Misschien zelfs van de laatste 5. Vroeger kwam het ook wel voor, maar bij lange na niet hetzelfde als nu.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is een Tokkie mentaliteit om daar bij voorbaat al je bedenkingen bij te hebben. Da's echt iets van de laatste 10 jaar.
Goeiemorgen. Goeiemiddag.quote:
I know.... vliegen kost geen drol meer.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
100 minuten
Of 10 uur rijden. Maar dat is veel duurder.
quote:Piloten slaan alarm over werkdruk
De commerciële belangen van vliegmaatschappijen krijgen de overhand.
Wat is dit voor abominabele uitspraak?quote:Op maandag 23 januari 2012 11:53 schreef De_Nuance het volgende:
Maar KLM is ook niet heel veel beter meer dan Ryan-Air als je economy class vliegt.
Je mag het wel tijdelijk overboeken op mijn rekening.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:16 schreef remlof het volgende:
Hmmm, alleen jammer dat internetbankieren van ING er momenteel uit ligt
Moet effe wachten met boeken dus.
Oh zijn de sancties er door ja?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:16 schreef Picchia het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)mbargo_in_tegen.html
Rosenthal vergeet even doodleuk dat die sancties ons raken. Ons bedrijfsleven en de consumenten. Hij zou eigenlijk de schade die hij bij de consument veroorzaakt moeten compenseren met een belastingverlaging.
Ik kan helemaal niks overboeken nuquote:Op maandag 23 januari 2012 12:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je mag het wel tijdelijk overboeken op mijn rekening.
Net als tablets. Die zijn ook van de laatste tien jaar. Echt iets voor tokkies.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is een Tokkie mentaliteit om daar bij voorbaat al je bedenkingen bij te hebben. Da's echt iets van de laatste 10 jaar.
Die zijn van de laatste twee jaarquote:Op maandag 23 januari 2012 12:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Net als tablets. Die zijn ook van de laatste tien jaar. Echt iets voor tokkies.
Cash mag ook, kom maar brengen.quote:
Arm ventje.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:10 schreef robin007bond het volgende:
Pff, ik ben thuis gebleven.
Ongelofelijke hoofdpijn, maagkrampen en diarree. Ik werd zelfs midden in de nacht wakker, omdat ik moest schijten
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
De euromunt. Echt iets voor tokkies.
Tablets zijn leuk!quote:Op maandag 23 januari 2012 12:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Net als tablets. Die zijn ook van de laatste tien jaar. Echt iets voor tokkies.
Ik vraag me af of ik dus een virus heb opgelopen, of iets verkeerd heb gegeten.quote:
Mits Apple, grapjas.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tablets zijn leuk!
Kan je zo lekker mee patsen op school of kantoor, mits Apple natuurlijk.
Ja Apple heeft tenminste groot schermpje, die Galaxy Tab vind ik maar niks. M'n ex had er een maar kon er niet wijs uit worden. Maar komt omdat ik een dummkopf ben qua technologie, Apple begrijp ik tenminste nog.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mits Apple, grapjas.![]()
Ze zijn wel degelijk en handig.
Dat is wel zo.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja Apple heeft tenminste groot schermpje, die Galaxy Tab vind ik maar niks. M'n ex had er een maar kon er niet wijs uit worden. Maar komt omdat ik een dummkopf ben qua technologie, Apple begrijp ik tenminste nog.
Galaxy Tab 10.1 heeft feitelijk een groter scherm dan hetzelfde formaat iPad. Daarbij is de Samsung in andere opzichten ook beter. Andriod OS is wat uitgebreider wat een chaos kan worden, maar daar weer is de basis opzet veel mooier.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja Apple heeft tenminste groot schermpje, die Galaxy Tab vind ik maar niks. M'n ex had er een maar kon er niet wijs uit worden. Maar komt omdat ik een dummkopf ben qua technologie, Apple begrijp ik tenminste nog.
Mooi man. We maakten ons al zorgen enzo.quote:
aight same herequote:Op maandag 23 januari 2012 12:10 schreef robin007bond het volgende:
Ongelofelijke hoofdpijn, maagkrampen en diarree. Ik werd zelfs midden in de nacht wakker, omdat ik moest schijten
Het zal wel, ik moet er niks van in ieder geval.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Galaxy Tab 10.1 heeft feitelijk een groter scherm dan hetzelfde formaat iPad. Daarbij is de Samsung in andere opzichten ook beter. Andriod OS is wat uitgebreider wat een chaos kan worden, maar daar weer is de basis opzet veel mooier.
Een grote beer zit in het bos grommend te schijten. Op en gegeeven moment komt er en konijntje naast hem zitten om er ook een paar dropjes neer te leggen.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:10 schreef robin007bond het volgende:
In dit geval ga ik niet voor de stad natuurlijk, ik ken Milaan ondertussen al als mijn broekzak.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als ik 2x in dezelfde buitenlandse stad ben geweest ga ik me vervelen.
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een grote beer zit in het bos grommend te schijten. Op en gegeeven moment komt er en konijntje naast hem zitten om er ook een paar dropjes neer te leggen.
De beer kijkt grommend omlaag naar het konijn en vraagt: "blijft bij jou de stront ook zo aan je vacht plakken?" "Nee", zegt het konijn, "daar heb ik geen last van." "Dan is het goed", gromt de beer en pakt het konijntje en veegde er flink zijn reet mee af!
Ligt eraan welke stad, als ik er mensen heb leren kennen is 't enkel leuker af en toe terug te gaan. Als enkel toerist niet natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah, de 7e keer NYC verveelde me allerminst.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Te weinig geknuffeld in je leven, 3-voud?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooi man. We maakten ons al zorgen enzo.
Wat ga je nu doen? En zometeen? Keep us posted.
Of juist te veel geknuffeld.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Te weinig geknuffeld in je leven, 3-voud?
Doodwens? Remlof toch. Zit het je zo hoog?quote:
Vrijspel geven is natuurlijk geen doodswens.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doodwens? Remlof toch. Zit het je zo hoog?
Het doet me denken aan een schoolplein.quote:
Hoef enkel langs te komen en sommigen beginnen al te steigeren. Heerlijkquote:Op maandag 23 januari 2012 14:57 schreef waht het volgende:
[..]
Het doet me denken aan een schoolplein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |