Volgens Gijp speelde ze op 1-1. Want wat maakte hen het nou uit. Terwijl met deze wedstrijd ze gelijk komen in onderlinge duels en deze week er waarschijnlijk overheen gaan. Die wilde echt wel winnen hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Winnen bij Madrid is ook voor Barcelona gewoon goed werk. Het is de enige concurrent en die wordt toch keer op keer verslagen. Zou zomaar kunnen dat ze inderdaad niet op volle kracht speelde.
En als Ajax verliest van AZ dan speelde ze mar op 60% want ze richten zich op de competitiequote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah daar gaan we weer als Barcelona iets minder speelt is het expres. Net als die uitschakeling tegen Inter in de CL toen. Rondom Barcelona heb ik Gijp dan niet gemist.
Ajax was gewoon ongeinspireerde bagger gisterenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En als Ajax verliest van AZ dan speelde ze mar op 60% want ze richten zich op de competitie
niet gisteren, 6 maandenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax was gewoon ongeinspireerde bagger gisteren
Mijn troll meter slaat uit tot MAX.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zie er wel potentie in, net als Ebecilio.
Zit er ook potentie in Blind danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zie er wel potentie in, net als Ebecilio.
ik zie ook potentie in Anitaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zie er wel potentie in, net als ebecilio.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit er ook potentie in Blind dan
Ik zie er geen potentie in. FoppeDeHaan a.k.a. vincerusso wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn troll meter slaat uit tot MAX.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:13 schreef Doublepain het volgende:
Haten op ronaldo
Durven te twijfelen aan mourinho
Saaaaaiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:09 schreef Tinsuz het volgende:
Ik was vroeger altijd fan van Ajax, maar ik vind het altijd zo saaaaai als ze het over Ajax gaan hebben bij VI. ze hebben het er echt te vaak over jammer
Maar nu begint et gelukkig weer !
Heb jij echt een account op Ajax.netwerk genaamd FoppeDeHaan dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die ouwe kan er inderdaad geen potentie in zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |