Nope, hoezo?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:13 schreef Nautilus. het volgende:
Studeer jij toevallig rechten, Tamashii?
Hij ziet eruit als Jezus.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:05 schreef waht het volgende:
[..]
Je mag 15 minuten aan de baard van Arie Boomsma zitten.
Boeiend.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit is trouwens zuiver seksisme.
Zeker.quote:
Au contraire.quote:
Maatschapelijk werk.quote:
Nee hoor.quote:
Ga jij maar lekker strijden voor vrouwenrechten dan.quote:
Ik las het terug en denk; wtf hoe kan ik nou maatschapelijk zeggen.quote:
Trouwens, gehaald?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker strijden voor vrouwenrechten dan.
En als ik rechten studeerde, wel?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:18 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dan zal het wel nooit iets worden tussen ons.
En dat zit je mobiel en is het helemaal kut om aan te passenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik las het terug en denk; wtf hoe kan ik nou maatschapelijk zeggen.![]()
Wat gehaald?quote:
Zal ik zeker doen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker strijden voor vrouwenrechten dan.
Mooi! Ben benieuwd.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, als het zover komt, zet ik wel foto's in mijn fobo.
Ik ben nog neet op de Wallen geweest, maar is wel een geniale actie. Genoten?
En dan gister al met die OP.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:20 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat zit je mobiel en is het helemaal kut om aan te passen
Ik ken het.
Een patatje oorlog en frikandel speciaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be my guest.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen.
Ik ageer ook tegen mensen als ze ractistische of homofobe reacties posten, snap niet waarom ik uitzondering zou maken voor seksistische comments.
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een patatje oorlog en frikandel speciaal.
Oh helemaal vergeten, maar ik kijk nu en zie een glorieuze 5 staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Mooi.quote:
Bij mij was het niet veel beter, maar net genoeg om over de grens te komen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh helemaal vergeten, maar ik kijk nu en zie een glorieuze 5 staan.
Hij zorgde toch voor benzine?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:21 schreef De_Nuance het volgende:
Hé Matador moet jij niet drugsoorlogen uitvechten in Zuid-Amerika ?
Dat zeggen ze allemaal.quote:
Uit jouw toetsenbord komend is dit geweldig.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
IFFR is een soort van proefverlof?
Dat is waar. Kun je toch tegen ze zeggen; 'Doe even alsof je me niet leuk vindt.' of 'Kun je even meewerken met het elkaar versieren in een kroeg?'quote:Op maandag 23 januari 2012 16:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi! Ben benieuwd.
Het kan me gewoon echt niet opwinden, hoe lekker sommigen ook zijn.
Het hele spel van versieren is deel van de opwinding.
Stiekem zit ik bij m'n scharrel te fokken, dus het komt niet uit mijn toetsenbord.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Uit jouw toetsenbord komend is dit geweldig.
Congratsquote:Op maandag 23 januari 2012 16:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij mij was het niet veel beter, maar net genoeg om over de grens te komen.
Correctie, ¤5.000, of studeer je pas sinds 3 jaar?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Congrats![]()
Ik zal eens een mail de deur uit doen, geen zin om 2000 euro te betalen voor een halve punt.
Ah correct, 5.000.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Correctie, ¤5.000, of studeer je pas sinds 3 jaar?
Nee, niet, nooit.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:25 schreef Zeeland het volgende:
In sommige gevallen kan geweld tegen hulpverleners wel ok zijn.
Idd, het is een groffe schande hoe men in Syrie tegen de hulpverleners van de regering optreed, de soldaten van Assad willen alleen maar helpen en als dank worden ze beschoten en met explosieven bestookt.quote:
Kom maar hier en doe je best maar dan. Zullen we eens even laten zien dat het niet ok isquote:Op maandag 23 januari 2012 16:25 schreef Zeeland het volgende:
In sommige gevallen kan geweld tegen hulpverleners wel ok zijn.
Nee. Dat zijn de mijne.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie steeds tieten in jouw avatar, maar dat zal wel aan mij liggen hè?
Dat maken ze jou wijs.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |