Inderdaad. Waar heeft hij dan gespeeld?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat jij van mij vindt vind ik helemaal niet rullevant, ik geef slechts mijn mening.
Je vergeet dat Tijl een komisch wonderkind is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje Koert zijn kunstje stelen.
Ah zoe.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Import, ik studeer (en woon) doordeweeks in Maastricht, maar ben een Brabo.
Als ik dat zie, voel ik gewoon dat er iets mis met hem is. Toen met het EK in 2000 bij barends was hij gewoon normaal, geen verklein woordjes, niet geforceerd lachen etc. Kweenie..quote:
Toen was hij inderdaad heel geforceerd bezig met zichzelf acteren. Is toen ook aangekaart in deze topics. Gelukkig viel het daarna weer mee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik dat zie, voel ik gewoon dat er iets mis met hem is. Toen met het EK in 2000 bij barends was hij gewoon normaal, geen verklein woordjes, niet geforceerd lachen etc. Kweenie..
Ik vind jouw mening niet rullevant. Een beetje minachting van de fans.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:52 schreef muzas het volgende:
Dit begint bijna net zo triest te worden als iedereen die hans teeuwen begon na te lullen jaren terug.
Jouw mening is niet zo rullevantquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:52 schreef muzas het volgende:
Dit begint bijna net zo triest te worden als iedereen die hans teeuwen begon na te lullen jaren terug.
Valt me wel op dat dit soort reacties altijd van die successupportertjes komen. Voor de Televizierring zagen we ze nooit, en nu komen ze ineens met bosjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:52 schreef muzas het volgende:
Wat een faal copycat ben je ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind jouw mening niet rullevant. Een beetje minachting van de fans.
Boeiend. Boeiend. Interessant!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:52 schreef muzas het volgende:
Wat faal copycatquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:48 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wat een faal copycat ben je ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |