Herman Brusselmans onderbelicht alleen maar seks en dat met ernstig grof taalgebruik.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mijn vrienden zijn zijn boeken echt allergeweldigst, maar ik heb daar nog nooit wat van gelezen. Ik weet ook dat hij in de Belgische betweters zit.
René kan zich beter richten op de Giro.quote:
In België wel, in Italië zeer zeker.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:47 schreef tjoptjop het volgende:
lol afgezien van wat die-hards boeit niemand de Giro wat
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:31 schreef Jmsls het volgende:
Opbokken met wielrennen, dat is een b-sport.
Jij post me toch een hoop ':')' smileys. Ik ben het eigenlijk wel met hem eens. Al had het wellicht iets subtieler ten woorden gebracht mogen worden.quote:
Ik heb het helaas erg vaak nodig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij post me toch een hoop ':')' smileys. Ik ben het eigenlijk wel met hem eens. Al had het wellicht iets subtieler ten woorden gebracht mogen worden.
Kan ik niet. Ik ben nou eenmaal een boerenlul uit de provincie Zuid-Holland.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb het helaas erg vaak nodig.Doe er wat aan.
WI Oranje: Doe hier Gijp, Derksen en Genee naquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wielrennen is wel een mooie sport, maar om er hier over te praten is vloeken in de kerk, dat doe je gewoon niet.
Er was trouwens ooit een topic hoe Derksen, Genee en Gijp zouden praten over het wielrennen, dat was wel goud.
idd, paar uur naar fietsende mannen kijkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:31 schreef Jmsls het volgende:
Opbokken met wielrennen, dat is een b-sport.
Foloooooooooooooow, the oooohrunsj glow en die hierboven waren wel zijn succes nummers.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Loop ik net door Appie, komt onze held Danny Vera weer voorbij, nice!
nee naar mannen die met hun ballen spelen kijken is veel beter zekerquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, paar uur naar fietsende mannen kijken
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:17 schreef Buitendam het volgende:
Wilfred, Boskamp, Gijpie en Johan, morgen?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:17 schreef Buitendam het volgende:
In Maastricht!quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Foloooooooooooooow, the oooohrunsj glow en die hierboven waren wel zijn succes nummers.
In welke stad was jij trouwens, want Danny hoort natuurlijk in Zeeland thuis.
Die opstelling is het thuisblijven op vrijdagavond wel waardquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:17 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben zonet naar de lokale supermarkt gegaan, maar ik ben geen enkele voetbalanalyticus tegen gekomenquote:
Ik kan verdulleme niet. Nou ja, op een later moment zonder 4 reclames maar eens terugkijken dusquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Die opstelling is het thuisblijven op vrijdagavond wel waard
Dit vind ik een beetje goedkoop scoren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik kan verdulleme niet. Nou ja, op een later moment zonder 4 reclames maar eens terugkijken dus.
Als je werkelijk een goede anchorman wilt acteren kan je niet met dat gedateerde kapsel komen aanzetten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje goedkoop scoren.
Niets een bodyguards bij de ingang en een grote hummer?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben zonet naar de lokale supermarkt gegaan, maar ik ben geen enkele voetbalanalyticus tegen gekomenHeb zelfs 20 seconden gewacht voor het schap van de bananenschuimpjes (true story) maar ik heb zelfs Jan Mulder niet gezien...
Wel een beetje teleurstellend dus
Nee, wel iemand wiens bril een beetje leek op die van Gijp, maar bij nadere bestudering was dat een vrouw dus die viel af (dat kan natuurlijk geen analyticus zijn).quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niets een bodyguards bij de ingang en een grote hummer?
Nee, jouw jasje is leuk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je werkelijk een goede anchorman wilt acteren kan je niet met dat gedateerde kapsel komen aanzetten.
Ik kan met elke scheidsrechter over weg, er is wederzijds respect, en dan gooi ik één keer met mijn jasje en dan laat jij het 57000 keer zien alsof ik één of andere gek ben langs de kant.quote:
Wat mij opvalt is dat het publiek niet eens op jouw acties reageerde. Die hadden dit al zo vaak gezien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan met elke scheidsrechter over weg, er is wederzijds respect, en dan gooi ik één keer met mijn jasje en dan laat jij het 57000 keer zien alsof ik één of andere gek ben langs de kant.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dodge hè!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat gaan joh!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:13 schreef Stevenzenl het volgende:
Een willekeurig character van VI nadoen vind ik al net zo matig als al die Hans Teeuwen/New Kids wannabe's
twitter:TijlMTBeckand twitterde op donderdag 19-01-2012 om 18:16:39Publiek reageert kinderachtig op uitschakeling Ajax reageer retweet
Wat jij van mij vindt vind ik helemaal niet rullevant, ik geef slechts mijn mening.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:13 schreef Stevenzenl het volgende:
Een willekeurig character van VI nadoen vind ik al net zo matig als al die Hans Teeuwen/New Kids wannabe's
God wat ben ik blij dat die idioot er nooit meer zitquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:20 schreef Evertjan het volgende:
twitter:TijlMTBeckand twitterde op donderdag 19-01-2012 om 18:16:39Publiek reageert kinderachtig op uitschakeling Ajax reageer retweet
Tijl
Beetje Koert zijn kunstje stelen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:20 schreef Evertjan het volgende:
Tijl
De Lama's vond ik ook altijd wel een redelijk programma om te kijken, daar bakte hij er ook niet veel van, veel te geforceerd.quote:TijlMTBeckand Tijl Beckand
Er komt een keurmerk voor ticketverkooppunten. Daar gaat mn handeltje in Michael Jacksonkaartjes..
quote:TijlMTBeckand Tijl Beckand
Theatermaker, televisiemaker, liefhebber, icoon voor de jeugd, begripvol
Inderdaad. Waar heeft hij dan gespeeld?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat jij van mij vindt vind ik helemaal niet rullevant, ik geef slechts mijn mening.
Je vergeet dat Tijl een komisch wonderkind is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje Koert zijn kunstje stelen.
Ah zoe.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Import, ik studeer (en woon) doordeweeks in Maastricht, maar ben een Brabo.
Als ik dat zie, voel ik gewoon dat er iets mis met hem is. Toen met het EK in 2000 bij barends was hij gewoon normaal, geen verklein woordjes, niet geforceerd lachen etc. Kweenie..quote:
Toen was hij inderdaad heel geforceerd bezig met zichzelf acteren. Is toen ook aangekaart in deze topics. Gelukkig viel het daarna weer mee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik dat zie, voel ik gewoon dat er iets mis met hem is. Toen met het EK in 2000 bij barends was hij gewoon normaal, geen verklein woordjes, niet geforceerd lachen etc. Kweenie..
Ik vind jouw mening niet rullevant. Een beetje minachting van de fans.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:52 schreef muzas het volgende:
Dit begint bijna net zo triest te worden als iedereen die hans teeuwen begon na te lullen jaren terug.
Jouw mening is niet zo rullevantquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:52 schreef muzas het volgende:
Dit begint bijna net zo triest te worden als iedereen die hans teeuwen begon na te lullen jaren terug.
Valt me wel op dat dit soort reacties altijd van die successupportertjes komen. Voor de Televizierring zagen we ze nooit, en nu komen ze ineens met bosjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:52 schreef muzas het volgende:
Wat een faal copycat ben je ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind jouw mening niet rullevant. Een beetje minachting van de fans.
Boeiend. Boeiend. Interessant!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:52 schreef muzas het volgende:
Wat faal copycatquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:48 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wat een faal copycat ben je ook
Goeie troll, of je bent een kortzichtige gek.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Valt me wel op dat dit soort reacties altijd van die successupportertjes komen. Voor de Televizierring zagen we ze nooit, en nu komen ze ineens met bosjes.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER
Eens.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Valt me wel op dat dit soort reacties altijd van die successupportertjes komen. Voor de Televizierring zagen we ze nooit, en nu komen ze ineens met bosjes.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER
Je hebt helemaal gelijk, ouwe reus!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn mensen die zich snel druk maken over dingen en mensen die zich minder snel druk maken over dingen.
Ik hoor bij die laatste groep.
Ik ben ontzettend blij dat ik niet behoor tot de groep van mensen die zich storen aan mensen die op een forum onschuldig wat voetbalanalytici napraten.
Inderdaad tamelijk kansloos gedoe. Drentz is er jaren geleden mee begonnen. Toen het nog grappig was.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:52 schreef muzas het volgende:
Je mag best uit de kast komen jongen, we zullen gewoon nog tegen je blijven pratenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben hetero, maar die Ronaldo ziet er wel echt goed uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Doorgaan jongens.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen die ook mee komt kijken wil pernamenet grappen. Dat typen ze constant. erger ik me dood aan
idd en als het dan even niet leuk is komen ze hier "saai!" of "gaap" zeggenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen die ook mee komt kijken wil pernamenet grappen. Dat typen ze constant. erger ik me dood aan
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:44 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je mag best uit de kast komen jongen, we zullen gewoon nog tegen je blijven pratenZo, deze jongen quote even een post van vijf dagen geleden. Je bent er wel mee bezig jij he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
Boskamp![]()
Gijp![]()
Derksen![]()
Genee![]()
Eens! Jij slaat louter wijze taal uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop wel dat Gijp af en toe een keertje rust neemt, want anders kunnen we nooit meer genieten van het koningskoppel Boskamp & Schelvis.
Ik in het begin ook niet, maar hij begint zich steeds meer tot een baas te ontpoppen. Hij heeft (weliswaar aparte) humor, en heeft inhoudelijk wat te melden. Niets mis mee.quote:
Haha wat zie ik jou toch vaak Emile verdedigen met dit verhaaltjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:47 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik in het begin ook niet, maar hij begint zich steeds meer tot een baas te ontpoppen. Hij heeft (weliswaar aparte) humor, en heeft inhoudelijk wat te melden. Niets mis mee.
Ik ben voorzitter van de Emile-Schelvis fanclub, wist je dat nog niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha wat zie ik jou toch vaak Emile verdedigen met dit verhaaltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |