Mooi man. We maakten ons al zorgen enzo.quote:
aight same herequote:Op maandag 23 januari 2012 12:10 schreef robin007bond het volgende:
Pff, ik ben thuis gebleven.
Ongelofelijke hoofdpijn, maagkrampen en diarree. Ik werd zelfs midden in de nacht wakker, omdat ik moest schijten
Het zal wel, ik moet er niks van in ieder geval.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Galaxy Tab 10.1 heeft feitelijk een groter scherm dan hetzelfde formaat iPad. Daarbij is de Samsung in andere opzichten ook beter. Andriod OS is wat uitgebreider wat een chaos kan worden, maar daar weer is de basis opzet veel mooier.
Een grote beer zit in het bos grommend te schijten. Op en gegeeven moment komt er en konijntje naast hem zitten om er ook een paar dropjes neer te leggen.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:10 schreef robin007bond het volgende:
Pff, ik ben thuis gebleven.
Ongelofelijke hoofdpijn, maagkrampen en diarree. Ik werd zelfs midden in de nacht wakker, omdat ik moest schijten
In dit geval ga ik niet voor de stad natuurlijk, ik ken Milaan ondertussen al als mijn broekzak.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als ik 2x in dezelfde buitenlandse stad ben geweest ga ik me vervelen.
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een grote beer zit in het bos grommend te schijten. Op en gegeeven moment komt er en konijntje naast hem zitten om er ook een paar dropjes neer te leggen.
De beer kijkt grommend omlaag naar het konijn en vraagt: "blijft bij jou de stront ook zo aan je vacht plakken?" "Nee", zegt het konijn, "daar heb ik geen last van." "Dan is het goed", gromt de beer en pakt het konijntje en veegde er flink zijn reet mee af!
Ligt eraan welke stad, als ik er mensen heb leren kennen is 't enkel leuker af en toe terug te gaan. Als enkel toerist niet natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah, de 7e keer NYC verveelde me allerminst.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Te weinig geknuffeld in je leven, 3-voud?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooi man. We maakten ons al zorgen enzo.
Wat ga je nu doen? En zometeen? Keep us posted.
Of juist te veel geknuffeld.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Te weinig geknuffeld in je leven, 3-voud?
Doodwens? Remlof toch. Zit het je zo hoog?quote:
Vrijspel geven is natuurlijk geen doodswens.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doodwens? Remlof toch. Zit het je zo hoog?
Het doet me denken aan een schoolplein.quote:
Hoef enkel langs te komen en sommigen beginnen al te steigeren. Heerlijkquote:Op maandag 23 januari 2012 14:57 schreef waht het volgende:
[..]
Het doet me denken aan een schoolplein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |