abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juli 2010 @ 18:11:05 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83690094

Ik krijg hier een mail binnen van Falco van Fok en die vraagt: "Beste Johan, wat vind jij nou van het gedrag van Cancellara, die bepaalt hoe er gekoerst moet worden?"

Derksen: Zo'n Cancellara, die denkt dat ie Mr. Bigstar is, die wel eventjes iedereen uitlegt hoe gekoerst gaat worden. Nou, ik vind dit ijdeltuiterij van de hoogste orde. Het is ook heel slecht voor het entertainment van het wielrennen, want de kijker haakt af en ziet ook wel wat voor hypocriet gedoe dit is.

He Wilfred, heb je Cavendish die berg op zien gaan? Die kan er helemaaal niks van. Duurt maar 3 kilometer die Stockeu, maar hij doet er wel een halve middag over! Hahaha!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_83690476
Haha, briljant
  maandag 5 juli 2010 @ 18:37:36 #3
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_83690944
Wilfred: "Johan, hier een vraag van Piet Zaliger uit Dodenakker... wat vind jij ervan dat Maarten Ducrot het van Herbert Dijkstra niet meer over de MONGOLENWAAIER mag hebben?"

Johan: "Ik vind dat zo'n hypocriet politiek correct gedoe. Kijk zo'n Dijkstra, die slaat alleen maar wartaal uit, die heb ik nog nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen. Hij trapt alleen maar open deuren in en vermoeit me met dingen waarvan ik denk: waar heeft die mafkees het in godsnaam over?

Kijk ik heb zelf ook in Drente verkering gehad, want zoals je weet heb ik in alle uithoeken van het land gevoetbald, ik heb alle clubs uit de Eerste Divisie wel gehad .. maar reken er maar op dat types als Dijkstra daar een flinke hoek krijgen en voor hun leven moeten rennen als ze zich zo als een dorpsidioot gedragen.

Ducrot had hem gewoon de mond moeten snoeren met "He Koekwaus, wie denk je wel dat je bent om mij de les te lezen? Je hebt zelf nooit een pepernoot plat gereden toen jij nog koerste."
  maandag 5 juli 2010 @ 18:39:01 #4
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_83690982
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_83691164
Fantastisch
  maandag 5 juli 2010 @ 18:51:11 #6
67174 Dos37
Come on Twente
pi_83691462
Geniaal
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_83691627
Meesterlijk
pi_83691749
Wilfred Genee: Het feit dat er nu wel op Lance Armstrong wordt gewacht en vorig jaar niet op Gesink, hoe noem jij zo iemand dat?
Derksen: Buiten dat ik Lance, Alberto en Andy mag zeggen, want Mart mag dat ook, denk ik dat zij zelden naar een haararchitect zijn geweest geweest. De Sjour de France wordt aan het einde beslist en niet op lullig weggetje in Hoogeveen..je moet zulk soort figuren niet letterlijk nemen, want dan denken ze dalijk dat ze heel wat zijn.
Genee: Maar hoe noem je hem dan?
Derksen: Ik denk dat deze renners niet weten wat echt hard rijden is, als Frohlinger straks een keer demareert, want dan heb je dus écht een probleem. Ik vind het lachwekkend. In de Sjempions League wordt ook niet gewacht wanneer iemand over zijn veters struikelt. Deze jongens mogen nog niet mijn snor kammen.
Genee: Welk woord gebruik je dan?
Derksen: Oh, je wilt demagoog horen?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_83693231
Wilfred Genee: Hoe kijk jij daar nu tegenaan dat die Franse renner nog net even z'n wiel ervoor gooide?
Johan Derksen: Daar til ik niet zo zwaar aan. Bouet is slechts een broodrenner en laat zich niet de mond snoeren door die Cancellara die Mr. Big Star aan uithangen was.
Van der Gijp: ach laat gaan joh. Daar raak je toch niet van in de war man. Schei uit zeg!
pi_83698360
Genee: Johan, wat vond je van het gedrag van de vriendin van Tony Martin, die uitgebreid in beeld kwam gedurende de proloog?
Johan: Het is natuurlijk not dun dat deze juffrouw zich zo aan ons opdringt. De aanwezigheid van juffrouw Martin is namelijk helemaal niet rullevant. En het beschamende is natuurlijk dat Martin dit allemaal toelaat. Ik heb niets aan te merken op zijn kwaliteiten als wielrenner, maar ik ben bang dat dat meisje hem helemaal onder de duim houdt.
Gijp: Laat gaan man, is toch heerlijk man!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_83698865
Die van Perico is onovertroffen.
  maandag 5 juli 2010 @ 21:37:45 #12
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83699146

Gijp: Mag ik die val met die hond nog eens zien? Vond ik zo grappig man, dat die hond opeens tussen al die wielrenners loopt. Kijk, hier! Hahaha, en daar gaan ze, hopsakeeee! En die hond helemaal niks dr aan over houden. Hahahaha!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_83699691
Wilfred: Er komt net een kijkersvraag binnen van Leatherface van FOK, Rene. Hij vraagt waarom Chavanel drie minuten kan pakken.
Rene: Omdat dat peloton er geen reet van kan. En dan wilde die Hunt ook nog dat gat dichtrijden. (schaterlach insert) Als je bij Cervelo rijdt moet je met 5 minuten kopwerk beginnen. Bij Saxo mag je het een kwartier proberen en bij RadioShack een uur.
pi_83700179
Leuk

Johan Derksen en vd Gijp kijken wel regelmatig naar wielrennen/Tour de France.

[ Bericht 0% gewijzigd door groenen op 05-07-2010 22:02:45 ]
- verwijderd door admin -
pi_83700320
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:57 schreef groenen het volgende:
Leuk

Johan Derksen en vd Gijp kijken wel regelmatig naar de wielrennen/Tour de France.
Zes man kijken naar dat programma van Smeets, en dan is het ook nog zijn eigen familie.
  maandag 5 juli 2010 @ 22:13:01 #16
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83701029
Derksen: "Ik vind het belachelijk dat Mart Smeets van onze belastingcenten drie weken in Frankrijk rondtourt. Je kunt op tv niet eens zien dat hij er zit, want op de achtergrond zie je vaak struikgewas of een betonnen muur. Dat kan ook de Betuwe of Tilburg zijn of weet ik veel waar. Dus het is allemaal weggegooid geld."
pi_83701236
Wilfred: Maar het is niet best natuurlijk wat daar gebeurde. Maar wie gooit er nou met 1 hand een duif de lucht in? dat moet je met liefde doen! Je bent toch niet aan het bowlen man. Je gooit dat ding weg alsof je een bal weg gooit ofzo!
pi_83705023
Derksen: ,,De mening van Ducrot is niet zo rulluvant."
pi_83706973

Johan zit dus regelmatig zelf op een fiets, naar eigen zeggen dezelfde fiets als waar Basso op rijdt. En elke ochtend probeert hij dan de postbode te lossen, maar dat lukt nooit.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_83714724
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:11 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]

Ik krijg hier een mail binnen van Falco van Fok en die vraagt: "Beste Johan, wat vind jij nou van het gedrag van Cancellara, die bepaalt hoe er gekoerst moet worden?"

[ afbeelding ]

Derksen: Zo'n Cancellara, die denkt dat ie Mr. Bigstar is, die wel eventjes iedereen uitlegt hoe gekoerst gaat worden. Nou, ik vind dit ijdeltuiterij van de hoogste orde. Het is ook heel slecht voor het entertainment van het wielrennen, want de kijker haakt af en ziet ook wel wat voor hypocriet gedoe dit is.

[ afbeelding ]

He Wilfred, heb je Cavendish die berg op zien gaan? Die kan er helemaaal niks van. Duurt maar 3 kilometer die Stockeu, maar hij doet er wel een halve middag over! Hahaha!
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:37 schreef Perico het volgende:
Wilfred: "Johan, hier een vraag van Piet Zaliger uit Dodenakker... wat vind jij ervan dat Maarten Ducrot het van Herbert Dijkstra niet meer over de MONGOLENWAAIER mag hebben?"

Johan: "Ik vind dat zo'n hypocriet politiek correct gedoe. Kijk zo'n Dijkstra, die slaat alleen maar wartaal uit, die heb ik nog nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen. Hij trapt alleen maar open deuren in en vermoeit me met dingen waarvan ik denk: waar heeft die mafkees het in godsnaam over?

Kijk ik heb zelf ook in Drente verkering gehad, want zoals je weet heb ik in alle uithoeken van het land gevoetbald, ik heb alle clubs uit de Eerste Divisie wel gehad .. maar reken er maar op dat types als Dijkstra daar een flinke hoek krijgen en voor hun leven moeten rennen als ze zich zo als een dorpsidioot gedragen.

Ducrot had hem gewoon de mond moeten snoeren met "He Koekwaus, wie denk je wel dat je bent om mij de les te lezen? Je hebt zelf nooit een pepernoot plat gereden toen jij nog koerste."
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:40:30 #21
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_83717540
beste topic evah!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:38:19 #22
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_83719926
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:37 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]

Gijp: Mag ik die val met die hond nog eens zien? Vond ik zo grappig man, dat die hond opeens tussen al die wielrenners loopt. Kijk, hier! Hahaha, en daar gaan ze, hopsakeeee! En die hond helemaal niks dr aan over houden. Hahahaha!
Trotse Belg.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:55:03 #23
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_83720670
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:04:57 #24
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_83721120
Mooi topic
Jij ook?
pi_83721163
Creatieve mensen, keep up the good work!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')