Eerste keer sinds een tijd dat ik niet mobiel zit; jezus wat heb jij een enge emoticon.quote:
WC papier hebben we genoeg.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt mee, een abonnement op de Stentor heb je zo afgesloten.
Welk cadeau?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:01 schreef betyar het volgende:
[..]
WC papier hebben we genoeg.
Jij bent toch niet zo'n persoon dat een abonnement neemt voor het cadeau?
Die is vandaag gratis online te lezen: http://stentor.ned.newsmemory.com/quote:Op maandag 23 januari 2012 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt mee, een abonnement op de Stentor heb je zo afgesloten.
Die heb ik al een tijdje. Sja, aard van het beestje. Wellicht een nieuwe na het carnaval in Barranquillaquote:Op maandag 23 januari 2012 15:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eerste keer sinds een tijd dat ik niet mobiel zit; jezus wat heb jij een enge emoticon.
Je hebt toch van die lokkertjes.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welk cadeau?
Ik zou sowieso geen abonnement nemen op een krant, wat moet je er mee.
Geen idee, krijg ik een model voor een uurtje bij een abonnement op L'Homo van Linda?quote:
Je mag 15 minuten aan de baard van Arie Boomsma zitten.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, krijg ik een model voor een uurtje bij een abonnement op L'Homo van Linda?
Gezellig. Ben je altijd zo verkleed met carnaval?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje. Sja, aard van het beestje. Wellicht een nieuwe na het carnaval in Barranquilla
Ik ben het meest to the point en jij bent jaloers.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iedereen hier is 'straight to the point', en De_Nuance als een van de minste nog, hoe Disana dat nou kan verwarren met verfrissend en direct is me vreemd.
Omg, daar heb ik wel wat voor over. Als het tenminste een beetje uitloopt naar andere lichaamsdelen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:05 schreef waht het volgende:
[..]
Je mag 15 minuten aan de baard van Arie Boomsma zitten.
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, krijg ik een model voor een uurtje bij een abonnement op L'Homo van Linda?
Wat een kinderachtigheid zegquote:Op maandag 23 januari 2012 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Disana gruwelt van ons.
[ afbeelding ]
Dit is trouwens zuiver seksisme.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
The female brain, it is incomprehensibly stupid.
quote:
Daar willen we wel foto's van zien dan.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gezellig. Ben je altijd zo verkleed met carnaval?
Ik moet dit jaar ook echt verkleed gaan, het liefst als Doornroosje, haren zwart, lippen vuurrood en natuurlijk een prinsessenjurk.
Hahaha, als het zover komt, zet ik wel foto's in mijn fobo.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar willen we wel foto's van zien dan.
Verkleden is lachen. En ik pak het wel goed aan altijd ja (zie fobo). Zit in de familie; ma was dramadocente.
Mooiste was nog met Halloween over de Wallen lopen (5:00 's nachts). Komen er 5 echte bontkraagjes naar me toe: "Jaaa, wij willen met jou op de foto, man!!!". Na 3 foto's had ik er genoeg van en liep door. "Wil je naar binnen hier? Wij trakteren!" En echt flashen met 50 euro. Ze waren serieus. Ik zei: "Nee dank je, het windt me niet op." Hier, toe dan, wij betalen!"
Geniale actie. En die reacties van die hoeren (die je normaal niet verbaasd, die hebben alles wel gezien in hun leven), heerlijk.
Nope, hoezo?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:13 schreef Nautilus. het volgende:
Studeer jij toevallig rechten, Tamashii?
Hij ziet eruit als Jezus.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:05 schreef waht het volgende:
[..]
Je mag 15 minuten aan de baard van Arie Boomsma zitten.
Boeiend.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit is trouwens zuiver seksisme.
Zeker.quote:
Au contraire.quote:
Maatschapelijk werk.quote:
Nee hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |