Zes man kijken naar dat programma van Smeets, en dan is het ook nog zijn eigen familie.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:57 schreef groenen het volgende:
Leuk![]()
Johan Derksen en vd Gijp kijken wel regelmatig naar de wielrennen/Tour de France.
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:11 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg hier een mail binnen van Falco van Fok en die vraagt: "Beste Johan, wat vind jij nou van het gedrag van Cancellara, die bepaalt hoe er gekoerst moet worden?"
[ afbeelding ]
Derksen: Zo'n Cancellara, die denkt dat ie Mr. Bigstar is, die wel eventjes iedereen uitlegt hoe gekoerst gaat worden. Nou, ik vind dit ijdeltuiterij van de hoogste orde. Het is ook heel slecht voor het entertainment van het wielrennen, want de kijker haakt af en ziet ook wel wat voor hypocriet gedoe dit is.
[ afbeelding ]
He Wilfred, heb je Cavendish die berg op zien gaan? Die kan er helemaaal niks van. Duurt maar 3 kilometer die Stockeu, maar hij doet er wel een halve middag over! Hahaha!
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:37 schreef Perico het volgende:
Wilfred: "Johan, hier een vraag van Piet Zaliger uit Dodenakker... wat vind jij ervan dat Maarten Ducrot het van Herbert Dijkstra niet meer over de MONGOLENWAAIER mag hebben?"
Johan: "Ik vind dat zo'n hypocriet politiek correct gedoe. Kijk zo'n Dijkstra, die slaat alleen maar wartaal uit, die heb ik nog nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen. Hij trapt alleen maar open deuren in en vermoeit me met dingen waarvan ik denk: waar heeft die mafkees het in godsnaam over?
Kijk ik heb zelf ook in Drente verkering gehad, want zoals je weet heb ik in alle uithoeken van het land gevoetbald, ik heb alle clubs uit de Eerste Divisie wel gehad .. maar reken er maar op dat types als Dijkstra daar een flinke hoek krijgen en voor hun leven moeten rennen als ze zich zo als een dorpsidioot gedragen.
Ducrot had hem gewoon de mond moeten snoeren met "He Koekwaus, wie denk je wel dat je bent om mij de les te lezen? Je hebt zelf nooit een pepernoot plat gereden toen jij nog koerste."
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:37 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Gijp: Mag ik die val met die hond nog eens zien? Vond ik zo grappig man, dat die hond opeens tussen al die wielrenners loopt. Kijk, hier! Hahaha, en daar gaan ze, hopsakeeee! En die hond helemaal niks dr aan over houden. Hahahaha!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |