Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Paul maakt tenminste nog wat van dit nummer. Taio staat erbij als een soort vogelverschrikker. Vocaal was Paul beter dan Taio, en ook qua performance won Paul het.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Op vrijdag 20 januari 2012 21:28 schreef Daph_ het volgende: Paul maakt tenminste nog wat van dit nummer. Taio staat erbij als een soort vogelverschrikker. Vocaal was Paul beter dan Taio, en ook qua performance won Paul het.
Op vrijdag 20 januari 2012 21:30 schreef MaLo het volgende: Paul is echt genaaid ja. Toch leek hij wel lol te hebben in het nummer, volgens mij ziet hij echt overal het positieve van in
Op vrijdag 20 januari 2012 21:30 schreef MaLo het volgende: Paul is echt genaaid ja. Toch leek hij wel lol te hebben in het nummer, volgens mij ziet hij echt overal het positieve van in
Hij maakte er idd maar het beste van en heeft schijt aan alles, die heeft er gewoon plezier in. Hij zal ook niet blij zijn geweest met alle bagger die hij over zich heen kreeg afgelopen week.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
dus dat vind ik juist niet leuk. Net als bijvoorbeeld Michael Bublé, daar vind ik ook geen reet aan , terwijl half NL die cd's in huis heeft
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Op vrijdag 20 januari 2012 21:35 schreef Pheno het volgende: Waarom zitten zij samen in de jury eigenlijk. Scoorden ze individueel niet hoger dan 50 in de BNN IQ-test?
Heb je de Duitse Nick en Simon al eens gezien bij TVOG? Ook zo'n koddig duo
tranen in de ogen van marco. zie je ze? hij houdt vanhaar.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Ik hoef het ook niet, maar het scoort als een trein Maar ik heb ook liever dat Iris wint dan Paul.
ja ik ook, Paul past veel meer bij de X-factor, want dat heeft ie wel heel erg.
Iris en Vogeltje naast elkaar.. behoorlijk verschil in grootte zeg maar