quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:00 schreef Buitendam het volgende:
Ik ging net zo naar de supermarkt voor avondeten en ondertussen zat ik aan VI te denken, dus ik dacht; ik gooi wat lekkers in mijn mandje voor vanavond. Al nadenkend over alle momenten die mij te wachten staat bleef ik maar laaien en nu zit ik voor 20 euro aan cola, bier, worst, chocola, chips en noten.
Hier vreet ik 4 weken van.
herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:00 schreef Buitendam het volgende:
Ik ging net zo naar de supermarkt voor avondeten en ondertussen zat ik aan VI te denken, dus ik dacht; ik gooi wat lekkers in mijn mandje voor vanavond. Al nadenkend over alle momenten die mij te wachten staat bleef ik maar laaien en nu zit ik voor 20 euro aan cola, bier, worst, chocola, chips en noten.
Regeren is vooruitzien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:00 schreef Buitendam het volgende:
Om de twee weken schuift ie aan...maandag zal het dus weer Hansie-day zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wanneer komt de dorpsidioot aka Hansie weer eens langs
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |