Je zolderkamerwietkwekerijtje?quote:Op maandag 23 januari 2012 09:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kommie nog een keer langs om een artikeltje te schrijven over mijn bedrijf of was dat weer grootspraak?
Jealousy is a bitchquote:
Enkel als er iets boeiends is te melden. Belastingfraude, overtreding van de milieuregels, mishandeling. Iets in die geest.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kommie nog een keer langs om een artikeltje te schrijven over mijn bedrijf of was dat weer grootspraak?
Ik wil je best mishandelen hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Enkel als er iets boeiends is te melden. Belastingfraude, overtreding van de milieuregels, mishandeling. Iets in die geest.
Oh, dat geloof ik best.quote:
Ok. Zal het personeel inlichten dat als je flutkrantje belt, ze toch ff moeten doorschakelen dan.quote:
En stiekem zo blij als een kind wanneer het lokale courantje belt, die stumperd van een 3-voud. Met zn baggerbedrijfjequote:Op maandag 23 januari 2012 09:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ok. Zal het personeel inlichten dat als je flutkrantje belt, ze toch ff moeten doorschakelen dan.
Je moet niet zo proberen mij af te bluffen. Lukt toch niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En stiekem zo blij als een kind wanneer het lokale courantje belt, die stumperd van een 3-voud. Met zn baggerbedrijfje
Jawel, de echte.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:33 schreef KoosVogels het volgende:
Nuchter? Jij kent zeker geen journalisten?
Naast het downsyndroom en borderline heb je ook last van schizofrenie? Man man wat moet jij het zwaar hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ok. Zal het personeel inlichten dat als je flutkrantje belt, ze toch ff moeten doorschakelen dan.
Maar, graag wel nuchter Koos.
Dat is hartstikke mooi, opa. Maar ik begrijp dus dat je neerkijkt op jezelf.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet niet zo proberen mij af te bluffen. Lukt toch niet.![]()
Mensen met een forumleven kijk ik op neer.
Je moet naar het UWV voor een cursus?quote:Op maandag 23 januari 2012 09:45 schreef 3-voud het volgende:
Als je gevat wilt doen kun je beter wachten tot je nuchter bent. Dit is niks.
Enfin, niveau is niks voor jullie op de vroege morgen. Ik kijk vanmiddag nog wel ff een keer.
Je wist van te voren dat het sloeg als een tang op een varken... sjezus.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
Oh, was geen poging om gevat te doen hoor.
Als je gewoon feiten neerflikkert is het niet gevat.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je wist van te voren dat het sloeg als een tang op een varken... sjezus.
Klaarblijkelijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:03 schreef Drugshond het volgende:
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |