Wat me vooral opvalt: je zegt heel vaak dat je je broekie uit doet, maar je zegt nooit dat je 'm ook weer aan doetquote:
ofquote:
Ik durfde drie maanden de deur niet uit, dus waarom zou ik 'm dan aan doen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat me vooral opvalt: je zegt heel vaak dat je je broekie uit doet, maar je zegt nooit dat je 'm ook weer aan doet
Toen zat hij in een Canvas tent.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:33 schreef DrDentz het volgende:
Was Boskamp al ontdekt tijdens VI Oranje?
Als de buurtkinderen de bal in de tuin schopten, en je dan naar buiten moest om de bal uit de tuin te halen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik durfde drie maanden de deur niet uit, dus waarom zou ik 'm dan aan doen?
Schelvis ook! Hij heeft een schitterend boek geschreven over Oranje (voor deze ene keer zal ik de cover van het boek niet tonen), en bovendien is hij jarig op de dag dat het EK begint.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:40 schreef DrDentz het volgende:
Dit jaar moet hij wel bij VI Oranje en Hansie ook
Wouter Bosquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik wil graag zien in VI Oranje:
-Diekstra
-Heertje
-Hansie
-Boskamp
-Cruijf (wishful thinking, I guess)
-Schelveccio
-Theo Maassen
-Maurice de Hond (want slechte grappen leedvermaak)
-Emile Roemer
-Maarten van Rossem
-Aad de Mos
-Gert Jakobs
-Hans van Breukelen
....wie vult aan?
Dat denk ik niet, maar het gaat erom wie we willen zienquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:57 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Wouter Bos
Frank Evenblij
Hans van Breukelen? Zou hij nog wel durven?
Herman Brusselmans weet inderdaad hoe je een programma moet opleuken. Kundig en bijtend cynisch.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:49 schreef Zipportal het volgende:
Deze held moet er gewoon in:
[ afbeelding ]
Peter R. De Vriesquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik wil graag zien in VI Oranje:
-Diekstra
-Heertje
-Hansie
-Boskamp
-Cruijf (wishful thinking, I guess)
-Schelveccio
-Theo Maassen
-Maurice de Hond (want slechte grappen leedvermaak)
-Emile Roemer
-Maarten van Rossem
-Aad de Mos
-Gert Jakobs
-Hans van Breukelen
....wie vult aan?
Is dat Herman Brusselmans? Zijn daar nog leuke fragmenten van op YouTube? Ik heb goede verhalen over die man gehoord van Belgische klasgenoten van me (die allemaal ook VI op de voet volgen en Boskamp nog meer aanbidden dan wij)quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:49 schreef Zipportal het volgende:
Deze held moet er gewoon in:
[ afbeelding ]
Volgens mijn vrienden zijn zijn boeken echt allergeweldigst, maar ik heb daar nog nooit wat van gelezen. Ik weet ook dat hij in de Belgische betweters zit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:01 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is dat Herman Brusselmans? Zijn daar nog leuke fragmenten van op YouTube? Ik heb goede verhalen over die man gehoord van Belgische klasgenoten van me (die allemaal ook VI op de voet volgen en Boskamp nog meer aanbidden dan wij)
Kan nog leuk worden.quote:
Mariska Orbán-De Haas zou er zeker als een muurbloempje bij zitten. Scoort ook alleen maar in eigen doel.quote:katholieke tuthola van P&W
Hij en Mariska mogen komen als Oranje na ronde 1 afscheid neemt. Aan de andere kant vind ik dit goedkoop scoren. Vooral van mijn kant.quote:Bert van der Veer
quote:Alex Pastoor
Hij liever niet. Meneer denkt dat hij in elk programma de interviewer moet uithangen.quote:Ivo Niehe
quote:Wiljan Vloet
Zeljko Petrovic
Piet de Visser
Robert Maaskant
Johan is hen dat beiden verschuldigd.quote:Knevel & Van den Brink
Zie bovenquote:Pauw & Witteman
quote:Sven Kockelmeier
Tussen hem en Johan komt het nooit meer goed. Bovendien: muurbloempje-in-wording.quote:Jan Kooiemans
quote:Jeroen van Koningsberge
Man van omakutje.nl
etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |