Herman Brusselmans onderbelicht alleen maar seks en dat met ernstig grof taalgebruik.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mijn vrienden zijn zijn boeken echt allergeweldigst, maar ik heb daar nog nooit wat van gelezen. Ik weet ook dat hij in de Belgische betweters zit.
René kan zich beter richten op de Giro.quote:
In België wel, in Italië zeer zeker.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:47 schreef tjoptjop het volgende:
lol afgezien van wat die-hards boeit niemand de Giro wat
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:31 schreef Jmsls het volgende:
Opbokken met wielrennen, dat is een b-sport.
Jij post me toch een hoop ':')' smileys. Ik ben het eigenlijk wel met hem eens. Al had het wellicht iets subtieler ten woorden gebracht mogen worden.quote:
Ik heb het helaas erg vaak nodig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij post me toch een hoop ':')' smileys. Ik ben het eigenlijk wel met hem eens. Al had het wellicht iets subtieler ten woorden gebracht mogen worden.
Kan ik niet. Ik ben nou eenmaal een boerenlul uit de provincie Zuid-Holland.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb het helaas erg vaak nodig.Doe er wat aan.
WI Oranje: Doe hier Gijp, Derksen en Genee naquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wielrennen is wel een mooie sport, maar om er hier over te praten is vloeken in de kerk, dat doe je gewoon niet.
Er was trouwens ooit een topic hoe Derksen, Genee en Gijp zouden praten over het wielrennen, dat was wel goud.
idd, paar uur naar fietsende mannen kijkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:31 schreef Jmsls het volgende:
Opbokken met wielrennen, dat is een b-sport.
Foloooooooooooooow, the oooohrunsj glow en die hierboven waren wel zijn succes nummers.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Loop ik net door Appie, komt onze held Danny Vera weer voorbij, nice!
nee naar mannen die met hun ballen spelen kijken is veel beter zekerquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, paar uur naar fietsende mannen kijken
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:17 schreef Buitendam het volgende:
Wilfred, Boskamp, Gijpie en Johan, morgen?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:17 schreef Buitendam het volgende:
In Maastricht!quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Foloooooooooooooow, the oooohrunsj glow en die hierboven waren wel zijn succes nummers.
In welke stad was jij trouwens, want Danny hoort natuurlijk in Zeeland thuis.
Die opstelling is het thuisblijven op vrijdagavond wel waardquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:17 schreef Buitendam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |