Jawel, de echte.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:33 schreef KoosVogels het volgende:
Nuchter? Jij kent zeker geen journalisten?
Naast het downsyndroom en borderline heb je ook last van schizofrenie? Man man wat moet jij het zwaar hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ok. Zal het personeel inlichten dat als je flutkrantje belt, ze toch ff moeten doorschakelen dan.
Maar, graag wel nuchter Koos.
Dat is hartstikke mooi, opa. Maar ik begrijp dus dat je neerkijkt op jezelf.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet niet zo proberen mij af te bluffen. Lukt toch niet.![]()
Mensen met een forumleven kijk ik op neer.
Je moet naar het UWV voor een cursus?quote:Op maandag 23 januari 2012 09:45 schreef 3-voud het volgende:
Als je gevat wilt doen kun je beter wachten tot je nuchter bent. Dit is niks.
Enfin, niveau is niks voor jullie op de vroege morgen. Ik kijk vanmiddag nog wel ff een keer.
Je wist van te voren dat het sloeg als een tang op een varken... sjezus.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
Oh, was geen poging om gevat te doen hoor.
Als je gewoon feiten neerflikkert is het niet gevat.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je wist van te voren dat het sloeg als een tang op een varken... sjezus.
Klaarblijkelijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:03 schreef Drugshond het volgende:
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.
Nounou.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:52 schreef Tem het volgende:
Sommige vogels worden niet voor niets uit de lucht geschoten.
Het is een Tokkie mentaliteit om daar bij voorbaat al je bedenkingen bij te hebben. Da's echt iets van de laatste 10 jaar.quote:Op maandag 23 januari 2012 04:01 schreef Picchia het volgende:
Het is een Tokkie-mentaliteit om blindelings op personen te vertrouwen omdat zij toevallig in een mooie wagen rijden.
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:52 schreef Tem het volgende:
Sommige vogels worden niet voor niets uit de lucht geschoten.
Mwah een dure wagen moet ook rijden. Bedenk dan eerder hoeveel mensen zich zwaar overkocht hebben toen de economie nog goed ging.quote:Op maandag 23 januari 2012 04:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Klassiekerquote:Op maandag 23 januari 2012 11:04 schreef waht het volgende:
'Antisemitisme in Duitsland wijdverspreid'
Gelukkig ben ik m'n Duits weer aan het oppakken. "Mein Fahrrad steht am Bahnhof."
Mjah dat wereldje houden ze niet in stand tot hun 65+.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:12 schreef GSbrder het volgende:
Er zijn stijlvolle mensen in een mooie auto en discotheek-uitbaters die zichzelf in Hummers met spinners vervoeren.
Dat klopt.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah dat wereldje houden ze niet in stand tot hun 65+.
ook maandagziekquote:
Staat ook in de OP, maar daar houdt hij zich niet aan.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:02 schreef De_Nuance het volgende:
Zuurvoud moet zijn bek houden trouwens
Wel. Prijsvechters zijn walgelijk in elk opzicht. KLM enkel in beperkte ruimte.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:53 schreef De_Nuance het volgende:
Maar KLM is ook niet heel veel beter meer dan Ryan-Air als je economy class vliegt.
Maandagziek? Lekker in bed ontbijtje krijgen, vervolgens even boodschappen doen, dan paar films kijken en beetje leren en weer naar bed. Is niks slechts aan.quote:
12 uur.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:56 schreef Drugshond het volgende:
Hoelang vliegen.... 120 minuten ?... who cares.
Ontbijt in bed.... hoe wil je het eitje..... hard , zacht of doorgeprikt.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maandagziek? Lekker in bed ontbijtje krijgen, vervolgens even boodschappen doen, dan paar films kijken en beetje leren en weer naar bed. Is niks slechts aan.
Hard.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ontbijt in bed.... hoe wil je het eitje..... hard , zacht of doorgeprikt.
100 minutenquote:Op maandag 23 januari 2012 11:56 schreef Drugshond het volgende:
Hoelang vliegen.... 120 minuten ?... who cares.
Moet ook nog plannen.... wil binnen 3-4 mnd weer in Spanje (sevilla) gaan kwallen.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:50 schreef remlof het volgende:
Wtf? Ik ben op zoek naar een retourtje Milaan, blijkt dat KLM tegenwoordig bijna niet meer duurder is dan Ryanair. Daarbij vlieg ik dan van Schiphol naar Linate, wat vlakbij het centrum is.
En meer beenruimte. En gratis koffie!
Check KLM dan ook even behalve alleen de prijsvechtersquote:Op maandag 23 januari 2012 12:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Moet ook nog plannen.... wil binnen 3-4 mnd weer in Spanje (sevilla) gaan kwallen.
Later heeft geen zin dan is het weer relatief te duur en te warm.
Misschien zelfs van de laatste 5. Vroeger kwam het ook wel voor, maar bij lange na niet hetzelfde als nu.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is een Tokkie mentaliteit om daar bij voorbaat al je bedenkingen bij te hebben. Da's echt iets van de laatste 10 jaar.
Goeiemorgen. Goeiemiddag.quote:
I know.... vliegen kost geen drol meer.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
100 minuten
Of 10 uur rijden. Maar dat is veel duurder.
quote:Piloten slaan alarm over werkdruk
De commerciële belangen van vliegmaatschappijen krijgen de overhand.
Wat is dit voor abominabele uitspraak?quote:Op maandag 23 januari 2012 11:53 schreef De_Nuance het volgende:
Maar KLM is ook niet heel veel beter meer dan Ryan-Air als je economy class vliegt.
Je mag het wel tijdelijk overboeken op mijn rekening.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:16 schreef remlof het volgende:
Hmmm, alleen jammer dat internetbankieren van ING er momenteel uit ligt
Moet effe wachten met boeken dus.
Oh zijn de sancties er door ja?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:16 schreef Picchia het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)mbargo_in_tegen.html
Rosenthal vergeet even doodleuk dat die sancties ons raken. Ons bedrijfsleven en de consumenten. Hij zou eigenlijk de schade die hij bij de consument veroorzaakt moeten compenseren met een belastingverlaging.
Ik kan helemaal niks overboeken nuquote:Op maandag 23 januari 2012 12:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je mag het wel tijdelijk overboeken op mijn rekening.
Net als tablets. Die zijn ook van de laatste tien jaar. Echt iets voor tokkies.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is een Tokkie mentaliteit om daar bij voorbaat al je bedenkingen bij te hebben. Da's echt iets van de laatste 10 jaar.
Die zijn van de laatste twee jaarquote:Op maandag 23 januari 2012 12:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Net als tablets. Die zijn ook van de laatste tien jaar. Echt iets voor tokkies.
Cash mag ook, kom maar brengen.quote:
Arm ventje.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:10 schreef robin007bond het volgende:
Pff, ik ben thuis gebleven.
Ongelofelijke hoofdpijn, maagkrampen en diarree. Ik werd zelfs midden in de nacht wakker, omdat ik moest schijten
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
De euromunt. Echt iets voor tokkies.
Tablets zijn leuk!quote:Op maandag 23 januari 2012 12:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Net als tablets. Die zijn ook van de laatste tien jaar. Echt iets voor tokkies.
Ik vraag me af of ik dus een virus heb opgelopen, of iets verkeerd heb gegeten.quote:
Mits Apple, grapjas.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tablets zijn leuk!
Kan je zo lekker mee patsen op school of kantoor, mits Apple natuurlijk.
Ja Apple heeft tenminste groot schermpje, die Galaxy Tab vind ik maar niks. M'n ex had er een maar kon er niet wijs uit worden. Maar komt omdat ik een dummkopf ben qua technologie, Apple begrijp ik tenminste nog.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mits Apple, grapjas.![]()
Ze zijn wel degelijk en handig.
Dat is wel zo.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja Apple heeft tenminste groot schermpje, die Galaxy Tab vind ik maar niks. M'n ex had er een maar kon er niet wijs uit worden. Maar komt omdat ik een dummkopf ben qua technologie, Apple begrijp ik tenminste nog.
Galaxy Tab 10.1 heeft feitelijk een groter scherm dan hetzelfde formaat iPad. Daarbij is de Samsung in andere opzichten ook beter. Andriod OS is wat uitgebreider wat een chaos kan worden, maar daar weer is de basis opzet veel mooier.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja Apple heeft tenminste groot schermpje, die Galaxy Tab vind ik maar niks. M'n ex had er een maar kon er niet wijs uit worden. Maar komt omdat ik een dummkopf ben qua technologie, Apple begrijp ik tenminste nog.
Mooi man. We maakten ons al zorgen enzo.quote:
aight same herequote:Op maandag 23 januari 2012 12:10 schreef robin007bond het volgende:
Ongelofelijke hoofdpijn, maagkrampen en diarree. Ik werd zelfs midden in de nacht wakker, omdat ik moest schijten
Het zal wel, ik moet er niks van in ieder geval.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Galaxy Tab 10.1 heeft feitelijk een groter scherm dan hetzelfde formaat iPad. Daarbij is de Samsung in andere opzichten ook beter. Andriod OS is wat uitgebreider wat een chaos kan worden, maar daar weer is de basis opzet veel mooier.
Een grote beer zit in het bos grommend te schijten. Op en gegeeven moment komt er en konijntje naast hem zitten om er ook een paar dropjes neer te leggen.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:10 schreef robin007bond het volgende:
In dit geval ga ik niet voor de stad natuurlijk, ik ken Milaan ondertussen al als mijn broekzak.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als ik 2x in dezelfde buitenlandse stad ben geweest ga ik me vervelen.
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een grote beer zit in het bos grommend te schijten. Op en gegeeven moment komt er en konijntje naast hem zitten om er ook een paar dropjes neer te leggen.
De beer kijkt grommend omlaag naar het konijn en vraagt: "blijft bij jou de stront ook zo aan je vacht plakken?" "Nee", zegt het konijn, "daar heb ik geen last van." "Dan is het goed", gromt de beer en pakt het konijntje en veegde er flink zijn reet mee af!
Ligt eraan welke stad, als ik er mensen heb leren kennen is 't enkel leuker af en toe terug te gaan. Als enkel toerist niet natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah, de 7e keer NYC verveelde me allerminst.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Te weinig geknuffeld in je leven, 3-voud?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooi man. We maakten ons al zorgen enzo.
Wat ga je nu doen? En zometeen? Keep us posted.
Of juist te veel geknuffeld.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Te weinig geknuffeld in je leven, 3-voud?
Doodwens? Remlof toch. Zit het je zo hoog?quote:
Vrijspel geven is natuurlijk geen doodswens.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doodwens? Remlof toch. Zit het je zo hoog?
Het doet me denken aan een schoolplein.quote:
Hoef enkel langs te komen en sommigen beginnen al te steigeren. Heerlijkquote:Op maandag 23 januari 2012 14:57 schreef waht het volgende:
[..]
Het doet me denken aan een schoolplein.
Je bent wel wat ongenuanceerd de laatste tijd.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:15 schreef De_Nuance het volgende:
Krijg je wel een harde plasser van hè ?
Nee, je mag er nog steeds niet aan komen. Kap daar eens mee.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:15 schreef De_Nuance het volgende:
Krijg je wel een harde plasser van hè ?
Nee hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:18 schreef waht het volgende:
[..]
Je bent wel wat ongenuanceerd de laatste tijd.
D_N is verfrissend to the point.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:18 schreef waht het volgende:
[..]
Je bent wel wat ongenuanceerd de laatste tijd.
You're kidding right?quote:
Ahhh, jij moest dus ook aan piemels denkenquote:Op maandag 23 januari 2012 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
You're kidding right?
The female brain, it is incomprehensibly stupid.
Wat hebben piemels er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ahhh, jij moest dus ook aan piemels denken
Het was haar ook om mij te doenquote:Op maandag 23 januari 2012 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
You're kidding right?
Anders draait hij altijd om de hete brij heen bedoel je?quote:
Dat vroeg ik me bij jouw post ook af.quote:
Nee juist niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:40 schreef waht het volgende:
[..]
Anders draait hij altijd om de hete brij heen bedoel je?
Iedereen hier is 'straight to the point', en De_Nuance als een van de minste nog, hoe Disana dat nou kan verwarren met verfrissend en direct is me vreemd.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:40 schreef waht het volgende:
[..]
Anders draait hij altijd om de hete brij heen bedoel je?
D_N weet met een paar woorden iets haarscherp neer te zetten.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iedereen hier is 'straight to the point', en De_Nuance als een van de minste nog, hoe Disana dat nou kan verwarren met verfrissend en direct is me vreemd.
Alleen FTS en bluesdude kunnen dat niet. Voor de rest vrijwel iedereen.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
D_N weet met een paar woorden iets haarscherp neer te zetten.
Ja maar met D_N is ze het eens, dus hij is de enige.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:43 schreef waht het volgende:
[..]
Alleen FTS en bluesdude kunnen dat niet. Voor de rest vrijwel iedereen.
Nee hoor. D_N is een goede sfeertekenaar.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:43 schreef waht het volgende:
[..]
Alleen FTS en bluesdude kunnen dat niet. Voor de rest vrijwel iedereen.
Ergens op deze planeet woont een tweede VS.quote:
Dat heeft ze ook met Mutant, Triggershot, Welzmertsch, ClapYourHands etc.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar met D_N is ze het eens, dus hij is de enige.
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook met Mutant, Triggershot, Welzmertsch, ClapYourHands etc.
Zoek de gemeenschappelijke deler...
Disana gruwelt van ons.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:49 schreef 3-voud het volgende:
Wilde al toevoegen:"Het ligt er te dik op".
Je wordt dit jaar dus ook 33.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:55 schreef Drugshond het volgende:
Geit.
• Geit/Schaap: creatief, rustig maar hartstochtelijk, luxeminnend, excentriek, oprecht en grote verbeeldingskracht, maar ook leunend op rijke of sterke partner, kan geen armoede verdragen.
• Vuur, gerelateerd aan: het zuiden, de kleur rood en de planeet Mars;
• Ram: positief, mannelijk= yang
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je wordt dit jaar dus ook 33.
Waterman en geit hier. Ik heb niks met sterrenbeelden, maar toevallig klopt de beschrijving van beiden wel.
Ik las Wilders.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:49 schreef 3-voud het volgende:
Wilde al toevoegen:"Het ligt er te dik op".
En als jullie elkaar tegenkomen implodeert het heelal.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ergens op deze planeet woont een tweede VS.
Heb alleen een hekel aan kinderen, dat klopt dan weer niet.quote:Elegant, loyaal, vriendelijk en bezield. Het Paard is meestal populair en aantrekkelijk, en een geboren gastheer of -vrouw. Paarden houden van bijeenkomsten en kunnen anderen in beweging zetten en inspireren. Ze zijn levendig en onafhankelijk met leidinggevende capaciteiten. Eerlijk en direct. Ze hebben een fel temperament, en ze kunnen slecht geheimen bewaren. Ook heeft een Paard een brede belangstelling, onderneemt veel verschillende activiteiten en leeft daardoor vaak in tijdgebrek. Een Paard is een echte pragmaticus, bij een probleem wordt direct een oplossing gezocht. De eigen mening wordt snel en vaak verkondigd. Betrouwbaarheid is een van de beste eigenschappen van het Paard, een Paard doet altijd wat het heeft beloofd. Een betrouwbare en loyale vriend die je in een crises niet zal laten vallen. Als kind kunnen Paarden eindeloos vragen stellen, ze absorberen informatie, maar zijn geneigd al snel op te geven wanneer iets hen te moeilijk wordt. Het moet allemaal niet teveel moeite kosten. Ook driftbuien zijn een Paardje niet vreemd. Als volwassene heeft een Paard graag kinderen om zich heen. Paarden zijn goede ouders, erg geduldig, maar verwachten van hun kinderen wel dat ze gehoorzamen en zich aan de regels houden
Valt mee, een abonnement op de Stentor heb je zo afgesloten.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:58 schreef betyar het volgende:
Een beetje aan het rondkijken voor nieuwe toiletaccessoires, wat is dat spul duur zeg.
Eerste keer sinds een tijd dat ik niet mobiel zit; jezus wat heb jij een enge emoticon.quote:
WC papier hebben we genoeg.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt mee, een abonnement op de Stentor heb je zo afgesloten.
Welk cadeau?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:01 schreef betyar het volgende:
[..]
WC papier hebben we genoeg.
Jij bent toch niet zo'n persoon dat een abonnement neemt voor het cadeau?
Die is vandaag gratis online te lezen: http://stentor.ned.newsmemory.com/quote:Op maandag 23 januari 2012 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt mee, een abonnement op de Stentor heb je zo afgesloten.
Die heb ik al een tijdje. Sja, aard van het beestje. Wellicht een nieuwe na het carnaval in Barranquillaquote:Op maandag 23 januari 2012 15:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eerste keer sinds een tijd dat ik niet mobiel zit; jezus wat heb jij een enge emoticon.
Je hebt toch van die lokkertjes.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welk cadeau?
Ik zou sowieso geen abonnement nemen op een krant, wat moet je er mee.
Geen idee, krijg ik een model voor een uurtje bij een abonnement op L'Homo van Linda?quote:
Je mag 15 minuten aan de baard van Arie Boomsma zitten.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, krijg ik een model voor een uurtje bij een abonnement op L'Homo van Linda?
Gezellig. Ben je altijd zo verkleed met carnaval?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje. Sja, aard van het beestje. Wellicht een nieuwe na het carnaval in Barranquilla
Ik ben het meest to the point en jij bent jaloers.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iedereen hier is 'straight to the point', en De_Nuance als een van de minste nog, hoe Disana dat nou kan verwarren met verfrissend en direct is me vreemd.
Omg, daar heb ik wel wat voor over. Als het tenminste een beetje uitloopt naar andere lichaamsdelen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:05 schreef waht het volgende:
[..]
Je mag 15 minuten aan de baard van Arie Boomsma zitten.
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, krijg ik een model voor een uurtje bij een abonnement op L'Homo van Linda?
Wat een kinderachtigheid zegquote:Op maandag 23 januari 2012 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Disana gruwelt van ons.
[ afbeelding ]
Dit is trouwens zuiver seksisme.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:
Daar willen we wel foto's van zien dan.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gezellig. Ben je altijd zo verkleed met carnaval?
Ik moet dit jaar ook echt verkleed gaan, het liefst als Doornroosje, haren zwart, lippen vuurrood en natuurlijk een prinsessenjurk.
Hahaha, als het zover komt, zet ik wel foto's in mijn fobo.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar willen we wel foto's van zien dan.
Verkleden is lachen. En ik pak het wel goed aan altijd ja (zie fobo). Zit in de familie; ma was dramadocente.
Mooiste was nog met Halloween over de Wallen lopen (5:00 's nachts). Komen er 5 echte bontkraagjes naar me toe: "Jaaa, wij willen met jou op de foto, man!!!". Na 3 foto's had ik er genoeg van en liep door. "Wil je naar binnen hier? Wij trakteren!" En echt flashen met 50 euro. Ze waren serieus. Ik zei: "Nee dank je, het windt me niet op." Hier, toe dan, wij betalen!"
Geniale actie. En die reacties van die hoeren (die je normaal niet verbaasd, die hebben alles wel gezien in hun leven), heerlijk.
Nope, hoezo?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:13 schreef Nautilus. het volgende:
Studeer jij toevallig rechten, Tamashii?
Hij ziet eruit als Jezus.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:05 schreef waht het volgende:
[..]
Je mag 15 minuten aan de baard van Arie Boomsma zitten.
Boeiend.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit is trouwens zuiver seksisme.
Zeker.quote:
Au contraire.quote:
Maatschapelijk werk.quote:
Nee hoor.quote:
Ga jij maar lekker strijden voor vrouwenrechten dan.quote:
Ik las het terug en denk; wtf hoe kan ik nou maatschapelijk zeggen.quote:
Trouwens, gehaald?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker strijden voor vrouwenrechten dan.
En als ik rechten studeerde, wel?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:18 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dan zal het wel nooit iets worden tussen ons.
En dat zit je mobiel en is het helemaal kut om aan te passenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik las het terug en denk; wtf hoe kan ik nou maatschapelijk zeggen.![]()
Wat gehaald?quote:
Zal ik zeker doen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker strijden voor vrouwenrechten dan.
Mooi! Ben benieuwd.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, als het zover komt, zet ik wel foto's in mijn fobo.
Ik ben nog neet op de Wallen geweest, maar is wel een geniale actie. Genoten?
En dan gister al met die OP.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:20 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat zit je mobiel en is het helemaal kut om aan te passen
Ik ken het.
Een patatje oorlog en frikandel speciaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be my guest.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen.
Ik ageer ook tegen mensen als ze ractistische of homofobe reacties posten, snap niet waarom ik uitzondering zou maken voor seksistische comments.
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een patatje oorlog en frikandel speciaal.
Oh helemaal vergeten, maar ik kijk nu en zie een glorieuze 5 staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Mooi.quote:
Bij mij was het niet veel beter, maar net genoeg om over de grens te komen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh helemaal vergeten, maar ik kijk nu en zie een glorieuze 5 staan.
Hij zorgde toch voor benzine?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:21 schreef De_Nuance het volgende:
Hé Matador moet jij niet drugsoorlogen uitvechten in Zuid-Amerika ?
Dat zeggen ze allemaal.quote:
Uit jouw toetsenbord komend is dit geweldig.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
IFFR is een soort van proefverlof?
Dat is waar. Kun je toch tegen ze zeggen; 'Doe even alsof je me niet leuk vindt.' of 'Kun je even meewerken met het elkaar versieren in een kroeg?'quote:Op maandag 23 januari 2012 16:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi! Ben benieuwd.
Het kan me gewoon echt niet opwinden, hoe lekker sommigen ook zijn.
Het hele spel van versieren is deel van de opwinding.
Stiekem zit ik bij m'n scharrel te fokken, dus het komt niet uit mijn toetsenbord.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Uit jouw toetsenbord komend is dit geweldig.
Congratsquote:Op maandag 23 januari 2012 16:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij mij was het niet veel beter, maar net genoeg om over de grens te komen.
Correctie, ¤5.000, of studeer je pas sinds 3 jaar?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Congrats![]()
Ik zal eens een mail de deur uit doen, geen zin om 2000 euro te betalen voor een halve punt.
Ah correct, 5.000.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Correctie, ¤5.000, of studeer je pas sinds 3 jaar?
Nee, niet, nooit.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:25 schreef Zeeland het volgende:
In sommige gevallen kan geweld tegen hulpverleners wel ok zijn.
Idd, het is een groffe schande hoe men in Syrie tegen de hulpverleners van de regering optreed, de soldaten van Assad willen alleen maar helpen en als dank worden ze beschoten en met explosieven bestookt.quote:
Kom maar hier en doe je best maar dan. Zullen we eens even laten zien dat het niet ok isquote:Op maandag 23 januari 2012 16:25 schreef Zeeland het volgende:
In sommige gevallen kan geweld tegen hulpverleners wel ok zijn.
Nee. Dat zijn de mijne.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie steeds tieten in jouw avatar, maar dat zal wel aan mij liggen hè?
Dat maken ze jou wijs.quote:
Wel veel.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat maken ze jou wijs.
Of geloof je alles wat een stel gefrustreerde mannen op een internetforum jou voorschotelen ?
Kijk maar uit hoor.quote:
Het is een kunstwerk van Jef Poldervaart. Een vrouw in korset en rok.quote:
Als die hulpverlener de agressor is mag je jezelf verdedigen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom maar hier en doe je best maar dan. Zullen we eens even laten zien dat het niet ok is
Welk een negativiteit.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat maken ze jou wijs.
Of geloof je alles wat een stel gefrustreerde mannen op een internetforum jou voorschotelen ?
Ja en als iemand mij slaat, dan mag ik terug slaan.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Als die hulpverlener de agressor is mag je jezelf verdedigen.
Ah yep:quote:Op maandag 23 januari 2012 16:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is een kunstwerk van Jef Poldervaart. Een vrouw in korset en rok.
Dat was De_Nuance die ik wilde maken. In sommige geval is geweld tegen hulpverleners wel ok.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en als iemand mij slaat, dan mag ik terug slaan.
Welke hulpverleners?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat was De_Nuance doe ik wilde maken. In sommige geval is geweld tegen hulpverleners wel ok.
Hulpverleners die je zomaar aanvallen op straat.quote:
Komt door je bedreigende uiterlijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:34 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hulpverleners die je zomaar aanvallen op straat.
Dat zijn geen hulpverleners maar probleemopdringers.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:34 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hulpverleners die je zomaar aanvallen op straat.
Met mijn 1.82 en 65 kg zie ik er natuurlijk heel bedrijgend uit.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt door je bedreigende uiterlijk.
Waarom vallen ze je aan dan, heus niet voor de lol.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Met mijn 1.82 en 65 kg zie ik er natuurlijk heel bedrijgend uit.
Lose the bontkraag en geniet van het leven.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Met mijn 1.82 en 65 kg zie ik er natuurlijk heel bedrijgend uit.
Dat doen ze niet, maar het zou wel kunnen. Het is een puur hypothetisch geval.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom vallen ze je aan dan, heus niet voor de lol.
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:37 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, maar het zou wel kunnen. Het is een puur hypothetisch geval.
Ik kan ook met iedereen door één deur. Erg handig als je dat hebt.quote:
Dat is zoooo sexy, slaande vrouwen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en als iemand mij slaat, dan mag ik terug slaan.
Erg handig?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik kan ook met iedereen door één deur. Erg handig als je dat hebt.
Dat wil ik niet zeggen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik kan ook met iedereen door één deur. Erg handig als je dat hebt.
Sexy? Zie het maar als bedreigend.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is zoooo sexy, slaande vrouwen.
Nee, eerder als kinky.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sexy? Zie het maar als bedreigend.
Neehoor, ik kan altijd zeggen wat ik wil en kom daar gewoon mee weg. Ik ben wel een neutrale, representatieve persoonlijkheid, dat scheelt.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Erg handig?
Het maakt je een meeloper en een jaknikker.
Beetje ruzie is soms gewoon goed.
Kijk bedreigende hulpverleners. Ze bestaan echt!quote:Op maandag 23 januari 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sexy? Zie het maar als bedreigend.
Eens.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Erg handig?
Het maakt je een meeloper en een jaknikker.
Neuh, kep er schijt aan en negeer het gewoon.quote:Beetje ruzie is soms gewoon goed
Ho even, ten eerste ben ik een hulpverlener in spe. En ten tweede is werk en privé gescheiden.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:46 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Kijk bedreigende hulpverleners. Ze bestaan echt!
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ho even, ten eerste ben ik een hulpverlener in spe. En ten tweede is werk en privé gescheiden.
Dank.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:55 schreef De_Nuance het volgende:
Wie was hier ook alweer geïnteresseerd in Finland tijdens WOII?
http://www.filmfestivalrotterdam.com/nl/films/viimeinen-kes-1944/
Amerika haalt al 65 jaar de kastanjes voor ons uit het vuur. Waardoor verlichte Europeanen zijn gaan denken dat dat normaal is en altijd zo zal blijven.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:05 schreef von_Preussen het volgende:
Mag ik alle roepers om bezuinigingen op defensie erop wijzen dat het de VS met haar leger is die voor de zoveelste keer nu de kastanje's voor ons uit het vuur haalt (door haar aanwezigheid in de straat van Hormuz)?
Zelfs nu al kan Europa maar met moeite genoeg manschappen op de been brengen om iets tot stand te brengen, voorstanders van een Europees leger stellen dat je dan meer kan bezuinigen, wat wederom tot minder troepencapaciteit zal leiden.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:15 schreef remlof het volgende:
We need one unified European army to protect our interests!
*met schoen op tafel slaat
Ik vind het prima. Tot het zover is moeten we nog wel wat tijd overbruggen. Dus willen jij en ik logischerwijs dat de Amerikaanse marine voorlopig over de zeeën blijft heersen.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:15 schreef remlof het volgende:
We need one unified European army to protect our interests!
*met schoen op tafel slaat
Lieve hemel, wat heb je dan allemaal gekocht.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:28 schreef betyar het volgende:
130 euro voor toiletaccessoires, het moet niet gekker worden.
Een rolhouder, reserverolhouder, borstel en een prullenbakje.....quote:Op maandag 23 januari 2012 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieve hemel, wat heb je dan allemaal gekocht.
Dat moet dan wel van een duur merk zijn?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Een rolhouder, reserverolhouder, borstel en een prullenbakje.....
Weet je dan niet dat we allemaal de broekriem moeten aanhalen?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja dingen worden duurder. Helaas.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, gewoon Brabantiaquote:Op maandag 23 januari 2012 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat moet dan wel van een duur merk zijn?
Dat heeft deze regering het liefste.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Weet je dan niet dat we allemaal de broekriem moeten aanhalen?
Dat lukt makkelijker als je je darmen leegtquote:Op maandag 23 januari 2012 17:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Weet je dan niet dat we allemaal de broekriem moeten aanhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |