Maar ik zag hem ook nog een goal maken tegen Rapid.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik schrok er ook al van.. maar je weet het he 1 op de 1.000.000 keer zeggen ze, dus die ene keer komt ook ooit.. hij heeft gepiekt, snel verkopen!
Kom je nu pas achterquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh Derksen is dus kamp Cruijff. Ik ben eruit.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik zag hem ook nog een goal maken tegen Rapid.
Ja weg met mensenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal mensen in dit topic:
gaap
gaap
Of heeft er een vermomde Jeugdspeler gespeeld? Kan ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]inderdaad.. en ook nog in de beker goal + assist.. doping test iemand?
Nou je valt met je neus in de boterquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:55 schreef westelboy het volgende:
Oke, heb mijn stream dus kan volgen :-)
Derksen heeft zich tot vandaag stilgehouden omdat hij bang was aangeklaagd te worden voor laster, maar zijn voorkeur komt er nu wel echt ui.quote:
Ping het naar je zus toe.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:55 schreef westelboy het volgende:
Oke, heb mijn stream dus kan volgen :-)
Hij weet dat ie zal vertrekken. Zijn doel nu = zo veel mogelijk centen meenemen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
Ik snap dat ook niet, als ik daar zat had ik gezegd ik heb hier geen zin in.. ik laat me niet zo belachelijk maken, terug naar het bedrijfsleven.
Dan moet je toch echt eens je oren laten testenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derksen heeft zich tot vandaag stilgehouden omdat hij bang was aangeklaagd te worden voor laster, maar zijn voorkeur komt er nu wel echt ui.
Ditquote:
Die dalen hier alleen maar door hoorquote:
+ de rvc muv van cruijffquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
van mij mag hij wel de a selectie wegwerken
Om 23.00 uur Hannibal op RTL-5quote:
Dat doet Cruijff wel, via zijn ipod vanuit Barcelona. Hey Boertje zet eens die en die daar neer.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
van mij mag hij wel de a selectie wegwerken
Jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:00 schreef Piles het volgende:
Gelooft iemand dat verhaal over die vrouw en die auto?
Zal heus niet helemaal onjuist zijn. Dat kan ik niet geloven.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:00 schreef Piles het volgende:
Frank is te dronken om zijn raad op te volgenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat doet Cruijff wel, via zijn ipod vanuit Barcelona. Hey Boertje zet eens die en die daar neer.
hihi heef het boertje een hoertjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat doet Cruijff wel, via zijn ipod vanuit Barcelona. Hey Boertje zet eens die en die daar neer.
Is ook zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:00 schreef Piles het volgende:
Er zal wel een kern van waarheid inzitten, maar het is vast niet zo zwart/wit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal heus niet helemaal onjuist zijn. Dat kan ik niet geloven.
SCheelt niet veel. En ja, ik kan het weten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zal wel een kern van waarheid inzitten, maar het is vast niet zo zwart/wit.
Winnen bij Madrid is ook voor Barcelona gewoon goed werk. Het is de enige concurrent en die wordt toch keer op keer verslagen. Zou zomaar kunnen dat ze inderdaad niet op volle kracht speelde.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah daar gaan we weer als Barcelona iets minder speelt is het expres. Net als die uitschakeling tegen Inter in de CL toen. Rondom Barcelona heb ik Gijp dan niet gemist.
Volgens Gijp speelde ze op 1-1. Want wat maakte hen het nou uit. Terwijl met deze wedstrijd ze gelijk komen in onderlinge duels en deze week er waarschijnlijk overheen gaan. Die wilde echt wel winnen hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Winnen bij Madrid is ook voor Barcelona gewoon goed werk. Het is de enige concurrent en die wordt toch keer op keer verslagen. Zou zomaar kunnen dat ze inderdaad niet op volle kracht speelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |