Zes man kijken naar dat programma van Smeets, en dan is het ook nog zijn eigen familie.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:57 schreef groenen het volgende:
Leuk![]()
Johan Derksen en vd Gijp kijken wel regelmatig naar de wielrennen/Tour de France.
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:11 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg hier een mail binnen van Falco van Fok en die vraagt: "Beste Johan, wat vind jij nou van het gedrag van Cancellara, die bepaalt hoe er gekoerst moet worden?"
[ afbeelding ]
Derksen: Zo'n Cancellara, die denkt dat ie Mr. Bigstar is, die wel eventjes iedereen uitlegt hoe gekoerst gaat worden. Nou, ik vind dit ijdeltuiterij van de hoogste orde. Het is ook heel slecht voor het entertainment van het wielrennen, want de kijker haakt af en ziet ook wel wat voor hypocriet gedoe dit is.
[ afbeelding ]
He Wilfred, heb je Cavendish die berg op zien gaan? Die kan er helemaaal niks van. Duurt maar 3 kilometer die Stockeu, maar hij doet er wel een halve middag over! Hahaha!
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:37 schreef Perico het volgende:
Wilfred: "Johan, hier een vraag van Piet Zaliger uit Dodenakker... wat vind jij ervan dat Maarten Ducrot het van Herbert Dijkstra niet meer over de MONGOLENWAAIER mag hebben?"
Johan: "Ik vind dat zo'n hypocriet politiek correct gedoe. Kijk zo'n Dijkstra, die slaat alleen maar wartaal uit, die heb ik nog nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen. Hij trapt alleen maar open deuren in en vermoeit me met dingen waarvan ik denk: waar heeft die mafkees het in godsnaam over?
Kijk ik heb zelf ook in Drente verkering gehad, want zoals je weet heb ik in alle uithoeken van het land gevoetbald, ik heb alle clubs uit de Eerste Divisie wel gehad .. maar reken er maar op dat types als Dijkstra daar een flinke hoek krijgen en voor hun leven moeten rennen als ze zich zo als een dorpsidioot gedragen.
Ducrot had hem gewoon de mond moeten snoeren met "He Koekwaus, wie denk je wel dat je bent om mij de les te lezen? Je hebt zelf nooit een pepernoot plat gereden toen jij nog koerste."
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:37 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Gijp: Mag ik die val met die hond nog eens zien? Vond ik zo grappig man, dat die hond opeens tussen al die wielrenners loopt. Kijk, hier! Hahaha, en daar gaan ze, hopsakeeee! En die hond helemaal niks dr aan over houden. Hahahaha!
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef marcodej het volgende:
Genee: Johan, wat vond je van het gedrag van de vriendin van Tony Martin, die uitgebreid in beeld kwam gedurende de proloog?
Johan: Het is natuurlijk not dun dat deze juffrouw zich zo aan ons opdringt. De aanwezigheid van juffrouw Martin is namelijk helemaal niet rullevant. En het beschamende is natuurlijk dat Martin dit allemaal toelaat. Ik heb niets aan te merken op zijn kwaliteiten als wielrenner, maar ik ben bang dat dat meisje hem helemaal onder de duim houdt.
Gijp: Laat gaan man, is toch heerlijk man!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:34 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Johan zit dus regelmatig zelf op een fiets, naar eigen zeggen dezelfde fiets als waar Basso op rijdt. En elke ochtend probeert hij dan de postbode te lossen, maar dat lukt nooit.
Geniaalquote:Op maandag 12 juli 2010 20:44 schreef kalinhos het volgende:
Genee : "Johan, wat denk je van Armstrong? Heeft de man nog kans, of is het eigenlijk overbodig dat hij nu nog op zal stappen?"
Derksen: "Ach ik ben nooit zo onder de indruk geweest van Armstrong, vind het maar een beetje een patjepeëer. Ik wist, als voetballer, wanneer het over was. Wanneer je niet meer kon. En dan moet je niet alleen puur voor het geld nog terugkomen. De kijker weet dat en en ziet dat. Het is eigenlijk gewoon een soort minachting naar de kijker toe"
Gijp" Ach Genee, die Armstrong...die ken er eigenlijk he-le-maal niks van. Kijk hier nou, bij die rotonde. Dit zie je aankomen he. Nee NEE NEE niet zo scherp die bocht NEE NEE doe nou niet nee en huppakee daar gaattie. Ah laat toch gaan joh. Die Armstrong moeten ze morgen laten gaan en zeggen: Joh, ga er maar voor. Kijken hoe ver je komt haha"
Derksen: Hier ben ik het helemaal niet mee eens. Het is armoe troef deze tour. Ze zitten allemaal aan hun limiet te harken. En volgens mij kan Gesink als enige nog zeker 25% beter. Ik zeg het al weken en werd vaak belachelijk gemaakt, maar Gesink wint deze Tour.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:50 schreef Falco het volgende:
Gijp: Ik zeg het al twee weken, maar de Tour wordt beslist in de tijdrit tussen Contador en Schleck. Die Contador he, zie dan hoe mooi kan ie rijden he. Kan ik wel uren naar kijken.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef Fred_B het volgende:
Genee: Rene, wat is jouw moment van de dag?
Gijp: Heb je die Belg gezien, die Vandenbergh? Die was tijdens de etappe al drie keer naar boven gereden op die slotklim om nieuwe bidons te halen voor McEwen, en dan komt die uiteindelijk te laat binnen hahaha.
Daar zal zijn vrouw blij mee geweest zijn. Die denkt: die halve zool is eindelijk 3 weken weg, en wat denk-ie, binnen een week klopt die alweer aan de deur hahaha. Is toch heerlijk he, Hansie?
Kraaij Jr.: Toch vind ik dat je respect moet tonen voor de prestatie die zo'n jongen levert.
Derksen: Je praat weer als een dorpsidioot Hans. Een professionele organisatie als de Tour heeft geen behoefte aan dit soort notoire domoren. Jouw vader was er ook zo eentje.
Kraaij Jr.: Wat heeft mijn pa er nou weer mee te maken !!! Ik zal jou eens iets zeggen....
Genee: Hou dat even vast tot na de reclame Hans.
Yep. Overigens zou die anders Hans (van Breukelen dus) een goede vervanger. Van Breukelen en Derksen mogen elkaar ook niet dus dat levert weer vuurwerk op.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Hansie er niet bij was tijdens het WK [/off-topic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |