eind?quote:
Niet meer verspreid over 2 dagen ?. Dat is dan weer jammer.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
eind?
16 Februari:
19:00 AZ - Anderlecht
19:00 Ajax - Manchester United
21:00 Trabzonspor - PSV
21:00 Steaua Boekarest - Twente
Wel jammer dat 2 leukste wedstrijden tegelijk zijn om 19:00 (Voor neutrale supporter)
Denk wel dat ze voor Ajax en PSV gaan
Tja het blijven voetballers he, hebben dus geen gevoel voor smaak. Zelfde met dat horloge wat hij nu draag(de)quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zag net de herhaling van RTL Boulevard voorbij komen, item met Gijpie ook gezin. Wel interessant om te horen wat hij zei, maar waarom had hij uggs aan?Waarom?
Draagt of droeg.quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:42 schreef Type-R het volgende:
[..]
Tja het blijven voetballers he, hebben dus geen gevoel voor smaak. Zelfde met dat horloge wat hij nu draag(de)
[ afbeelding ]
Dan heb ik ook geen smaak, vind hem wel tof eigenlijk..quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:42 schreef Type-R het volgende:
[..]
Tja het blijven voetballers he, hebben dus geen gevoel voor smaak. Zelfde met dat horloge wat hij nu draag(de)
[ afbeelding ]
Als hij het zo nadrukkelijk laat zien zal het wel gesponsord zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:43 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Dan heb ik ook geen smaak, vind hem wel tof eigenlijk..
Zo'n horloge gaat nog net, omdat het Gijpie is. Maar uggs kan je gewoon niet maken als kerel zijnde.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:43 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Dan heb ik ook geen smaak, vind hem wel tof eigenlijk..
Ze zouden je er geld voor moeten toestoppen idd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:28 schreef tech4u het volgende:
Betalen om RTL boulevard terug te mogen kijken
Jij had gedacht dat hij het een uur lang over zijn inzinking zou hebben?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:23 schreef Symer het volgende:
Aardige uitzending. Wel opvallend hoe Rene uit de startblokken schoot en meteen het gesprek overnam omdat ie het eigenlijk alleen over voetbal wil hebben.
Is toch heerlijk man, broekie uit, uitsmijtertje erbij. Laat gaan joh.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:59 schreef Trystar het volgende:
Kom ik thuis ligt er een gratis VI op de mat, omdat ik het kerstnummer via VI.nl had besteld.
Niks mis mee toch, VI'tje lezen languit op de bank.
Goed he! man man manquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man, broekie uit, uitsmijtertje erbij. Laat gaan joh.
Omdat vrouwen natuurlijk in de keuken horen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:46 schreef Oidipous het volgende:
Ik zit de hoogtepunten terug te kijken van VI Oranje, wat waren Derksen en van de Gijp toen enorm op dreef.
Ik kan me het gevoel wel voorstellen als je bijna een half jaar niet je mening kwijt konquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:23 schreef Symer het volgende:
Aardige uitzending. Wel opvallend hoe Rene uit de startblokken schoot en meteen het gesprek overnam omdat ie het eigenlijk alleen over voetbal wil hebben.
Genee over Bas Muijs: "Hij slaat in die serie regelmatig vrouwen en daar is soms wat ophef over..."quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen natuurlijk in de keuken horen.
'Ik barst van de humor'quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen natuurlijk in de keuken horen.
quote:
Dit zeg je echt te vaakquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man, broekie uit, uitsmijtertje erbij. Laat gaan joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |