Goeie troll, of je bent een kortzichtige gek.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Valt me wel op dat dit soort reacties altijd van die successupportertjes komen. Voor de Televizierring zagen we ze nooit, en nu komen ze ineens met bosjes.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER
Eens.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Valt me wel op dat dit soort reacties altijd van die successupportertjes komen. Voor de Televizierring zagen we ze nooit, en nu komen ze ineens met bosjes.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER
Je hebt helemaal gelijk, ouwe reus!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn mensen die zich snel druk maken over dingen en mensen die zich minder snel druk maken over dingen.
Ik hoor bij die laatste groep.
Ik ben ontzettend blij dat ik niet behoor tot de groep van mensen die zich storen aan mensen die op een forum onschuldig wat voetbalanalytici napraten.
Inderdaad tamelijk kansloos gedoe. Drentz is er jaren geleden mee begonnen. Toen het nog grappig was.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:52 schreef muzas het volgende:
Dit begint bijna net zo triest te worden als iedereen die hans teeuwen begon na te lullen jaren terug.
Je mag best uit de kast komen jongen, we zullen gewoon nog tegen je blijven pratenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben hetero, maar die Ronaldo ziet er wel echt goed uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Doorgaan jongens.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen die ook mee komt kijken wil pernamenet grappen. Dat typen ze constant. erger ik me dood aan
idd en als het dan even niet leuk is komen ze hier "saai!" of "gaap" zeggenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen die ook mee komt kijken wil pernamenet grappen. Dat typen ze constant. erger ik me dood aan
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:44 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je mag best uit de kast komen jongen, we zullen gewoon nog tegen je blijven pratenZo, deze jongen quote even een post van vijf dagen geleden. Je bent er wel mee bezig jij he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
Boskamp![]()
Gijp![]()
Derksen![]()
Genee![]()
Eens! Jij slaat louter wijze taal uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop wel dat Gijp af en toe een keertje rust neemt, want anders kunnen we nooit meer genieten van het koningskoppel Boskamp & Schelvis.
Ik in het begin ook niet, maar hij begint zich steeds meer tot een baas te ontpoppen. Hij heeft (weliswaar aparte) humor, en heeft inhoudelijk wat te melden. Niets mis mee.quote:
Haha wat zie ik jou toch vaak Emile verdedigen met dit verhaaltjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:47 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik in het begin ook niet, maar hij begint zich steeds meer tot een baas te ontpoppen. Hij heeft (weliswaar aparte) humor, en heeft inhoudelijk wat te melden. Niets mis mee.
Ik ben voorzitter van de Emile-Schelvis fanclub, wist je dat nog niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha wat zie ik jou toch vaak Emile verdedigen met dit verhaaltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |