Wel veel.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat maken ze jou wijs.
Of geloof je alles wat een stel gefrustreerde mannen op een internetforum jou voorschotelen ?
Kijk maar uit hoor.quote:
Het is een kunstwerk van Jef Poldervaart. Een vrouw in korset en rok.quote:
Als die hulpverlener de agressor is mag je jezelf verdedigen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom maar hier en doe je best maar dan. Zullen we eens even laten zien dat het niet ok is
Welk een negativiteit.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat maken ze jou wijs.
Of geloof je alles wat een stel gefrustreerde mannen op een internetforum jou voorschotelen ?
Ja en als iemand mij slaat, dan mag ik terug slaan.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Als die hulpverlener de agressor is mag je jezelf verdedigen.
Ah yep:quote:Op maandag 23 januari 2012 16:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is een kunstwerk van Jef Poldervaart. Een vrouw in korset en rok.
Dat was De_Nuance die ik wilde maken. In sommige geval is geweld tegen hulpverleners wel ok.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en als iemand mij slaat, dan mag ik terug slaan.
Welke hulpverleners?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat was De_Nuance doe ik wilde maken. In sommige geval is geweld tegen hulpverleners wel ok.
Hulpverleners die je zomaar aanvallen op straat.quote:
Komt door je bedreigende uiterlijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:34 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hulpverleners die je zomaar aanvallen op straat.
Dat zijn geen hulpverleners maar probleemopdringers.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:34 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hulpverleners die je zomaar aanvallen op straat.
Met mijn 1.82 en 65 kg zie ik er natuurlijk heel bedrijgend uit.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt door je bedreigende uiterlijk.
Waarom vallen ze je aan dan, heus niet voor de lol.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Met mijn 1.82 en 65 kg zie ik er natuurlijk heel bedrijgend uit.
Lose the bontkraag en geniet van het leven.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Met mijn 1.82 en 65 kg zie ik er natuurlijk heel bedrijgend uit.
Dat doen ze niet, maar het zou wel kunnen. Het is een puur hypothetisch geval.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom vallen ze je aan dan, heus niet voor de lol.
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:37 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, maar het zou wel kunnen. Het is een puur hypothetisch geval.
Ik kan ook met iedereen door één deur. Erg handig als je dat hebt.quote:
Dat is zoooo sexy, slaande vrouwen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en als iemand mij slaat, dan mag ik terug slaan.
Erg handig?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik kan ook met iedereen door één deur. Erg handig als je dat hebt.
Dat wil ik niet zeggen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik kan ook met iedereen door één deur. Erg handig als je dat hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |