SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Vaste CrewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De AanschuifgastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige charactersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
Overzicht van gespeelde wedstrijden in de Jupiler League
Financiële uitleg door Mattijs Manders (Graydon)
Muzikale bijdrage van Danny Vera
Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)
BingokaartenJohan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp
Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:Johan Derksen #20 Altijd in de spotlights.
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic
Televizierring
Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.![]()
Voorgaande topics:
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50 #51 #52 #53 #54 #55 #56 #57 #58 #59 #60 #61 #62 #63 #64 #65 #66 #67 #68 #69 #70 #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80 #81 #82 #83 #84 #85 #86 ~ VI Oranje: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 ~ #87 #88 #89 #90 #91 #92 #93 #94 #95 #96 #97 #98 #99 #100 #101 #102 #103 #104 #105 #106 #107 #108 #109 #110 #111 #112 #113 #114 #115 #116 #117 #118 #119 #120 #121 #122 #123 #124 #125 #126 #127 #128 #129 #130 #131 #132 #133 #134 #135 #136 #137 #138 #139 #140 #141 #142 #143 #144 #145 #146 #147 #148 #149 #150 #151 #152 #300
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio
Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!
Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX![]()
Onderbouwing past niet in TT, dus in een afzonderlijke reactie:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:37 schreef Buitendam het volgende:
Vanavond weer een ouderwets anekdote-avond gezien Gijp en Boskamp en dan ook nog eens een hoop te bespreken over de Beker in zowel Nederland als Spanje.
Als dit geen topshow wordt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:40 schreef Anno2012 het volgende:
Jaaahahaaaa, vanavond weer een topshow dames en heren!
[ afbeelding ]AFC AJAX![]()
Wie zit er naast Gijpie vanavond?A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'![]()
Boskamp.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ninja-edit spottedquote:
Lekker koeken uitdelen dus!A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'![]()
Ik wilde eerst eigenlijk een fipo makenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:14 schreef Zapato het volgende:
[..]
ninja-edit spotted
Lekker koeken uitdelen dus!, daarna veranderd om verwarring te voorkomen.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Vond Gijp er maandag wel redelijk slecht uitzien, zeker vergeleken met de periode voor hij ziek werd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:16 schreef Stevenzenl het volgende:
Boskampie koekt Gijppie vanavond terug naar zijn psychiater!A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
Ja man, zenuwachtig als een gek, doodsbange blik in zijn ogen inderdaad. Werd met fluwelen handschoenen behandeld door Derksen en Genee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:17 schreef Zapato het volgende:
[..]
Vond Gijp er maandag wel redelijk slecht uitzien, zeker vergeleken met de periode voor hij ziek werd.![]()
Kwestie van warming-up. Vanaf vandaag gaat ie weer vlammen als vroeger.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:17 schreef Zapato het volgende:
[..]
Vond Gijp er maandag wel redelijk slecht uitzien, zeker vergeleken met de periode voor hij ziek werd.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Retorische overdrijving in acht nemend, dit inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:18 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja man, zenuwachtig als een gek, doodsbange blik in zijn ogen inderdaad. Werd met fluwelen handschoenen behandeld door Derksen en Genee.
Boskamp heeft daar vermoedelijk schijt aan.A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
Die gaat inderdaad geen showtje zitten opvoeren daar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:19 schreef Zapato het volgende:
[..]
Retorische overdrijving in acht nemend, dit inderdaad.
Boskamp heeft daar vermoedelijk schijt aan.![]()
Wel logisch. Ook hij weet dat er honderdduizenden mensen uitkijken naar zijn terugkeer. Zeker met het publiek in de studio wordt het wat ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:17 schreef Zapato het volgende:
[..]
Vond Gijp er maandag wel redelijk slecht uitzien, zeker vergeleken met de periode voor hij ziek werd.![]()
Grolsch, blokjes kaas met mosterd,quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Natuurlijk. Topshowtje. Koffie. Appeltaart. Chips.![]()
![]()
Bier, wiet en gezogen worden terwijl je naar de topshow kijkt?.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Voor mij alleen de eerste optie vanavond, helaas.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:33 schreef epicbeardman het volgende:
Bier, wiet en gezogen worden terwijl je naar de topshow kijkt?.
Maar ik neem een uitsmijtertje erbij of vis van de Ballentent om de hoek!![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:16 schreef Stevenzenl het volgende:
Boskampie koekt Gijppie vanavond terug naar zijn psychiater!quote:![]()
Ik ging net zo naar de supermarkt voor avondeten en ondertussen zat ik aan VI te denken, dus ik dacht; ik gooi wat lekkers in mijn mandje voor vanavond. Al nadenkend over alle momenten die mij te wachten staat bleef ik maar laaien en nu zit ik voor 20 euro aan cola, bier, worst, chocola, chips en noten.
Hier vreet ik 4 weken van.Dit, dus.![]()
Zin in (verkapte TVP)<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Danny vanavond met een kleine ode aan Etta James? I don't want you to be no slave, I don't want you to work all day, but I want you to be true, and I just wanna make love to you.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:00 schreef Buitendam het volgende:
Ik ging net zo naar de supermarkt voor avondeten en ondertussen zat ik aan VI te denken, dus ik dacht; ik gooi wat lekkers in mijn mandje voor vanavond. Al nadenkend over alle momenten die mij te wachten staat bleef ik maar laaien en nu zit ik voor 20 euro aan cola, bier, worst, chocola, chips en noten.
Hier vreet ik 4 weken van.![]()
![]()
herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:00 schreef Buitendam het volgende:
Regeren is vooruitzien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:00 schreef Buitendam het volgende:
Nog ffI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Er zijn goddomme extra stoelen nodig aan de tafel daar.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Om de twee weken schuift ie aan...maandag zal het dus weer Hansie-day zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wanneer komt de dorpsidioot aka Hansie weer eens langs![]()
![]()
OMG BIJNA!!!! Heb ChamPAGNE voor T AFTELLEN!! ben SO SUNEWACHTIG!!!!
OMGOMG!! Lekker 1,5 uur ALLE gRapjens Overtypen eN DezelFDe oudE GiFJEs POSTEN![]()
![]()
![]()
quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
![]()
. Bami happie.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Jij bent toch die ene successupporter?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:32 schreef muzas het volgende:
Studio Feyenoord
Emile, Boskamp, Hanegem,
Wordt eens tijd voor Ajax-gasten.![]()
Geweldig Gijppie en Boskamp samen. Je ziet Gijp zich injouden
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Fat Joe is ook 100lbs kwijt ..toch jammer, net als Boskamp.. zo hoort dat, dat is zijn trademark samen met zijn grote bek, dat moet je niet aanpassen eigenlijk
![]()
![]()
Ja, voor ajax zijn is echt onwijs succesvol de laatste jarenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent toch die ene successupporter?![]()
![]()
quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Die bedragen.
Al die grafkinderen.
quote:
Ah, een kenner.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kiddo's van tegenwoordig zijn..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:37 schreef Doublepain het volgende:
Kinderen hebben slechte opvoeding gehad zo te zientoekomstig schorriemorrie.
![]()
Idd voor ajax zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kiddo's van tegenwoordig zijn..toekomstig schorriemorrie.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
.
![]()
Karen is weer een ander....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja man elke nacht denk ik met 1 hand aan Karen![]()
![]()
Dat spandoek met ''Wesley Bedankt''.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
'Hoe het wel moet'.![]()
Alleen omdat Wesley
Citius, Altius, Fortius.![]()
Maar vond je Kristel ook leuk?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja man elke nacht denk ik met 1 hand aan Karen![]()
Heb je die drie mannetjes gezien die uit volle borst 'Waar komen Joden toch vandaan?' begonnen te zingenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen kon je me opvegen.
Dit, dus.![]()
't is wel vol daar,.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat spandoek met ''Wesley Bedankt''.![]()
![]()
Martens was inderdaad heel goed.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Hij is alleen naar Genk geweest paardenbakquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Het zal ook wel reden hebben dat Janssen nooit in het buitenland potten heeft gebroken...![]()
Geef acht!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Hup meteen met de taser gun er over..
[ afbeelding ]![]()
Dat is gewoon een jongen met twee staartjesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
Noot noot.![]()
Wtfquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ].
En daar keihard geflopt...ook 0,0 buitenlandse interesse..,dat is een veeg teken...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is alleen naar Genk geweest paardenbak![]()
Wie niet. Maar hij bakt er weinig vanquote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Vraag me af waarom hij zo dik is. Zou hij veel in de frituur hebben gebakken?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie niet. Maar hij bakt er weinig van![]()
Hij gaat hem slaan
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Streetwise
Dat weiger ik te geloven.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rooney is ook gewoon 'dik' .. of gezet.Noot noot.![]()
Speknekquote:.
Dat is gewoon zo, maar dat is meer zijn postuur/bouw, maar Janssen denk ik gewoon levensstijl.quote:![]()
het hoertje van Drankiequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik onderschat Anita altijd volgens jullie.![]()
Oké.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens Gladbach voorsprong vs Bayern. Blunder van NeuerOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is gewoon breed, dat klopt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo, maar dat is meer zijn postuur/bouw, maar Janssen denk ik gewoon levensstijl.
Maar te dik?
Noot noot.![]()
Klopt. Hij kan meer fouten maken dan ie nu laat zien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik onderschat Anita altijd volgens jullie.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Klopt. Hij kan meer fouten maken dan ie nu laat zien.![]()
![]()
Ajax speelde voluit? Er werd van tevoren al gezegd dat Ajax niet voor de beker gaat....wtf.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ajax speelt nooit voluit, of wist je dat niet ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:48 schreef Smoofie het volgende:
Ajax speelde voluit? Er werd van tevoren al gezegd dat Ajax niet voor de beker gaat....wtf.![]()
Fuck it.. wij zijn ajax, wij zijn de bestequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:48 schreef Smoofie het volgende:
Ajax speelde voluit? Er werd van tevoren al gezegd dat Ajax niet voor de beker gaat....wtf.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:49 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ajax speelt nooit voluit, of wist je dat niet ?
We zullen zondag zien .. je weet nooit , misschien geven ze er weinig om, misschien is dat de druk er af willen halen weet ik hetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:48 schreef Smoofie het volgende:
Zondag telt, beker is toch maar een schrale troostprijs.![]()
Alderweireld.
quote:De gemeente Alkmaar zal zondag bij de wedstrijd tussen AZ en Ajax gratis gevulde koeken weggeven aan voetbalsupporters.
Met deze actie wil de gemeente benadrukken dat voetbal niet altijd vechten en chaos hoeft te zijn, een beeld dat gisteren versterkt werd door de leuke wedstrijd tussen Ajax en AZ, waarbij alleen kinderen aanwezig waren. "Met deze geste wil de gemeente laten zien dat voetbal binnen haar grenzen nog steeds een feest is voor jong en oud", zo stelt de gemeente.
Voetballiefhebbers moeten er wel snel bij zijn, want 'op is op', aldus de AZ op de eigen website vandaag.
Fans die nog geen kaartje hebben, komen echter van een koude kermis thuis. De wedstrijd tussen de twee voetbalclubs is uitverkocht.![]()
Vertonghen is (ver) achteruit gegaan, links back is gewoon kut en Alderwereld is ook wisselvalig/matig.. gatenkaas achterin bij ajax, dan wordt het moeilijk. Vergeet niet de keeper met mooie assists.![]()
Ik zag trouwens in de samenvatting van Heerenveen - PSV Manolev zowaar een assist geven. Kan dit?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
Vertonghen is (ver) achteruit gegaan, links back is gewoon kut en Alderwereld is ook wisselvalig/matig.. gatenkaas achterin bij ajax, dan wordt het moeilijk. Vergeet niet de keeper met mooie assists.![]()
Toe maar,quote:.
Ik schrok er ook al van.. maar je weet het he 1 op de 1.000.000 keer zeggen ze, dus die ene keer komt ook ooit.. hij heeft gepiekt, snel verkopen!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag trouwens in de samenvatting van Heerenveen - PSV Manolev zowaar een assist geven. Kan dit?![]()
Gaan we weer
Maar ik zag hem ook nog een goal maken tegen Rapid.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik schrok er ook al van.. maar je weet het he 1 op de 1.000.000 keer zeggen ze, dus die ene keer komt ook ooit.. hij heeft gepiekt, snel verkopen!
![]()
![]()
Kom je nu pas achterquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh Derksen is dus kamp Cruijff. Ik ben eruit.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik zag hem ook nog een goal maken tegen Rapid.
inderdaad.. en ook nog in de beker goal + assist.. doping test iemand?
![]()
Ja weg met mensenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal mensen in dit topic:
gaap
gaap
Of heeft er een vermomde Jeugdspeler gespeeld? Kan ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]inderdaad.. en ook nog in de beker goal + assist.. doping test iemand?
Ik word gek hier.![]()
Nou je valt met je neus in de boterquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:55 schreef westelboy het volgende:
Oke, heb mijn stream dus kan volgen :-)![]()
![]()
Derksen heeft zich tot vandaag stilgehouden omdat hij bang was aangeklaagd te worden voor laster, maar zijn voorkeur komt er nu wel echt ui.quote:![]()
Ping het naar je zus toe.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:55 schreef westelboy het volgende:
Oke, heb mijn stream dus kan volgen :-)![]()
Ik snap dat ook niet, als ik daar zat had ik gezegd ik heb hier geen zin in.. ik laat me niet zo belachelijk maken, terug naar het bedrijfsleven.![]()
Hij weet dat ie zal vertrekken. Zijn doel nu = zo veel mogelijk centen meenemen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
Ik snap dat ook niet, als ik daar zat had ik gezegd ik heb hier geen zin in.. ik laat me niet zo belachelijk maken, terug naar het bedrijfsleven.![]()
Dan moet je toch echt eens je oren laten testenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derksen heeft zich tot vandaag stilgehouden omdat hij bang was aangeklaagd te worden voor laster, maar zijn voorkeur komt er nu wel echt ui.zie je hoe bruin johan is? Dat komt omdat hij tot zijn tepels diep in de reet van Cruijff zit.
![]()
Ditquote:Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Die dalen hier alleen maar door hoorquote:.
+ de rvc muv van cruijffquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
van mij mag hij wel de a selectie wegwerken![]()
Om 23.00 uur Hannibal op RTL-5quote:
Dat doet Cruijff wel, via zijn ipod vanuit Barcelona. Hey Boertje zet eens die en die daar neer.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
van mij mag hij wel de a selectie wegwerken![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:00 schreef Piles het volgende:
Gelooft iemand dat verhaal over die vrouw en die auto?
Zal heus niet helemaal onjuist zijn. Dat kan ik niet geloven.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:00 schreef Piles het volgende:
Gelooft iemand dat verhaal over die vrouw en die auto?![]()
Frank is te dronken om zijn raad op te volgenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat doet Cruijff wel, via zijn ipod vanuit Barcelona. Hey Boertje zet eens die en die daar neer.![]()
hihi heef het boertje een hoertjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat doet Cruijff wel, via zijn ipod vanuit Barcelona. Hey Boertje zet eens die en die daar neer.![]()
Is ook zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:00 schreef Piles het volgende:
Gelooft iemand dat verhaal over die vrouw en die auto?AFCA
Er zal wel een kern van waarheid inzitten, maar het is vast niet zo zwart/wit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal heus niet helemaal onjuist zijn. Dat kan ik niet geloven.![]()
SCheelt niet veel. En ja, ik kan het weten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zal wel een kern van waarheid inzitten, maar het is vast niet zo zwart/wit.AFCA
Ah daar gaan we weer als Barcelona iets minder speelt is het expres. Net als die uitschakeling tegen Inter in de CL toen. Rondom Barcelona heb ik Gijp dan niet gemist.![]()
Winnen bij Madrid is ook voor Barcelona gewoon goed werk. Het is de enige concurrent en die wordt toch keer op keer verslagen. Zou zomaar kunnen dat ze inderdaad niet op volle kracht speelde.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah daar gaan we weer als Barcelona iets minder speelt is het expres. Net als die uitschakeling tegen Inter in de CL toen. Rondom Barcelona heb ik Gijp dan niet gemist.Dit, dus.![]()
Ik was vroeger altijd fan van Ajax, maar ik vind het altijd zo saaaaai als ze het over Ajax gaan hebben bij VI. ze hebben het er echt te vaak over jammer
Maar nu begint et gelukkig weer !![]()
Volgens Gijp speelde ze op 1-1. Want wat maakte hen het nou uit. Terwijl met deze wedstrijd ze gelijk komen in onderlinge duels en deze week er waarschijnlijk overheen gaan. Die wilde echt wel winnen hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Winnen bij Madrid is ook voor Barcelona gewoon goed werk. Het is de enige concurrent en die wordt toch keer op keer verslagen. Zou zomaar kunnen dat ze inderdaad niet op volle kracht speelde.![]()
En als Ajax verliest van AZ dan speelde ze mar op 60% want ze richten zich op de competitiequote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah daar gaan we weer als Barcelona iets minder speelt is het expres. Net als die uitschakeling tegen Inter in de CL toen. Rondom Barcelona heb ik Gijp dan niet gemist.![]()
![]()
Ajax was gewoon ongeinspireerde bagger gisterenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En als Ajax verliest van AZ dan speelde ze mar op 60% want ze richten zich op de competitie![]()
René heeft er twee jaar gespeeld en ze zijn in hun hele geschiedenis twee keer kampioen geworden.Citius, Altius, Fortius.![]()
niet gisteren, 6 maandenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax was gewoon ongeinspireerde bagger gisteren![]()
Mijn troll meter slaat uit tot MAX.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zie er wel potentie in, net als Ebecilio.![]()
Zit er ook potentie in Blind danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zie er wel potentie in, net als Ebecilio.![]()
ik zie ook potentie in Anitaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zie er wel potentie in, net als ebecilio.![]()
Mourinho heeft te veel macht bij Real. Ik hoop dat hij de landstitel en CL wint en snel oprot uit Madrid.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit er ook potentie in Blind danIk zie er geen potentie in. FoppeDeHaan a.k.a. vincerusso wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn troll meter slaat uit tot MAX.★★★![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:13 schreef Doublepain het volgende:
Haten op ronaldo
Durven te twijfelen aan mourinho.
Gijp.
Saaaaaiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:09 schreef Tinsuz het volgende:
Ik was vroeger altijd fan van Ajax, maar ik vind het altijd zo saaaaai als ze het over Ajax gaan hebben bij VI. ze hebben het er echt te vaak over jammer
Maar nu begint et gelukkig weer !
Saaaaai
Altijd maar het enige woord dat we kunnen verkondigen hier
Saaaaai![]()
Heb jij echt een account op Ajax.netwerk genaamd FoppeDeHaan dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die ouwe kan er inderdaad geen potentie in zien★★★![]()
Fan zijn van Ronald en Mourinhoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:13 schreef Doublepain het volgende:
Haten op ronaldo
Durven te twijfelen aan mourinho![]()
![]()
Ik ben Foppe de Haan .quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb jij echt een account op Ajax.netwerk genaamd FoppeDeHaan dan?en jij bent zeker Sjaak Swart ?
![]()
Vind je het gek. Die Real Madrid knakkertjes worden steeds gefrustreerder. Wel goeie schwalbe van Pepequote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:15 schreef Doublepain het volgende:
Vi gaat ok pro barca worden zo te zien![]()
Schande voor het voetbal, en jij geniet ervanquote:![]()
En ze noemen dit een mannen sport, om te janken is het.![]()
Die Pepe houdt van trollen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Schande voor het voetbal, en jij geniet ervan![]()
En ze noemen dit een mannen sport, om te janken is het.![]()
HAHAAHAHH xD xD xPquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik ben Foppe de Haan .en jij bent zeker Sjaak Swart ?
Maar je kopieert dus gewoon berichtjes van anderen om stoer te doen
★★★![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:17 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kon pepe nou messi zijn hand zien? Hij keek ergens anders dan naar messi zijn hand![]()
![]()
15 december welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zag jij het ook op 18 December? Hij gaf een voorzet.30 meter voor me kon ik die geweldenaar bewonderen
![]()
![]()
Och, We gaan weer excuses zoeken. Ontkenningsfasequote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:17 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kon pepe nou messi zijn hand zien? Hij keek ergens anders dan naar messi zijn hand![]()
Ik zag die goal en dacht dat ik Ojo in een manolev vermomming zag.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
15 december wel30 meter voor me kon ik die geweldenaar bewonderen
![]()
Jij bent van dezelfde categorie idioot als pepe.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:17 schreef Doublepain het volgende:
Jij kijkt altijd naar de bal als je die aan de voet hebt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:17 schreef Doublepain het volgende:
![]()
Hij keek naar de sheidsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:19 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jij kijkt altijd naar de bal als je die aan de voet hebt?![]()
Pepe stapt niet eens op zn hand als je goed kijkt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
stoer doen is voor 13 jarigen. ik vond dat hij het best verwoordde .quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
HAHAAHAHH xD xD xP
Maar je kopieert dus gewoon berichtjes van anderen om stoer te doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: