Wel. Prijsvechters zijn walgelijk in elk opzicht. KLM enkel in beperkte ruimte.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:53 schreef De_Nuance het volgende:
Maar KLM is ook niet heel veel beter meer dan Ryan-Air als je economy class vliegt.
Maandagziek? Lekker in bed ontbijtje krijgen, vervolgens even boodschappen doen, dan paar films kijken en beetje leren en weer naar bed. Is niks slechts aan.quote:
12 uur.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:56 schreef Drugshond het volgende:
Hoelang vliegen.... 120 minuten ?... who cares.
Ontbijt in bed.... hoe wil je het eitje..... hard , zacht of doorgeprikt.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maandagziek? Lekker in bed ontbijtje krijgen, vervolgens even boodschappen doen, dan paar films kijken en beetje leren en weer naar bed. Is niks slechts aan.
Hard.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ontbijt in bed.... hoe wil je het eitje..... hard , zacht of doorgeprikt.
100 minutenquote:Op maandag 23 januari 2012 11:56 schreef Drugshond het volgende:
Hoelang vliegen.... 120 minuten ?... who cares.
Moet ook nog plannen.... wil binnen 3-4 mnd weer in Spanje (sevilla) gaan kwallen.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:50 schreef remlof het volgende:
Wtf? Ik ben op zoek naar een retourtje Milaan, blijkt dat KLM tegenwoordig bijna niet meer duurder is dan Ryanair. Daarbij vlieg ik dan van Schiphol naar Linate, wat vlakbij het centrum is.
En meer beenruimte. En gratis koffie!
Check KLM dan ook even behalve alleen de prijsvechtersquote:Op maandag 23 januari 2012 12:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Moet ook nog plannen.... wil binnen 3-4 mnd weer in Spanje (sevilla) gaan kwallen.
Later heeft geen zin dan is het weer relatief te duur en te warm.
Misschien zelfs van de laatste 5. Vroeger kwam het ook wel voor, maar bij lange na niet hetzelfde als nu.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is een Tokkie mentaliteit om daar bij voorbaat al je bedenkingen bij te hebben. Da's echt iets van de laatste 10 jaar.
Goeiemorgen. Goeiemiddag.quote:
I know.... vliegen kost geen drol meer.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
100 minuten
Of 10 uur rijden. Maar dat is veel duurder.
quote:Piloten slaan alarm over werkdruk
De commerciėle belangen van vliegmaatschappijen krijgen de overhand.
Wat is dit voor abominabele uitspraak?quote:Op maandag 23 januari 2012 11:53 schreef De_Nuance het volgende:
Maar KLM is ook niet heel veel beter meer dan Ryan-Air als je economy class vliegt.
Je mag het wel tijdelijk overboeken op mijn rekening.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:16 schreef remlof het volgende:
Hmmm, alleen jammer dat internetbankieren van ING er momenteel uit ligt
Moet effe wachten met boeken dus.
Oh zijn de sancties er door ja?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:16 schreef Picchia het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)mbargo_in_tegen.html
Rosenthal vergeet even doodleuk dat die sancties ons raken. Ons bedrijfsleven en de consumenten. Hij zou eigenlijk de schade die hij bij de consument veroorzaakt moeten compenseren met een belastingverlaging.
Ik kan helemaal niks overboeken nuquote:Op maandag 23 januari 2012 12:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je mag het wel tijdelijk overboeken op mijn rekening.
Net als tablets. Die zijn ook van de laatste tien jaar. Echt iets voor tokkies.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is een Tokkie mentaliteit om daar bij voorbaat al je bedenkingen bij te hebben. Da's echt iets van de laatste 10 jaar.
Die zijn van de laatste twee jaarquote:Op maandag 23 januari 2012 12:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Net als tablets. Die zijn ook van de laatste tien jaar. Echt iets voor tokkies.
Cash mag ook, kom maar brengen.quote:
Arm ventje.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:10 schreef robin007bond het volgende:
Pff, ik ben thuis gebleven.
Ongelofelijke hoofdpijn, maagkrampen en diarree. Ik werd zelfs midden in de nacht wakker, omdat ik moest schijten
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
De euromunt. Echt iets voor tokkies.
Tablets zijn leuk!quote:Op maandag 23 januari 2012 12:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Net als tablets. Die zijn ook van de laatste tien jaar. Echt iets voor tokkies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |