Of "Vogels met vlinders in z'n buik"quote:Op zondag 22 januari 2012 23:47 schreef Friek_ het volgende:
Ik zag liever 'KoosVogels en zijn onbereikbare liefde' als TT.
Die is nog creatief bedacht idd.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Of "Vogels met vlinders in z'n buik"
Jammer dan!quote:Op zondag 22 januari 2012 23:47 schreef Friek_ het volgende:
Ik zag liever 'KoosVogels en zijn onbereikbare liefde' als TT.
Nah.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:53 schreef GSbrder het volgende:
De titel is links ja?
Ik dacht dat links het altijd voor de onbegrepen daders opneemt
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat jullie geen zak aan, maar Koos is verliefd
Laten we het zo zeggen; rechtse partijen willen geweldplegers tegen hulpverleners strenger straffenquote:
De linkse ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen; rechtse partijen willen geweldplegers tegen hulpverleners strenger straffen
Die film laat juist het geweld van een hulpverlener zelf zien en tevens ook alle perspectieven van iedereen die bij een bepaald betrokken is.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen; rechtse partijen willen geweldplegers tegen hulpverleners strenger straffen
Die zijn niet zo happig op strengere straffen.quote:
Film? Over politieke partijen?quote:Op maandag 23 januari 2012 00:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die film laat juist het geweld van een hulpverlener zelf zien en tevens ook alle perspectieven van iedereen die bij een bepaald betrokken is.
Dus helaas.
Doodslag , de nieuwste Hollandsche film.quote:
En daar gaat het over de PvdA en de VVD?quote:Op maandag 23 januari 2012 00:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Doodslag , de nieuwste Hollandsche film.
Nee, ook het geweld tegen hulpverleners en dat een hulpverlener er gewoon helemaal niks mee kan.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die film laat juist het geweld van een hulpverlener zelf zien en tevens ook alle perspectieven van iedereen die bij een bepaald betrokken is.
Dus helaas.
Weet ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ook het geweld tegen hulpverleners en dat een hulpverlener er gewoon helemaal niks mee kan.
Wel voor geweld tegen hulpverleners. En voor financiële delictenquote:Op maandag 23 januari 2012 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die zijn niet zo happig op strengere straffen.
Ook daarbij is het draagvlak niet zo groot als bij Verdonk/PVV/VVD.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel voor geweld tegen hulpverleners. En voor financiële delicten
True.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:31 schreef waht het volgende:
Alleen ondervolk gebruikt geweld tegen hulpverleners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |