Ik ben zonet naar de lokale supermarkt gegaan, maar ik ben geen enkele voetbalanalyticus tegen gekomenquote:
Ik kan verdulleme niet. Nou ja, op een later moment zonder 4 reclames maar eens terugkijken dusquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Die opstelling is het thuisblijven op vrijdagavond wel waard
Dit vind ik een beetje goedkoop scoren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik kan verdulleme niet. Nou ja, op een later moment zonder 4 reclames maar eens terugkijken dus.
Als je werkelijk een goede anchorman wilt acteren kan je niet met dat gedateerde kapsel komen aanzetten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje goedkoop scoren.
Niets een bodyguards bij de ingang en een grote hummer?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben zonet naar de lokale supermarkt gegaan, maar ik ben geen enkele voetbalanalyticus tegen gekomenHeb zelfs 20 seconden gewacht voor het schap van de bananenschuimpjes (true story) maar ik heb zelfs Jan Mulder niet gezien...
Wel een beetje teleurstellend dus
Nee, wel iemand wiens bril een beetje leek op die van Gijp, maar bij nadere bestudering was dat een vrouw dus die viel af (dat kan natuurlijk geen analyticus zijn).quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niets een bodyguards bij de ingang en een grote hummer?
Nee, jouw jasje is leuk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je werkelijk een goede anchorman wilt acteren kan je niet met dat gedateerde kapsel komen aanzetten.
Ik kan met elke scheidsrechter over weg, er is wederzijds respect, en dan gooi ik één keer met mijn jasje en dan laat jij het 57000 keer zien alsof ik één of andere gek ben langs de kant.quote:
Wat mij opvalt is dat het publiek niet eens op jouw acties reageerde. Die hadden dit al zo vaak gezien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan met elke scheidsrechter over weg, er is wederzijds respect, en dan gooi ik één keer met mijn jasje en dan laat jij het 57000 keer zien alsof ik één of andere gek ben langs de kant.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dodge hè!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat gaan joh!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:13 schreef Stevenzenl het volgende:
Een willekeurig character van VI nadoen vind ik al net zo matig als al die Hans Teeuwen/New Kids wannabe's
twitter:TijlMTBeckand twitterde op donderdag 19-01-2012 om 18:16:39Publiek reageert kinderachtig op uitschakeling Ajax reageer retweet
Wat jij van mij vindt vind ik helemaal niet rullevant, ik geef slechts mijn mening.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:13 schreef Stevenzenl het volgende:
Een willekeurig character van VI nadoen vind ik al net zo matig als al die Hans Teeuwen/New Kids wannabe's
God wat ben ik blij dat die idioot er nooit meer zitquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:20 schreef Evertjan het volgende:
twitter:TijlMTBeckand twitterde op donderdag 19-01-2012 om 18:16:39Publiek reageert kinderachtig op uitschakeling Ajax reageer retweet
Tijl
Beetje Koert zijn kunstje stelen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:20 schreef Evertjan het volgende:
Tijl
De Lama's vond ik ook altijd wel een redelijk programma om te kijken, daar bakte hij er ook niet veel van, veel te geforceerd.quote:TijlMTBeckand Tijl Beckand
Er komt een keurmerk voor ticketverkooppunten. Daar gaat mn handeltje in Michael Jacksonkaartjes..
quote:TijlMTBeckand Tijl Beckand
Theatermaker, televisiemaker, liefhebber, icoon voor de jeugd, begripvol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |