abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juli 2010 @ 18:11:05 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83690094

Ik krijg hier een mail binnen van Falco van Fok en die vraagt: "Beste Johan, wat vind jij nou van het gedrag van Cancellara, die bepaalt hoe er gekoerst moet worden?"

Derksen: Zo'n Cancellara, die denkt dat ie Mr. Bigstar is, die wel eventjes iedereen uitlegt hoe gekoerst gaat worden. Nou, ik vind dit ijdeltuiterij van de hoogste orde. Het is ook heel slecht voor het entertainment van het wielrennen, want de kijker haakt af en ziet ook wel wat voor hypocriet gedoe dit is.

He Wilfred, heb je Cavendish die berg op zien gaan? Die kan er helemaaal niks van. Duurt maar 3 kilometer die Stockeu, maar hij doet er wel een halve middag over! Hahaha!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_83690476
Haha, briljant
  maandag 5 juli 2010 @ 18:37:36 #3
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_83690944
Wilfred: "Johan, hier een vraag van Piet Zaliger uit Dodenakker... wat vind jij ervan dat Maarten Ducrot het van Herbert Dijkstra niet meer over de MONGOLENWAAIER mag hebben?"

Johan: "Ik vind dat zo'n hypocriet politiek correct gedoe. Kijk zo'n Dijkstra, die slaat alleen maar wartaal uit, die heb ik nog nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen. Hij trapt alleen maar open deuren in en vermoeit me met dingen waarvan ik denk: waar heeft die mafkees het in godsnaam over?

Kijk ik heb zelf ook in Drente verkering gehad, want zoals je weet heb ik in alle uithoeken van het land gevoetbald, ik heb alle clubs uit de Eerste Divisie wel gehad .. maar reken er maar op dat types als Dijkstra daar een flinke hoek krijgen en voor hun leven moeten rennen als ze zich zo als een dorpsidioot gedragen.

Ducrot had hem gewoon de mond moeten snoeren met "He Koekwaus, wie denk je wel dat je bent om mij de les te lezen? Je hebt zelf nooit een pepernoot plat gereden toen jij nog koerste."
  maandag 5 juli 2010 @ 18:39:01 #4
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_83690982
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_83691164
Fantastisch
  maandag 5 juli 2010 @ 18:51:11 #6
67174 Dos37
Come on Twente
pi_83691462
Geniaal
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_83691627
Meesterlijk
pi_83691749
Wilfred Genee: Het feit dat er nu wel op Lance Armstrong wordt gewacht en vorig jaar niet op Gesink, hoe noem jij zo iemand dat?
Derksen: Buiten dat ik Lance, Alberto en Andy mag zeggen, want Mart mag dat ook, denk ik dat zij zelden naar een haararchitect zijn geweest geweest. De Sjour de France wordt aan het einde beslist en niet op lullig weggetje in Hoogeveen..je moet zulk soort figuren niet letterlijk nemen, want dan denken ze dalijk dat ze heel wat zijn.
Genee: Maar hoe noem je hem dan?
Derksen: Ik denk dat deze renners niet weten wat echt hard rijden is, als Frohlinger straks een keer demareert, want dan heb je dus écht een probleem. Ik vind het lachwekkend. In de Sjempions League wordt ook niet gewacht wanneer iemand over zijn veters struikelt. Deze jongens mogen nog niet mijn snor kammen.
Genee: Welk woord gebruik je dan?
Derksen: Oh, je wilt demagoog horen?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_83693231
Wilfred Genee: Hoe kijk jij daar nu tegenaan dat die Franse renner nog net even z'n wiel ervoor gooide?
Johan Derksen: Daar til ik niet zo zwaar aan. Bouet is slechts een broodrenner en laat zich niet de mond snoeren door die Cancellara die Mr. Big Star aan uithangen was.
Van der Gijp: ach laat gaan joh. Daar raak je toch niet van in de war man. Schei uit zeg!
pi_83698360
Genee: Johan, wat vond je van het gedrag van de vriendin van Tony Martin, die uitgebreid in beeld kwam gedurende de proloog?
Johan: Het is natuurlijk not dun dat deze juffrouw zich zo aan ons opdringt. De aanwezigheid van juffrouw Martin is namelijk helemaal niet rullevant. En het beschamende is natuurlijk dat Martin dit allemaal toelaat. Ik heb niets aan te merken op zijn kwaliteiten als wielrenner, maar ik ben bang dat dat meisje hem helemaal onder de duim houdt.
Gijp: Laat gaan man, is toch heerlijk man!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_83698865
Die van Perico is onovertroffen.
  maandag 5 juli 2010 @ 21:37:45 #12
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83699146

Gijp: Mag ik die val met die hond nog eens zien? Vond ik zo grappig man, dat die hond opeens tussen al die wielrenners loopt. Kijk, hier! Hahaha, en daar gaan ze, hopsakeeee! En die hond helemaal niks dr aan over houden. Hahahaha!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_83699691
Wilfred: Er komt net een kijkersvraag binnen van Leatherface van FOK, Rene. Hij vraagt waarom Chavanel drie minuten kan pakken.
Rene: Omdat dat peloton er geen reet van kan. En dan wilde die Hunt ook nog dat gat dichtrijden. (schaterlach insert) Als je bij Cervelo rijdt moet je met 5 minuten kopwerk beginnen. Bij Saxo mag je het een kwartier proberen en bij RadioShack een uur.
pi_83700179
Leuk

Johan Derksen en vd Gijp kijken wel regelmatig naar wielrennen/Tour de France.

[ Bericht 0% gewijzigd door groenen op 05-07-2010 22:02:45 ]
- verwijderd door admin -
pi_83700320
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:57 schreef groenen het volgende:
Leuk

Johan Derksen en vd Gijp kijken wel regelmatig naar de wielrennen/Tour de France.
Zes man kijken naar dat programma van Smeets, en dan is het ook nog zijn eigen familie.
  maandag 5 juli 2010 @ 22:13:01 #16
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83701029
Derksen: "Ik vind het belachelijk dat Mart Smeets van onze belastingcenten drie weken in Frankrijk rondtourt. Je kunt op tv niet eens zien dat hij er zit, want op de achtergrond zie je vaak struikgewas of een betonnen muur. Dat kan ook de Betuwe of Tilburg zijn of weet ik veel waar. Dus het is allemaal weggegooid geld."
pi_83701236
Wilfred: Maar het is niet best natuurlijk wat daar gebeurde. Maar wie gooit er nou met 1 hand een duif de lucht in? dat moet je met liefde doen! Je bent toch niet aan het bowlen man. Je gooit dat ding weg alsof je een bal weg gooit ofzo!
pi_83705023
Derksen: ,,De mening van Ducrot is niet zo rulluvant."
pi_83706973

Johan zit dus regelmatig zelf op een fiets, naar eigen zeggen dezelfde fiets als waar Basso op rijdt. En elke ochtend probeert hij dan de postbode te lossen, maar dat lukt nooit.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_83714724
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:11 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]

Ik krijg hier een mail binnen van Falco van Fok en die vraagt: "Beste Johan, wat vind jij nou van het gedrag van Cancellara, die bepaalt hoe er gekoerst moet worden?"

[ afbeelding ]

Derksen: Zo'n Cancellara, die denkt dat ie Mr. Bigstar is, die wel eventjes iedereen uitlegt hoe gekoerst gaat worden. Nou, ik vind dit ijdeltuiterij van de hoogste orde. Het is ook heel slecht voor het entertainment van het wielrennen, want de kijker haakt af en ziet ook wel wat voor hypocriet gedoe dit is.

[ afbeelding ]

He Wilfred, heb je Cavendish die berg op zien gaan? Die kan er helemaaal niks van. Duurt maar 3 kilometer die Stockeu, maar hij doet er wel een halve middag over! Hahaha!
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:37 schreef Perico het volgende:
Wilfred: "Johan, hier een vraag van Piet Zaliger uit Dodenakker... wat vind jij ervan dat Maarten Ducrot het van Herbert Dijkstra niet meer over de MONGOLENWAAIER mag hebben?"

Johan: "Ik vind dat zo'n hypocriet politiek correct gedoe. Kijk zo'n Dijkstra, die slaat alleen maar wartaal uit, die heb ik nog nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen. Hij trapt alleen maar open deuren in en vermoeit me met dingen waarvan ik denk: waar heeft die mafkees het in godsnaam over?

Kijk ik heb zelf ook in Drente verkering gehad, want zoals je weet heb ik in alle uithoeken van het land gevoetbald, ik heb alle clubs uit de Eerste Divisie wel gehad .. maar reken er maar op dat types als Dijkstra daar een flinke hoek krijgen en voor hun leven moeten rennen als ze zich zo als een dorpsidioot gedragen.

Ducrot had hem gewoon de mond moeten snoeren met "He Koekwaus, wie denk je wel dat je bent om mij de les te lezen? Je hebt zelf nooit een pepernoot plat gereden toen jij nog koerste."
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:40:30 #21
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_83717540
beste topic evah!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:38:19 #22
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_83719926
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:37 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]

Gijp: Mag ik die val met die hond nog eens zien? Vond ik zo grappig man, dat die hond opeens tussen al die wielrenners loopt. Kijk, hier! Hahaha, en daar gaan ze, hopsakeeee! En die hond helemaal niks dr aan over houden. Hahahaha!
Trotse Belg.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:55:03 #23
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_83720670
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:04:57 #24
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_83721120
Mooi topic
Jij ook?
pi_83721163
Creatieve mensen, keep up the good work!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:16:15 #26
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83727161
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef marcodej het volgende:
Genee: Johan, wat vond je van het gedrag van de vriendin van Tony Martin, die uitgebreid in beeld kwam gedurende de proloog?
Johan: Het is natuurlijk not dun dat deze juffrouw zich zo aan ons opdringt. De aanwezigheid van juffrouw Martin is namelijk helemaal niet rullevant. En het beschamende is natuurlijk dat Martin dit allemaal toelaat. Ik heb niets aan te merken op zijn kwaliteiten als wielrenner, maar ik ben bang dat dat meisje hem helemaal onder de duim houdt.
Gijp: Laat gaan man, is toch heerlijk man!
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:30:34 #27
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_83727963
Genee: Hier een vraag van Terreros85 van Fok. Beste Johan, wat vond je van de uitlatingen van Cancellara na de etappe.
Derksen: De Zwitser is een demagoog. Zogenaamd begaan met het lot van het peloton. Wij zitten met een brok in de keel, maar uiteindelijk is het louter eigenbelang. De Zwitser is alleen begaan met het lot van zijn eigen ploeg. Laat hij dat dan zeggen. Ik vind het 'not dun'.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_83752437

Derksen: ,,Gesink gaat de Tour winnen. Dat is de enige die nog 25% beter kan. Komop, dat gerommel in de marge van Contador en de Schlecks is toch niet om aan te gluren. Als die Gesink een paar keer echt demarreert, schreeuwen Contador en zijn helpers om hun moeder."

Gijp: ,,Hahaha. Die Contador ook over de zeik ook Vino bij de aankomst. Mag ik die nog 1 keer zien?"

[ Bericht 24% gewijzigd door Leatherface op 07-07-2010 08:30:48 ]
pi_83759763
Johan: ,,Die Kevvendisj is maar een ordinaire Engelse straatrat. Die misbaar en dat vechten met andere sprinters is not dun."
Wilfred: ,,Hij komt uit Man, Johan."
Johan: ,Guttegut, het presentatortje moet weer de wijsneus uithangen. Ga jij nou maar presenteren, mr. ijdeltuit."
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:30:03 #30
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_83759861

Gijpie: En dan komp die Gesink daar me ze gele hellempie, ghehe, en dan moejje Erik Breukink zien kijke joh, assof die zo ze kop deraf trek me da gekke hellempie, ghihihi
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_83768161
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:34 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Johan zit dus regelmatig zelf op een fiets, naar eigen zeggen dezelfde fiets als waar Basso op rijdt. En elke ochtend probeert hij dan de postbode te lossen, maar dat lukt nooit.
datis toch geen porum!! die ouwe snor op een jonge fiets
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_83775745
Hahahaha heerlijk topic jongens!
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
  woensdag 7 juli 2010 @ 19:38:42 #33
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83775846
Van der Gijp: Die vlakke etappes hè. Niet om aaaaaan te gluren. In plaats van dat ze gewoon even gauw de laatste 20 km afraffelen, maar nee ze doen er uren over. Kan ik wel lekker een middagdutje doen, vind ik helemaal niet erg.
pi_83837680

Johan: ,,Ik ben niet zo onder de indruk van de krokodillentranen van Kevvendis."

Gijp: ,,Ach, Johan. Maar kijk die sprint dan van dat kleine opdondertje. Het is toch -ge-wel-dig hoe snel die gozert fietst. En die Sjiolek, of hoe heet die Duitsert, maar spartelen. Hij komt gewoon niet aan zijn wiel. Ha ha."

Het gelach verstomt.

Johan: ,,Jawel, ik heb ook niets aan te merken op de fietskwaliteiten van Kevvendis. Maar van dat dramaqueen-gedrag krijg ik plaatsvervangende schaamte."
pi_83973011
Genee : "Johan, wat denk je van Armstrong? Heeft de man nog kans, of is het eigenlijk overbodig dat hij nu nog op zal stappen?"

Derksen: "Ach ik ben nooit zo onder de indruk geweest van Armstrong, vind het maar een beetje een patjepeëer. Ik wist, als voetballer, wanneer het over was. Wanneer je niet meer kon. En dan moet je niet alleen puur voor het geld nog terugkomen. De kijker weet dat en en ziet dat. Het is eigenlijk gewoon een soort minachting naar de kijker toe"

Gijp" Ach Genee, die Armstrong...die ken er eigenlijk he-le-maal niks van. Kijk hier nou, bij die rotonde. Dit zie je aankomen he. Nee NEE NEE niet zo scherp die bocht NEE NEE doe nou niet nee en huppakee daar gaattie. Ah laat toch gaan joh. Die Armstrong moeten ze morgen laten gaan en zeggen: Joh, ga er maar voor. Kijken hoe ver je komt haha"
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 12 juli 2010 @ 20:50:08 #36
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83973284
Gijp: Ik zeg het al twee weken, maar de Tour wordt beslist in de tijdrit tussen Contador en Schleck. Die Contador he, zie dan hoe mooi kan ie rijden he. Kan ik wel uren naar kijken .
Als Schleck een hele goede dag en Contador een slechte dag heeft, dan wint Schleck. Anders wordt het Contador.

[ Bericht 8% gewijzigd door Falco op 13-07-2010 19:54:52 ]
pi_83976905
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:44 schreef kalinhos het volgende:
Genee : "Johan, wat denk je van Armstrong? Heeft de man nog kans, of is het eigenlijk overbodig dat hij nu nog op zal stappen?"

Derksen: "Ach ik ben nooit zo onder de indruk geweest van Armstrong, vind het maar een beetje een patjepeëer. Ik wist, als voetballer, wanneer het over was. Wanneer je niet meer kon. En dan moet je niet alleen puur voor het geld nog terugkomen. De kijker weet dat en en ziet dat. Het is eigenlijk gewoon een soort minachting naar de kijker toe"

Gijp" Ach Genee, die Armstrong...die ken er eigenlijk he-le-maal niks van. Kijk hier nou, bij die rotonde. Dit zie je aankomen he. Nee NEE NEE niet zo scherp die bocht NEE NEE doe nou niet nee en huppakee daar gaattie. Ah laat toch gaan joh. Die Armstrong moeten ze morgen laten gaan en zeggen: Joh, ga er maar voor. Kijken hoe ver je komt haha"
Geniaal
  maandag 12 juli 2010 @ 22:02:14 #38
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_83976975

Goed hè
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_83987472
U MAD?
pi_83987908
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:50 schreef Falco het volgende:
Gijp: Ik zeg het al twee weken, maar de Tour wordt beslist in de tijdrit tussen Contador en Schleck. Die Contador he, zie dan hoe mooi kan ie rijden he. Kan ik wel uren naar kijken .
Derksen: Hier ben ik het helemaal niet mee eens. Het is armoe troef deze tour. Ze zitten allemaal aan hun limiet te harken. En volgens mij kan Gesink als enige nog zeker 25% beter. Ik zeg het al weken en werd vaak belachelijk gemaakt, maar Gesink wint deze Tour.
pi_83987980
Dit is nu al een TTT
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_83989431
geweldig topic.
pi_84021911
Genee: Rene, wat is jouw moment van de dag?

Gijp: Heb je die Belg gezien, die Vandenbergh? Die was tijdens de etappe al drie keer naar boven gereden op die slotklim om nieuwe bidons te halen voor McEwen, en dan komt die uiteindelijk te laat binnen hahaha.
Daar zal zijn vrouw blij mee geweest zijn. Die denkt: die halve zool is eindelijk 3 weken weg, en wat denk-ie, binnen een week klopt die alweer aan de deur hahaha. Is toch heerlijk he, Hansie?

Kraaij Jr.: Toch vind ik dat je respect moet tonen voor de prestatie die zo'n jongen levert.

Derksen: Je praat weer als een dorpsidioot Hans. Een professionele organisatie als de Tour heeft geen behoefte aan dit soort notoire domoren. Jouw vader was er ook zo eentje.

Kraaij Jr.: Wat heeft mijn pa er nou weer mee te maken !!! Ik zal jou eens iets zeggen....

Genee: Hou dat even vast tot na de reclame Hans.

Ik vind het nog steeds jammer dat Hansie er niet bij was tijdens het WK [/off-topic]
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_84023178
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef Fred_B het volgende:
Genee: Rene, wat is jouw moment van de dag?

Gijp: Heb je die Belg gezien, die Vandenbergh? Die was tijdens de etappe al drie keer naar boven gereden op die slotklim om nieuwe bidons te halen voor McEwen, en dan komt die uiteindelijk te laat binnen hahaha.
Daar zal zijn vrouw blij mee geweest zijn. Die denkt: die halve zool is eindelijk 3 weken weg, en wat denk-ie, binnen een week klopt die alweer aan de deur hahaha. Is toch heerlijk he, Hansie?

Kraaij Jr.: Toch vind ik dat je respect moet tonen voor de prestatie die zo'n jongen levert.

Derksen: Je praat weer als een dorpsidioot Hans. Een professionele organisatie als de Tour heeft geen behoefte aan dit soort notoire domoren. Jouw vader was er ook zo eentje.

Kraaij Jr.: Wat heeft mijn pa er nou weer mee te maken !!! Ik zal jou eens iets zeggen....

Genee: Hou dat even vast tot na de reclame Hans.
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Hansie er niet bij was tijdens het WK [/off-topic]
Yep. Overigens zou die anders Hans (van Breukelen dus) een goede vervanger. Van Breukelen en Derksen mogen elkaar ook niet dus dat levert weer vuurwerk op.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:04:25 #45
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_84023459
Wtf! Goed topic!
pi_84023822
Genee: Wat vind je eigenlijk van het commentaar van Michael Boogerd?

Derksen: Nou, ik ben daar niet zo van onder de indruk hoor. Het is een kwalijke zaak dat die man er niet in slaagt om de kijker van degelijk commentaar te voorzien. Daarnaast zal iedereen die hem ziet hem een onuitstaanbaar vervelende vent vinden die er maar zit om zelf te scoren en om als de leuke man over te komen. In mijn tijd was deze onzin nog niet aan de orde, maar dit is een beetje de softiestijd.

vd Gijp: Ach Johan laat gaan, is toch heerlijk man.

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2010 23:29:14 ]
pi_84024425
Heerlijk topic!
٩๏̯͡๏)۶
pi_84025139
Genee: "Beloki, dat is toch die man die ooit een keer gevallen is?"

En dat ze dan iedere dag die crash van m laten zien
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_84025525
poging doet...

Insert huldiging filmpje.

Gijp: Hahaha, zag je hoe die gozer naar dat rondevrouwtje keek, ze ogen rolden zowat ze kop uit haha.

Genee: Goed dat je daarover begint, want ik heb hier een mailtje van M. Smeets die graag wil weten wat Johan vindt van al die missen, Johan?

Wie maakt em af...
pi_84025530

"Die Contador, da´s een Spanjaard toch? Ja zie je.. die rijdt ie-de-reen zoek! Geweldig om naar te kijken. Daar wint niemand het van hoor, ech nie. Kom op man."

"Nou Rene dat zeg je nou wel, maar we moeten niet vergeten dat de Raboploeg uitstekend presteert onder Erik Breukink, en louter bestaat uit renners die altijd meedoen in de grote rondes, Gesink voorop. Al vind ik dat wel een beetje een demagoog hoor, maar ach, als je wint heeft niemand het daar meer over. Gesink heeft de focus op de gele trui gezet, en als je het mij vraagt gaat ´ie ´m winnen ook. Heeft ´ie nog een leuke vriendin eigenlijk? Zoveel geld valt er niet te halen in de wielersport, anders hadden de Yolanthes om Gesink heen gedanst. Ik heb toch een beetje met die jongen te doen."

"Ja dat zijn duidelijke teksten dames en heren! We gaan even naar de reclame maar zijn zo weer bij u terug met WI Oranje, hier vanuit het mooie Den Haag-Scheveningen. Tot zo na de reclame! Dag!"
Tenminste houdbaar tot: zie deksel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')