Wel veel.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat maken ze jou wijs.
Of geloof je alles wat een stel gefrustreerde mannen op een internetforum jou voorschotelen ?
Kijk maar uit hoor.quote:
Het is een kunstwerk van Jef Poldervaart. Een vrouw in korset en rok.quote:
Als die hulpverlener de agressor is mag je jezelf verdedigen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom maar hier en doe je best maar dan. Zullen we eens even laten zien dat het niet ok is
Welk een negativiteit.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat maken ze jou wijs.
Of geloof je alles wat een stel gefrustreerde mannen op een internetforum jou voorschotelen ?
Ja en als iemand mij slaat, dan mag ik terug slaan.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Als die hulpverlener de agressor is mag je jezelf verdedigen.
Ah yep:quote:Op maandag 23 januari 2012 16:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is een kunstwerk van Jef Poldervaart. Een vrouw in korset en rok.
Dat was De_Nuance die ik wilde maken. In sommige geval is geweld tegen hulpverleners wel ok.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en als iemand mij slaat, dan mag ik terug slaan.
Welke hulpverleners?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat was De_Nuance doe ik wilde maken. In sommige geval is geweld tegen hulpverleners wel ok.
Hulpverleners die je zomaar aanvallen op straat.quote:
Komt door je bedreigende uiterlijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:34 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hulpverleners die je zomaar aanvallen op straat.
Dat zijn geen hulpverleners maar probleemopdringers.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:34 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hulpverleners die je zomaar aanvallen op straat.
Met mijn 1.82 en 65 kg zie ik er natuurlijk heel bedrijgend uit.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt door je bedreigende uiterlijk.
Waarom vallen ze je aan dan, heus niet voor de lol.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Met mijn 1.82 en 65 kg zie ik er natuurlijk heel bedrijgend uit.
Lose the bontkraag en geniet van het leven.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Met mijn 1.82 en 65 kg zie ik er natuurlijk heel bedrijgend uit.
Dat doen ze niet, maar het zou wel kunnen. Het is een puur hypothetisch geval.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom vallen ze je aan dan, heus niet voor de lol.
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:37 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, maar het zou wel kunnen. Het is een puur hypothetisch geval.
Ik kan ook met iedereen door één deur. Erg handig als je dat hebt.quote:
Dat is zoooo sexy, slaande vrouwen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en als iemand mij slaat, dan mag ik terug slaan.
Erg handig?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik kan ook met iedereen door één deur. Erg handig als je dat hebt.
Dat wil ik niet zeggen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik kan ook met iedereen door één deur. Erg handig als je dat hebt.
Sexy? Zie het maar als bedreigend.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is zoooo sexy, slaande vrouwen.
Nee, eerder als kinky.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sexy? Zie het maar als bedreigend.
Neehoor, ik kan altijd zeggen wat ik wil en kom daar gewoon mee weg. Ik ben wel een neutrale, representatieve persoonlijkheid, dat scheelt.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Erg handig?
Het maakt je een meeloper en een jaknikker.
Beetje ruzie is soms gewoon goed.
Kijk bedreigende hulpverleners. Ze bestaan echt!quote:Op maandag 23 januari 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sexy? Zie het maar als bedreigend.
Eens.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Erg handig?
Het maakt je een meeloper en een jaknikker.
Neuh, kep er schijt aan en negeer het gewoon.quote:Beetje ruzie is soms gewoon goed
Ho even, ten eerste ben ik een hulpverlener in spe. En ten tweede is werk en privé gescheiden.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:46 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Kijk bedreigende hulpverleners. Ze bestaan echt!
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ho even, ten eerste ben ik een hulpverlener in spe. En ten tweede is werk en privé gescheiden.
Dank.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:55 schreef De_Nuance het volgende:
Wie was hier ook alweer geïnteresseerd in Finland tijdens WOII?
http://www.filmfestivalrotterdam.com/nl/films/viimeinen-kes-1944/
Amerika haalt al 65 jaar de kastanjes voor ons uit het vuur. Waardoor verlichte Europeanen zijn gaan denken dat dat normaal is en altijd zo zal blijven.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:05 schreef von_Preussen het volgende:
Mag ik alle roepers om bezuinigingen op defensie erop wijzen dat het de VS met haar leger is die voor de zoveelste keer nu de kastanje's voor ons uit het vuur haalt (door haar aanwezigheid in de straat van Hormuz)?
Zelfs nu al kan Europa maar met moeite genoeg manschappen op de been brengen om iets tot stand te brengen, voorstanders van een Europees leger stellen dat je dan meer kan bezuinigen, wat wederom tot minder troepencapaciteit zal leiden.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:15 schreef remlof het volgende:
We need one unified European army to protect our interests!
*met schoen op tafel slaat
Ik vind het prima. Tot het zover is moeten we nog wel wat tijd overbruggen. Dus willen jij en ik logischerwijs dat de Amerikaanse marine voorlopig over de zeeën blijft heersen.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:15 schreef remlof het volgende:
We need one unified European army to protect our interests!
*met schoen op tafel slaat
Lieve hemel, wat heb je dan allemaal gekocht.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:28 schreef betyar het volgende:
130 euro voor toiletaccessoires, het moet niet gekker worden.
Een rolhouder, reserverolhouder, borstel en een prullenbakje.....quote:Op maandag 23 januari 2012 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieve hemel, wat heb je dan allemaal gekocht.
Dat moet dan wel van een duur merk zijn?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Een rolhouder, reserverolhouder, borstel en een prullenbakje.....
Weet je dan niet dat we allemaal de broekriem moeten aanhalen?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja dingen worden duurder. Helaas.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, gewoon Brabantiaquote:Op maandag 23 januari 2012 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat moet dan wel van een duur merk zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |